کره مو؛ محصولی که خارجی‌ها از آن بسیار استفاده می‌کنند

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر دوست دارید که موهایی زیبا و سالم داشته باشید باید به آن‌ها رسیدگی کرده و همیشه یک روتین مناسب داشته باشید.
از بین بردن خشکی مو

یکی از دغدغه‌های افراد مخصوصا خانم‌ها از بین بردن خشکی مو است. استفاده از کره مو به شما کمک می‌کند تا خشکی و آسیب موهایتان را کم‌تر کرده و در نهایت یک موی سالم و زیبا داشته باشید. همراه دلتامگ باشید.

کره مو چیست؟

قبل از اینکه به شما از فواید این محصول جدید بگوییم می‌خواهیم کره مو را برایتان توضیح دهیم. کره مو یک محصول حالت دهنده است که از مقداری کره و روغن ایجاد شده و باعث مرطوب کردن موی خشک می‌شود.

کره مو رطوبت را داخل تارهای مو محفوظ کرده، از شکنندگی و دیگر آسیب‌ها به مو جلوگیری می‌کند. اگر موی فر یا خشک دارید، بهتر است بدانید که این محصول می‌‌تواند روتین مراقبتی خوبی برای موهای‌تان باشد.

کره مو معمولاً ترکیبی از کره‌های طبیعی مانند شی‌باتر، کره انبه یا کره کاکائو یا روغن‌هایی مثل کرچک، آووکادو یا نارگیل است.

فواید کره مو

کره مو یک انتخاب عالی برای موهای ضعیف، آسیب دیده و همچنین از بین بردن خشکی مو و تامین رطوبت ساقه مو است. همچنین این محصول فوق‌العاده موها را نرم، منعطف و بدون وز کرده و مانع از شکستگی و موخوره می‌شود.

همان‌طور که در بالا ذکر کردیم کره مو رطوبت طبیعی را در تارهای مو حفظ کرده و مانع از آسیب دیدن مو می‌شود و یک روتین مناسب برای مراقبت از موی خشک و شکننده است. بنابراین برای از بین بردن خشکی مو گزینه بسیار عالی است.

چگونه در خانه برای از بین بردن خشکی مو کره مو درست کنیم؟

چگونه در خانه برای از بین بردن خشکی مو کره مو درست کنیم؟

در ابتدا برایتان گفتیم که کره مو معمولاً ترکیبی از کره و روغن بوده که برای آماده‌سازی آن و از بین بردن خشکی مو می‌توانید روش زیر را انجام دهید.

مطلب پیشنهادی:  با فواید وازلین برای پوست آشنا شوید

مواد لازم برای از بین بردن خشکی مو با کره مو

  • نصف فنجان شی‌باتر که به جای آن می‌‌توانید از کره کاکائو یا انبه هم استفاده کنید.
  • دو قاشق چای خوری روغن دانه شاهدانه
  • دو قاشق چای خوری روغن نارگیل
  • دو قاشق چای خوری روغن کرچک
  • پنج تا شش قطره روغن هایی مثل روغن لاوندر، نعنا یا رزماری

روش انجام کار

برای ساخت کره مو و از بین بردن خشکی مو لازم است در ابتدا کره را آب کنید سپس روغن هایی که نام بردیم را به آن ها اضافه کنید. ترکیب را کنار بگذارید و صبر کنید تا خنک شود.

زمانی‌که ترکیب حالت سفتی پیدا کرد، 5 الی 7 دقیقه آن را کنار گذاشته تا کمی شل شود و حالت کرم مانند پیدا کند. بعد از این که ترکیب آماده بود، آن را داخل یک شیشه بریزید و تا سه ماه می توانید از آن استفاده کنید.

چه کسانی باید از کره مو استفاده کنند؟

چه کسانی باید از کره مو استفاده کنند؟

کره مو یک محصول شگفت‌انگیز برای از بین بردن خشکی مو است و باعث می‌شود که نوع خاصی از موها بعد از استفاده از این کره، حالت خوب و مرطوب داشته باشند. افرادی که انواع موهای زیر را دارند، می‌توانند از این کره استفاده کنند:

  • موهای فر یا مجعد
  • موهایی که تخلخل بالایی دارند
  • موهای ضخیم و خیلی سفت و سخت
  • موهای خشک
  • موهای آسیب دیده یا دارای موخوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

ست کردن شلوار مام استایل با مانتوی مناسب آن

ست کردن شلوار مام استایل با مانتوی مناسب آن برای داشتن یک استایل زیبا و شیک بسیار مهم و ضر…