با میکروبلیدینگ ابرو آشنا شوید

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
داشتن ابروهای زیبا و خوش حالت خواسته همه افراد است زیرا یکی از نشانه‌های زیبایی افراد داشتن ابروهای متناسب است اما گاهی ابروهای طبیعی افراد خوش حالت نیست.
میکروبلیدینگ ابرو

میکروبلیدینگ ابرو در واقع روش پیشرفته تاتوهای سنتی است. در این روش نواحی خالی و ناقص ابروها با کاشت رنگ در پوست پر شده و ظاهری بسیار شبیه به ابروهای طبیعی ایجاد می‌شود. میکروبلیدینگ یک روش آرایش دائم بر روی ابروهاست که نتایجی بسیار طبیعی و واقعی دارد. همراه دلتامگ باشید تا شما را بیشتر با این روش آشنا کنیم.

میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ میکروبلیدینگ به‌سرعت و به شکل ویژه‌ای در صنعت آرایش دائم موردتوجه خانم‌ها در سنین مختلف قرار گرفت. در کمتر از دو سال جستجو کلمه “میکروبلیدینگ” نسبت به آرایش دائم ۵۰% افزایش پیدا کرده و این نشان‌دهنده داشتن طرف‌داران بسیار زیاد است. این افزایش نشان می‌دهد علاوه بر تکنسین‌ها، مشتریان نیز جهت آشنایی بیشتر و یافتن پاسخ سؤالاتشان این کلمه را جستجو کردند.

حتماً میکروبلیدینگ ابرو را در تبلیغات و دنیای مجازی بسیار شنیده‌اید و در مورد آن اطلاعات اندکی دارید. میکروبلیدینگ روشی است که در آن با استفاده از “تیغ” یا همان “بلید” خطوطی را روی پوست ایجاد می‌کنند.

در این روش با استفاده از تیغ پوست را برش داده و رنگ‌دانه‌ها را در لایه‌های زیرین پوست قرار می‌دهند. یادتان باشد که در میکروبلیدینگ ابرو انتقال رنگ نسبت به سایر روش‌ها بیشتر است؛ چون مقدار بیشتری از رنگ در این روش در لایه‌های زیرین پوست قرار می‌گیرد.

میکروبلیدینگ چیست؟

مزایا میکروبلیدینگ ابرو

دررابطه‌با مزایای این روش باید بگوییم که در میکروبلیدینگ ابرو خطوطی که ایجاد می‌شوند به فرم طبیعی موهای ابرو نزدیک‌تر هستند و نتایج طبیعی‌تری را ایجاد می‌کنند؛ بنابراین در این روش بر خلاف روش‌های سنتی که درگذشته بسیار مرسوم بوده، حالت غیرطبیعی ندارد.

مطلب پیشنهادی:  خاصیت عناب برای زیبایی پوست و مو بی‌نظیر است

معایب و محدودیت‌های میکروبلیدینگ

  • عدم استفاده از هرگونه نیروی الکتریکی، اتومیشن جهت قراردادن رنگ در پوست و صرفاً استفاده از فشار فیزیکی دست برای ایجاد خطوط در پوست
  • اگر دنبال رنگ تیره هستید این روش مناسب شما نیست؛ زیرا یکی از ویژگی‌های این روش کمترین ماندگاری رنگ آن است.
  • یادگیری دشوار جهت حصول نتایج طبیعی و ماندگار
  • ضخیم‌تر بودن هاشورهای ایجاد شده نسبت به موهای طبیعی
  • تخریب بافت پوست به دلیل کشیده‌شدن تیغ بلیدینگ روی پوست همراه با فشار فیزیکی دست
  • عدم یکسان و یکنواخت بودن فشار دست در ابتدا و انتهای این کار

معایب و محدودیت‌های میکروبلیدینگ 

تفاوت میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ چیست؟

یکی از سؤالاتی که بسیار از افراد از ما می‌پرسند آن است که تفاوت میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ در چیست؟ پس از این که پاسخ سؤال خود را از میکروبلیدینگ چیست دریافت کردیم باید به بررسی تفاوت آن با میکروپیگمنتیشن بپردازیم.

میکروپیگمنتیشن در ابتدا به‌عنوان جایگزین تاتوهای سنتی وارد بازار شد. مزیت میکروپیگمنتیشن نسبت به تاتو سنتی در رفع نکات منفی، معایب بهداشتی و حرفه‌ای تاتو بوده است.

اما در مقایسه با میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن نه‌تنها این تکنیک را نقض نمی‌کند؛ بلکه مزایای میکروبلیدینگ را نیز برای ارائه نتایج بهتر مورداستفاده قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

5 تن از افراد مشهور که نبش قبر شدند!

نبش قبر افراد مشهور یکی از اتفاق‌هایی است که متاسفانه بطور رایج اتفاق می‌افتد. در طول تاری…