تابستان امسال این لاک‌ها مد هستند

0
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
همه خانم‌ها دوست دارند که همیشه ناخن‌ها مرتب و زیبا داشته باشند. اما شاید باورتان نشود انتخاب لاک یکی از مشکلات خانم‌ها به‌شمار می‌رود.
طراحی لاک‌‌ ناخن در فصل تابستان

لاک‌‌ ناخن در فصل تابستان معمولاً به رنگ‌های روشن، شاد و جذاب مورد علاقه هستند. از رنگ‌هایی مانند صورتی، آبی آسمانی، نارنجی، زرد، سبز و بنفش استفاده می‌شود که با جویای تابستانی هماهنگی دارند. همچنین، طرح‌ها و الگوهایی با تم تابستانی مانند گل‌ها، میوه‌ها، ستاره‌ها، دریا و جزر و مداره‌های هندسی نیز بسیار محبوب هستند. همراه دلتامگ باشید تا شما را با این طرح و رنگ‌ها آشنا کنیم.

طراحی لاک‌‌ ناخن در فصل تابستان

طرح‌ها و رنگ‌ها بسیار زیادی هستند که برای تابستان مناسب هستند، ما در ادامه چند مورد از جذاب‌ترین‌های آن را برایتان آوره‌ایم:

 طرح گل‌های رنگارنگ

طرح گل‌های رنگارنگ بر روی ناخن‌ها باعث ایجاد یک ظاهر شاداب و تابستانی می‌شود. می‌توانید از طرح‌های گل‌های خوراکی مثل گلبابونه، گل رز یا گل مگس‌خوارها استفاده کنید.

طرح دریا و ساحل

طرح‌های مرتبط با دریا و ساحل مانند موج‌ها، صدف‌ها، ماهی‌ها و دلقک‌ها، احساس تعطیلات و تابستان را به ناخن‌های شما می‌رسانند.

لاک‌‌ ناخن در فصل تابستان با طرح میوه‌های تابستانی

طرح‌های میوه‌های تابستانی مثل آناناس، خرما، هندوانه، و توت فرنگی نیز بسیار جذاب و شاداب هستند و می‌توانند تازگی و انرژی تابستان را به ناخن‌های شما منتقل کنند.

 طرح پوششی

استفاده از رنگ‌های ساده و نقوش پوششی مثل خطوط هندسی، نقاشی انتزاعی، و نقوش اتنیک می‌تواند به ناخن‌های شما یک ظاهر مینیمال و مدرن ببخشد.

طرح تابستانی متنوع

به علاوه، می‌توانید با ترکیب چندین طرح متنوع در یک ناخن، یک استایل منحصر به فرد و جذاب بسازید. به عنوان مثال، ترکیب طرح‌های گل با طرح‌های دریا یا میوه‌ها، یک ظاهر خاص و شاداب به ناخن‌های شما می‌بخشد.

با انتخاب طرح‌هایی که با مزیت تابستانی هماهنگی دارند، می‌توانید ناخن‌های خود را به زیباترین شکل ممکن تزیین کنید. همچنین شما می‌توانید با ریمل‌های رنگی یک آرایش تابستانی داشته باشید.

مطلب پیشنهادی:  یک راهکار ساده برای کاهش وزن پس از ۴۰ سالگی

معرفی چند رنگ لاک‌ که تابستان امسال ترند هستند

معرفی چند رنگ لاک‌ که تابستان امسال ترند هستند

در فصل تابستان اغلب از رنگ‌های روشن، شاد و جذاب برای لاک ناخن استفاده می‌شود اما برخی رنگ‌ها و الگوها همواره مد روز هستند. در ادامه چند رنگ لاک‌ که برای تابستان امسال ترند هستند را معرفی می‌کنیم:

رنگ کرم و زرد نارنجی

این دو رنگ زنده و شاداب به ناخن‌ها انرژی و زندگی می‌بخشند و بسیار مد روز هستند.

رنگ آبی آسمانی

رنگ آبی آسمانی مانند آبی تیره نیز انتخابی عالی برای تابستان است و با ظاهری شاداب و احساس آرامش به ناخن‌ها می‌بخشد.

رنگ صورتی و شرابی

رنگ‌های صورتی و شرابی همواره مد روز هستند و در تابستان نیز بسیار محبوب هستند. از صورتی‌های روشن گرفته تا صورتی‌های پررنگ و شرابی‌ها، همه این رنگ‌ها باعث زیبایی و جذابیت ناخن‌ها می‌شوند.

 رنگ سبز و سبز فسفری

رنگ‌های سبز و سبز فسفری مانند سبز تیره یا سبز لیمویی نیز انتخابی خوب برای تابستان هستند که با طبیعت و محیط‌های باز هماهنگی دارند.

رنگ زرد و نارنجی تابستانی

رنگ‌های زرد و نارنجی همواره انرژی و شادابی را به ناخن‌ها منتقل می‌کنند و در تابستان بسیار محبوب هستند.

رنگ زرد و نارنجی تابستانی

رنگ سفید و شفاف

رنگ سفید و همچنین لاک ناخن شفاف برای تابستان مناسب هستند، زیرا احساس خنکی و تمیزی می‌دهند و با هر رنگ لباس و استایلی هماهنگ می‌شوند.

رنگ آبی اقیانوسی

رنگ آبی اقیانوسی با ظاهری مطلقاً تابستانی و زیبا، انتخابی عالی برای تزیین ناخن‌های شماست.

تعداد کلمات مطلب: 521

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

طرز تهیه ترشی انبه تند به سبک جنوبی ها

ترشی انبه یکی از خوشمزه‌ترین ترشی‌ها است که از آسیای جنوبی و جنوب شرقی وارد ایران شده است.…