ست کردن شلوار مام استایل با مانتوی مناسب آن

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در چند سال اخیر شلوار مام استایل یکی از ترندترین شلوراها است که در بین دختران جوان طرفداران بسیار زیادی دارد.
ست کردن شلوار مام استایل

ست کردن شلوار مام استایل با مانتوی مناسب آن برای داشتن یک استایل زیبا و شیک بسیار مهم و ضروری است. در واقع می‌توانیم بگوییم که مانتو و شلوار، جزو مهم‌ترین آیتم‌ها در استایل بانوان است. به همین دلیل، اگر در انتخاب آن‌ها اصول و قاعده لازم را رعایت نکنید؛ نمی‌توانید خوش‌استایل و جذاب به نظر برسید. همراه دلتامگ باشید.

شلوار مام استایل چیست؟

در ابتدا باید برای برخی از افراد توضیح دهیم که شلوار مام استایل چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که شلوار مام استایل مدلی از شلوار با فاق بلند و قد نسبتاً کوتاه است که تا روی شکم کشیده می‌شود.

این شلوار در قسمت ران و فاق گشاد بوده و در سمت پایین یعنی مچ پا تنگ‌تر می‌شود. در واقع این شلوار ظاهری مخروطی شکل دارد. البته نوع دیگری از شلوار مام استایل در بازار موجود بوده که راسته است و میان قسمت بالایی شلوار با مچ پای آن از نظر اندازه تفاوتی وجود ندارد.

شلوار جین مام استایل در انواع و رنگ‌های مختلفی مانند مشکی، ذغالی، طیف‌های رنگ آبی، سفید، کرم و اسیدشویی‌شده در بازار وجود داشته که بسته به سلیقه خود می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید.

ست کردن شلوار مام استایل با مانتوی مناسب

ویژگی‌های ظاهری شلوار مام استایل باعث شده است که تقریباً به‌راحتی با هر مانتویی با هر قد و اندازه و رنگ و شکلی ست شود اما اگر دوست دارید درباره نحوه ست کردن شلوار مام استایل با مانتو‌های مختلف بیشتر بدانید، تا ادامه این مطلب همراه ما باشید.

ست کردن شلوار مام استایل با مانتو کتی

ست کردن شلوار مام استایل با مانتو کتی از جمله ست‌هایی است که امروزه و امسال بسیار ترند شده است. اگر به دنبال یک استایل رسمی یا نیمه‌رسمی شیک، جذاب و امروزی هستید از ست کردن شلوار مام استایل با مانتو کتی غافل نشوید.

شلوار مام استایل به شکلی است که با انواع کت ساده، طرح‌دار، بلند و کوتاه به‌آسانی ست می‌شود. بنابراین ست کردن شلوار مام استایل جین آبی با مانتو کرم و صندل یکی از شیک‌ترین استایل‌هایی است که با این مدل شلوار می‌توانید داشته باشید.

مطلب پیشنهادی:  معرفی بهترین برندهای ماسک لایه بردار صورت برای پاکسازی پوست

برای فصل پاییز و زمستان شلوار مام استایل خود را با پالتو یا کت‌های کوتاه به همراه کتانی سفید نیز می‌توانید بپوشید.

ست کردن شلوار مام استایل با مانتو کتی

ست کردن شلوار مام استایل با مانتو شومیزی

مانتوی شومیزی از جمله راحت‌ترین مانتوهایی است که با هر نوع شلواری ست می‌شود. یکی از ساده‌ترین و در عین حال زیباترین استایل‌ها از ست کردن شلوار مام استایل با مانتو شومیزی سفید و کتانی سفید ساخته می‌شود.

این استایل زیبا و راحت برای فصل‌های بهار و تابستان انتخاب عالی است. تنها موردی که باید بدانید آن است که مانتو شومیزی شما اصلا نباید خیلی گشاد باشد.

همچنین در این استایل باید به ترکیب رنگ‌ها و تناسب آن‌ها با یکدیگر نیز توجه کنید. ست شلوار مام استایل، تاپ و کتونی سفید با مانتو شومیزی سرخابی، سبز، نارنجی و رنگ‌های پاستلی جذابیت شما را چندین برابر می‌کند.

ست کردن شلوار مام استایل با مانتو عروسکی

ست کردن شلوار مام استایل با مانتو عروسکی هم جزو آن دسته از استایل‌هایی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. این استایل دخترانه است و می‌تواند سن شما را کمتر نشان دهد.

برای مثال مانتوهای عروسکی خامه‌دوزی با شلوار مام استایل سفید، کرم و یا جین آبی روشن به‌همراه کتانی یا صندل یک استایل شیک و جذاب بهاری برای کافه‌گردی و گشت‌وگذار در خیابان خواهد بود.

ست کردن شلوار مام استایل با مانتو عروسکی

ست کردن شلوار مام استایل با مانتو جین

ست کردن شلوار مام استایل با مانتو جین بلند یا کوتاه از جمله جذاب‌ترین استایل‌هایی است که می‌توانید با این مدل شلوار برای خودتان آماده کنید. کت جین آبی بلند با شلوار مام استایل هم‌رنگ به‌همراه کتانی مشکی یا سفید جزو استایل‌هایی است که برای روزهای سرد پاییزی دانشگاه نیز ایده‌آل است.

تعداد کلمات مطلب: 614

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

7 میوه که نباید هرگز در یخچال بگذارید

نگهداری از میوه کار بسیار مهمی است زیرا اگر این کار را اشتباه انجام دهید، شاهد کپک زدن و خ…