رپورتاژ آگهی

جاروبرقی صنعتی سه موتوره آب و خاک و کاربرد آن در کارواش

0
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
امروز نمی‌توان از گسترش صنعت کارواش و شستشوی خودرو صحبت کرد اما از جاروبرقی صنعتی نام نبرد. در این مطلب با ما همراه باشید تا با کاربردهای جاروبرقی صنعتی سه موتوره آب و خاک بیشتر آشنا شوید.

این دستگاه مکانیزه، یک ابزار نظافت معمولی نیست، بلکه یک جاروبرقی صنعتی سه موتوره آب و خاک است که با سه موتور مجزا و قابلیت‌های پیشرفته، کثیفی ناشی از آب و خاک را با قدرت و کارآیی جذب می‌کند. این مکنده صنعتی، تجربه لذت‌بخش ناشی از یک ماشین تمیز در محیط کارواش با امکانات حرفه‌ای را در ذهن مشتریان به یادگار می‌گذارد.

کاربرد جاروبرقی صنعتی در صنایع مختلف

جاروبرقی صنعتی، یک ابزار نظافت مکانیزه با توانایی جمع‌آوری انواع زباله‌های ریز و درشت، جامد و مایع است که در محیط‌های صنعتی مختلف، کاربرد فراوانی دارد. مکنده صنعتی، اغلب برای پاکیزگی فضاهای سربسته و حساس به آلودگی، به کار می‌رود و برخی از انواع آن، به منظور حذف زباله‌های خاص مانند مواد سمی و اشتعال‌زا، بسیار مناسب هستند.

ویژگی‌های یک جاروبرقی صنعتی عبارتند از:

  • قدرت و سرعت بالا برای مکش انواع زباله
  • فیلتر پیشرفته برای جلوگیری از ورود گردوغبار به موتور
  • تمیزی سطوح متنوع از کف سالن صنعتی تا نظافت فرش و موکت
  • سیستم جمع‌آوری همزمان گردوغبار و آلاینده مرطوب در مدل جاروبرقی آب و خاک
  • مقاومت در شرایط سخت مانند نظافت مربوط به مواد شیمیایی
  • قابلیت جابجایی آسان در مکان‌های مختلف

ویژگی‌های متنوع مکنده صنعتی موجب شده این ابزار نظافتی، کاربردهای وسیعی برای حذف ذرات، گردوغبار و زباله‌های مختلف پیدا کند. کاربردهای این دستگاه را می‌توان در موارد زیر مشاهده کرد:

  • کارخانجات و کارگاه‌ها
  • صنایع معدنی
  • دفاتر اداری و شرکت‌ها
  • فروشگاه‌ها و مراکز خرید
  • بیمارستان‌ها و مراکز درمانی
  • هتل‌ها و رستوران‌‌ها
  • دانشگاه‌ها و مدارس
  • مساجد و تکایا
  • واحدهای تولید مواد غذایی
  • و…

یکی از کارکردهای ویژه جاروبرقی‌ صنعتی، نظافت و شستشوی درون خودرو در محیط کارواش است و دستگاه‌های مورد استفاده در این فضا، جاروبرقی کارواشی نیز نامیده می‌شوند.

کاربردهای جاروبرقی صنعتی سه موتوره آب و خاک

مکنده های‌ صنعتی با توجه به نوع کاربری و تعداد موتور، انواع مختلفی دارند. یکی از انواع پرکاربرد آنها، جاروبرقی‌ صنعتی سه موتوره آب و خاک است. مهم‌ترین مزیت این دستگاه چندمنظوره نسبت به جاروی خاک یا تک‌منظوره، توانایی جذب، جمع‌آوری و مکش زباله‌های خشک و مرطوب به صورت همزمان است.

در واقع، مشخصات فنی یک جاروبرقی صنعتی آب و خاک، فاکتورهایی مانند مدل، کشور سازنده، تعداد و قدرت موتور، نوع موتور، توان مکش، سرعت مکش، ظرفیت مخزن، جنس بدنه، صدای موتور، سیستم فیلتراسیون، طول خرطومی، وزن و ابعاد آن را شامل می‌شود و همین خصوصیات، کارکردهای ویژه‌ای را در اماکن مختلف به آن می‌بخشد.

این جاروبرقی های صنعتی، به تک موتوره، دو موتوره و سه موتوره در قالب نیمه صنعتی و صنعتی تقسیم‌بندی می‌شوند. البته نوع تک موتوره، بیشتر در جاروبرقی سطلی یافت می‌شود. موتور مکنده های صنعتی سه موتوره، معمولا دو پروانه و قدرت و توان آنها بالاتر از تک موتوره و دوموتوره است. حجم یا ظرفیت مخزن آنها نیز بزرگ‌تر و معمولا حدود 80 لیتر است. جاروبرقی صنعتی آب و خاک سه موتوره، علاوه بر زباله‌های جامد، آلاینده‌های مایع را نیز جمع‌آوری می‌کند. هرچند این دستگاه‌ معمولا برای متراژهای بزرگ کاربرد دارد اما به عنوان جاروبرقی کارواشی نیز قابل استفاده است.

جاروبرقی کارواشی

جاروبرقی کارواش یکی از انواع جاروبرقی‌ آب و خاک، با کاربرد نظافت داخل خودرو است که در فضای کارواش صورت می‌گیرد. این مکنده صنعتی قادر است انواع کثیفی‌ اعم از آلودگی جامد یا مایعات را با ظرافت ویژه از درون ماشین حذف کند. البته این دستگاه، برای فضاهای مختلف صنعتی، نیمه صنعتی، تجاری، اداری و خانگی نیز کاربرد دارد.

مطلب پیشنهادی:  چرا نباید شب ناخن بگیریم؟

به دلیل فضای محدود درون خودرو و ماهیت آلاینده‌ها، جاروبرقی کارواش به برس دایره‌ای کوچک خصوصا برای نظافت لبه صندلی و نیز نازل مناسب، نیاز دارد. استفاده از جاروبرقی سه موتوره برای فعالیت مداوم، به‌ویژه در کارواش‌های بزرگ که مشتریان متعدد دارند، مهم است. البته نوع دو موتوره آن هم کاربرد دارد. همچنین بعد از عملیات نظافت، مخازن باید تخلیه شود تا هم بوی ناشی از زباله‌های تر از بین برود و هم عمر مفید دستگاه افزایش یابد.

یک مثال از جاروبرقی کارواش، جاروبرقی صنعتی سه موتوره آب‌ و خاک مدل 83 WD-ECO است که علاوه بر نظافت داخل خودرو، در شرکت‌ها، هتل‌ها، کارخانه‌ها، دفاتر اداری و حتی مجتمع‌های مسکونی نیز استفاده می‌شود. مشخصات فنی این دستگاه، در جدول زیر ارائه شده است:

مدل کشور سازنده تعداد  و قدرت موتور نوع موتور جابجایی هوا طول خرطومی صدای موتور حجم مخزن قدرت مکش جنس بدنه سطح مقطع فیلتر
83 WD-ECO ایران 3 عدد (هریک1300 وات:

جمعا 3900 وات)

تک‌فاز 585

مترمکعب در ساعت

2.8

متر

78

دسی‌بل

80 لیتر 2140 میلی‌لیتر آب استیل ضدزنگ 9000

سانتی‌متر مربع

 

برخی دیگر از بهترین مدل‌های جاروبرقی کارواش که جزء جاروبرقی های صنعتی سه موتوره هستند، عبارتند از:

  • جاروبرقی صنعتی سه موتوره آب و خاک 53WD با موتور AEG آلمانی یا آماتیک چینی
  • جاروبرقی صنعتی آب و خاک سه موتوره مدل P83WD ECO-Red با موتور چین تحت لیسانس Ametek آمریکا
  • جاروبرقی صنعتی سه موتوره اتوماتیک مدل P83 WD Pro با موتور ۲ پروانه‌ای سایکلونن AEG آلمان
  • جاروبرقی صنعتی سه موتوره آب و خاک مدل AWD-5000S
  • جاروبرقی نیمه صنعتی سه موتوره مدل GS 3/78

جاروبرقی سطلی صنعتی

جاروبرقی‌ سطلی صنعتی، یکی از مدل‌های محبوب برای فضاهای صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی به شکل استوانه‌ای و روی پایه است که توانایی از بین بردن زباله‌ها، گردوغبار و ذرات را دارد. این مکنده صنعتی که انواع تک موتوره، دو موتوره و سه موتوره را شامل می‌شود، از جاروبرقی خانگی، بزرگ‌تر و دارای توان، سرعت مکش و قدرت موتور بالاتر است. جاروهای آب و خاک دارای مخزن زباله هستند و آلودگی‌ در مخزن استیل آنها جمع می‌شود اما جاروی سطلی خانگی، به کیسه یا پاکت نیاز دارد.

برای مشاهده و خرید جاروبرقی سطلی ارزان قیمت ایرانی و خارجی می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید:

https://www.avinsanat.net/bucket-vacuum-cleaner/

نوع جاروبرقی سطلی صنعتی آب و خاک نیز دو موتوره یا سه موتوره است که علاوه براستفاده به عنوان جاروبرقی کارواش، در کارخانه‌ها، کارگاه‌های صنعتی، انبارها، مساجد، دانشگاه‌ها، مدارس، بیمارستان‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها و سایر مکان‌ها کاربرد دارند. البته نوع نیمه صنعتی آن در فضاهایی با وسعت کمتر استفاده می‌شود.

تعداد کلمات مطلب: 969

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی

همچنین بخوانید

بررسی کامل علت پس دادن نمک ماشین ظرفشویی (در تمام برندها)

نشتی محفظه نمک یکی از متداولترین مشکلاتی است که ماشین های ظرفشویی با آن روبرو می شوند. این…