رپورتاژ آگهی

بهترین درمان کم مویی جلوی سر خانم ها + علت خالی شدن موی جلوی سر

0
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
در این مطلب از دلتامگ به بررسی راه های درمان کم مویی جلوی سر خانم ها و علت خالی شدن موی جلوی سر آن‌ها می‌پردازیم.
بهترین درمان کم مویی جلوی سر خانم ها

طبق آمار کتابخانه پزشکی موسسه ملی بهداشت آمریکا تقریبا 6 تا 38 درصد از زنان سالم، ریزش مو جلو سر را تجربه می‌کنند. علت کم پشت شدن موی جلوی سر در خانمها معمولا مشکلات هورمونی و سبک زندگی آن‌ها است. ریزش موی جلوی سر در زنان به هر دلیلی که اتفاق افتاده باشد، تاثیر بسزایی بر میزان اعتمادبه‌نفس آن‌ها هنگام حضور در جامعه خواهد گذاشت. در این مقاله به بررسی راه های درمان کم مویی جلوی سر خانم ها و علت خالی شدن موی جلوی سر آن‌ها می‌پردازیم. اگر به دنبال راهکاری موثر برای درمان ریزش موی جلوی سر در زنان هستید، مطلب پیش‌رو برای شما مفید خواهد بود.

مزوتراپی؛ یکی از بهترین راه‌های درمان ریزش موی جلوی سر در زنان

مزوتراپی یک روش بسیار موثر و غیرتهاجمی برای درمان کم مویی جلوی سر خانم ها به شمار می‌رود. در این روش ترکیبی از مواد مغذی، اسیدآمینه‌ها، ویتامین‌ها و انواع مواد معدنی مانند کلسیم و آهن در قالب کوکتل های مزوتراپی به پوست سر تزریق می‌شوند. تزریق این کوکتل‌های حاوی مواد مغذی به درمان ریزش مو، جوانسازی پوست سر و تقویت مو کمک می‌کنند. لازم به ذکر است، انتخاب کوکتل مزوتراپی باکیفیت، در حصول بهترین نتیجه از انجام مزوتراپی تاثیرگذاری بالایی خواهد داشت. در نتیجه استفاده از بهترین و معتبرترین برندهای کوکتل مزوتراپی برای تزریق، عمل درمان و جوان‌سازی را برای پزشک معالج و بیمار تسهیل و مطمئن می‌کند.

مزوتراپی؛ یکی از بهترین راه‌های درمان ریزش موی جلوی سر در زنان

کاشت مو؛ آخرین راهکار درمان طاسی جلوی سر در زنان

زمانی که روش‌های درمانی غیرجراحی تاثیر محسوسی روی بهبود کم پشتی موی جلوی سر در خانم ها نمی‌گذارد، احتمالا پزشک معالج عمل جراحی کاشت مو را برای درمان کچلی جلوی سر در زنان را پیشنهاد بدهد. در این روش جراح متخصص فولیکول‌های (تولیدکننده مو در بدن انسان) مو را از سایر قسمت‌های پرپشت پوست سر یا از موهای موجود در سطح پوست بدن برمی‌دارد و در نواحی طاس جلوی سر پیوند می‌زند. با عمل کاشت مو، فولیکول‌های آسیب‌دیده جلوی سر خانم‌ها ترمیم می‌شوند و دوباره رشد می‌کنند.

ممکن است به هر دلیلی قصد قرار گرفتن زیر تیغ جراحی را نداشته باشید؛ در این صورت جوانسازی به‌وسیله مزوهای فیوژن یک درمان غیر جراحی طبیعی و بی‌خطر است که جایگزینی موثر برای عمل‌های جراحی زیبایی به‌شمار می‌رود. هر ویال کوکتل فیوژن حاوی مواد فعال خالص و بدون هیچ گونه نگهدارنده و سایر مواد شیمیایی است. ترکیبات مغذی در این کوکتل، پوست سر را بازیابی و فولیکول‌های مو را احیا می‌کند. این فرمول موثری است که برای مبارزه با کم پشتی موها، تحریک رشد مجدد و کاهش ریزش مو طراحی شده است.

کاشت مو؛ آخرین راهکار درمان طاسی جلوی سر در زنان

پی آر پی؛ راهکاری موثر برای درمان کم مویی جلو سر خانم‌ها

در روش درمانی پی آر پی، پلاسمای غنی‌شده از پلاکت خون فرد، توسط پزشک متخصص پوست گرفته و به ناحیه کم پشتی موی جلوی سر در او تزریق می‌شود. با این کار به تقویت رشد مو و جوان‌سازی پوست سر کمک بسزایی خواهد شد. مجموعه ابزار و مواد اصلی که برای درمان ریزش موی جلوی سر زنان در روش پی آر پی نیاز است، کیت‌های پی آر پی نام دارد. معمولا هر کیت پی آر پی شامل لوله‌ها و سرنگ‌های مخصوص برای جداسازی پلاکت‌ها، سوزن‌های مخصوص برای تزریق پلاکت‌ها و مواد ضدانعقاد می‌شود. کیت پی آر پی حاوی خون بیمار، در داخل دستگاه سانتریفیوژ پی آر پی قرار گرفته و طی فرآیندی پلاسمای غنی شده از پلاکت را جدا می‌کند. کیت‌های پی آر پی با کیفیت بالا، در حصول بهترین نتیجه تزریق پی آر پی ، تاثیر فراوانی دارند.

مطلب پیشنهادی:  چه افرادی بهترین گروه خونی را دارند؟

مکمل های تقویتی؛ روشی موقت برای درمان کم مویی جلوی سر زنان

در مواقعی که ریزش موی جلوی سر در زنان به علت کمبود برخی از ویتامین‌ها یا مواد معدنی در بدن آن‌ها اتفاق می‌افتد، امکان دارد پزشک معالج تعدادی مکمل تقویتی مانند آهن، روی، ویتامین B12 و سایر مواد مغذی را برای جبران کمبود آن‌ها در بدن فرد تجویز کند. توجه داشته باشید که مصرف مکمل‌های تقویتی روشی درمانی نیست بلکه برای کمک به بهبود روند درمان کم پشتی موی جلوی سر خانم ها توسط پزشک تجویز می‌شود. همچنین استفاده از مکمل‌های تقویتی روشی موقت برای جلوگیری از ریزش موی جلوی سر خانم ها است و بعد از قطع کردن استفاده از آن‌ها، احتمالا دوباره ریزش مو افزایش پیدا می‌کند.

علت ریزش مو جلوی سر در زنان چیست؟

دلایل و شرایط متنوعی علت خالی شدن موی جلوی سر یا علت ریزش موی پشت سر در زنان هستند. مشکلات هورمونی، سبک زندگی ناسالم و عوامل ژنتیکی از جمله علت‌های کم پشتی موی جلوی سر در خانم ها به‌شمار می‌روند. در ادامه تعدادی از دلایلی را بیان می‌کنیم که بر ریزش موی جلوی سر در زنان تاثیر دارند:

  • استرس و فشار روحی
  • عوارض برخی داروها
  • برخی از بیماری‌ها
  • سابقه ژنتیکی
  • مشکلات و تغییرات هورمونی
  • تغذیه ناسالم
  • بارداری

همچنین یکی از دلایل اصلی ریزش موی جلوی سر در زنان، افزایش سن آن‌ها است. کم پشتی و نازکی مو یکی از نشانه‌های شایع در میان‌سالی به شمار می‌رود و جای نگرانی خاصی نیست. با این حال اگر دچار ریزش مو ناگهانی و به‌یک‌باره شده‌اید هرچه زودتر به پزشک متخصص مراجعه کنید. با کنترل به‌موقع و مشورت با پزشک، علت و راه درمان کم‌پشت شدن موی جلوی سر سریع‌تر تشخیص داده می‌شوند.

علت ریزش مو جلوی سر در زنان چیست؟

برای درمان کم مویی جلو سر خانم ها به پزشک متخصص مراجعه کنید

در این مطلب برخی از راه‌های درمان ریزش موی جلوی سر در زنان را بررسی کردیم. مزوتراپی، پی آر پی، کاشت مو و مکمل‌های تقویتی راهکارهایی هستند که احتمالاً پزشک متخصص برای درمان کم مویی جلوی سر زنان تجویز کند. همچنین تعدادی از دلایل ریزش موی جلوی سر خانم‌ها را بیان کردیم. بهترین روش درمانی برای کم مویی جلوی سر فقط توسط پزشک تشخیص داده می‌شود. در نتیجه از انجام روش‌های خود درمانی اکیدا خودداری کنید.

تعداد کلمات مطلب: 930

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در رپورتاژ آگهی

همچنین بخوانید

طرز تهیه خوشمزه‌ترین بستنی انبه در خانه

شاید برایتان جالب باشد که بستنی انبه را به بهترین شکل در خانه درست کنید. خبر خوبی که برایت…