با مزایا و معایب لیفت کردن ابرو آشنا شوید

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
داشتن ابروهایی زیبا و خوش حالت تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی هر فرد دارد. به همین دلیل معمولا خانم‌ها به دنبال راهکارهایی برای زیبا نشان دادن ابروهای خود هستند.
لیفت کردن ابرو

لیفت کردن ابرو یکی از بهترین و جذاب‌ترین ترندهای زیبایی در چند سال اخیر بوده که با استقبال ویژه‌ای از سوی سلبریتی‌ها و مردم مواجه شده است. این ترند خارق‌العاده، باعث زیبایی ابروهای شما شده و در واقع  ابروهایی پهن، مرتب و کشیده را به صورتتان هدیه می‌دهد. به‌علاوه، کمک می‌کند صورتتان جوان‌تر و شاداب‌تر از همیشه به نظر برسد. همراه دلتامگ باشید تا به شما بگوییم که لیفت ابرو چیت و چه مزایا و معایبی دارد.

لیفت کردن ابرو چیست؟

لیفت کردن ابرو در واقع راهکاری برای مرتب‌کردن تار ابروها و کشیده کردن حالت ابرو است. لیفت به سه شکل دائم، نیمه‌دائم و موقت انجام شده و شما می‌توانید باتوجه‌به سلیقه و شرایط شخصی خودتان یکی از آنها را امتحان نمایید. ما در این مطلب می‌خواهیم روش موقت آن که در آرایشگاه انجام می‌شود را برایتان توضیح دهیم.

برای اینکه تأثیر لیفت کردن ابرو بر زیبایی و جذابیت چهره را به‌خوبی متوجه شوید، بهتر است نگاهی به عکس‌های قبل و بعد بازیگران و سلبریتی‌ها بیندازید.

مزایای لیفت ابرو

فرقی نمی‌کند قصد دارید کدام روش لیفت ابرو را انتخاب کنید. درهرصورت، مزایایی که لیفت کردن ابرو دارند شما را تحت‌تأثیر خود قرار می‌دهند و زیبایی دوچندان به صورتتان می‌بخشد.

از جمله تأثیرات مثبت لیفت کردن ابرو که می‌توان به آن اشاره کرد به شرح زیر است:

  • با تنظیم فاصله بین چشم و ابرو، در تصحیح مشکلاتی مانند چشم پف‌کرده یا افتادگی پلک مؤثر است.
  • لیفت کردن ابرو، حالت کشیده و جذابی به  چشمان شما می‌دهد.
  • مرتب‌شدن تار ابروها، نواقص ابروهایتان را اصلاح‌کرده و در واقع قرینه‌سازی می‌کند.
  • این کار حالت پهن و پرپشتی به ابروهای نازک و ضعیف می‌دهد.

مزایای لیفت ابرو

عوارض لیفت ابرو در آرایشگاه

یکی از سؤالاتی که بسیاری از افراد از ما می‌پرسند آن است که لیفت ابرو در آرایشگاه چه عوارضی دارد؟ آیا ممکن است با انجام این کار و تکرار آن، به ابروهای خود صدمه بزنیم؟

در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که بستگی زیادی به مکان انجام این کار و فرد انجام‌دهنده دارد. به‌طورکلی لیفت ابرو در آرایشگاه عارضه جانبی به همراه نداشته و یکی از کم‌خطرترین راه‌های زیبایی است؛ اما موارد زیر را می‌توان در دسته عوارض لیفت ابرو در آرایشگاه دانست.

  • در صورت استفاده از مواد اولیه و فیکساتورهای بی‌کیفیت و تقلبی، ممکن است به تارهای مو آسیب‌زده و ابروهایتان ریزش پیدا کنند. به همین دلیل باید به مواد مورداستفاده برای لیفت ابرو اهمیت داده و از کیفیت بالای آن اطمینان حاصل کنید؛ بنابراین برای این کار به آرایشگاه‌های معتبر مراجعه کنید.
  • انجام این کار به مهارت بالایی نیاز داشته و اگر توسط فرد ناوارد انجام شود، احتمال سوختن ابروها توسط مواد وجود دارد. به دلیل قوی‌بودن مواد فیکس ابرو، تشخیص مدت‌زمان استراحت که توسط آرایشگر صورت می‌گیرد، کار حساسی است و توصیه می‌شود که با مراجعه به بهترین سالن‌های زیبایی شهر خود، لیفت ابرو را به افراد ماهر بسپارید.
مطلب پیشنهادی:  تاثیر فوق‌العاده آبلیمو بر روی پوست و مو

لیفت ابرو ماندگاریش چقدر است؟

لیفت ابرو ماندگاریش چقدر است؟

از دیگر سؤالات بسیار پر تکرار آن است که ماندگاری این کار چقدر است. در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که مدت‌زمان ماندگاری بالاکشیدن ابرو به نوع انجام این کار و مواد استفاده شده بستگی دارد.

برای مثال جراحی کشیدگی ابروها یک روش دائمی لیفت بوده و برگشت ندارد؛ اما برخی روش‌های کم تهاجمی یا غیرتهاجمی معمولاً بین 4 تا 6 ماه تداوم دارند و بعد از آن باید برای ترمیم مراجعه کنید.

به‌طورکلی عوامل متعددی مانند نوع پوست، متابولیسم فرد، فعالیت عضلات و فاکتورهای محیطی در ماندگاری لیفت ابرو تأثیرگذار هستند. برای حفظ ماندگاری این عمل زیبایی بهتر است با دکتر پوست و مو مشورت کنید.

آیا لیفت ابرو باعث ریزش ابروهای ما می‌شود؟

شاید این سؤال در ذهن شما هم آمده باشد باید جواب داد خیر. از آنجایی که گفته شد این مواد کاملاً گیاهی و ارگانیک بوده و در واقع یک تقویت‌کننده برای ابروها است  و رشد ابروها را تحریک می‌کند و به‌هیچ‌عنوان باعث ریزش نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

5 تن از افراد مشهور که نبش قبر شدند!

نبش قبر افراد مشهور یکی از اتفاق‌هایی است که متاسفانه بطور رایج اتفاق می‌افتد. در طول تاری…