۵ مدل تخت تاشو برای اتاق خواب کوچک

2
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تخت تاشو یکی از پرکاربردترین قطعات مبلمان در خانه‌های کوچک است. در این مطلب با ۵ مدل تخت خواب تاشو زیبا و کاربردی آشنا می‌شوید.
زیباترین مدل‌های تخت تاشو

تخت تاشو یک انتخاب جذاب و کاربردی برای خانه‌های کوچک است و به روش‌های مختلفی طراحی می‌شود. با استفاده از این مدل تخت می‌توانید بهترین استفاده را از فضای اتاق خواب یا حتی نشیمن خود داشته باشید. در ادامه این مطلب از دلتامگ با زیباترین مدل‌های تخت خواب تاشو آشنا می‌شوید.

زیباترین مدل‌های تخت تاشو

امروزه تخت تاشو در مدل‌های بسیار متنوعی طراحی می‌شود که هر کدام از آن‌ها برای فضاهای خاصی مناسب هستند. برای مثال در سوییت‌ها و خانه‌های ۲۵ تا ۳۰ متری، شاهد استفاده از انواع تخت خواب و میز تاشو هستیم. در ادامه با انواع متنوع این مدل تخت خواب کاربردی آشنا می‌شوید.

زیباترین مدل‌های تخت تاشو

تخت خواب تاشو ساده در کمد دیواری

این مدل تخت خواب بسیار پرطرفدار است و در تمام خانه‌ها قابل اجرا است. کافی است که یک دیوار مناسب را برای تخت خواب انتخاب کنید. می‌توانید در کنار تخت خواب، میز تحریر یا میز آرایش تاشو هم داشته باشید. همچنین می‌توانید از فضای جانبی تخت به عنوان کمد لباس یا قفسه کتاب استفاده کنید. همه چیز به نیاز شما از فضا بستگی دارد.

تخت خواب تاشو با مبل دو نفره

این مدل تخت خواب طراحی بسیار جالبی دارد. به این صورت که با بستن تخت، یک مبلمان راحتی دونفره خواهیم داشت. این تخت خواب در اتاق خواب مستر یا نشیمن خانه‌های کوچک کاربرد خوبی دارد.

می‌توانید جلو مبل یک میز قهوه‌خوری چرخ‌دار و یا یک پاف نشیمن قرار دهید و به این طریق یک نشیمن کوچک و دنج در اتاق خواب خود داشته باشید. فضای جانبی این مدل تخت تاشو را می‌توانید به کمد لباس، قفسه کتاب و یا هر کاربری دیگر اختصاص دهید.

زیباترین مدل‌های تخت تاشو

تلفیق تخت تاشو با میز تحریر

این مدل تخت خواب تاشو در اتاق خواب نوجوان کاربرد بسیار خوبی دارد. می‌توانید به این وسیله از فضای اتاق خواب بهترین استفاده را داشته باشید. همچنین می‌توانید فضای جانبی تخت را به قرار دادن قفسه یا کمد لباس اختصاص دهید. شلف و قفسه در اتاق خواب نوجوان کاربرد بسیار زیادی دارد.

مطلب پیشنهادی:  دکوراسیون اتاق خواب مدرن؛ ۳ ایده ساده و ارزان

زیباترین مدل‌های تخت تاشو

تلفیق تخت خواب با شلف دیواری

این مدل تخت تاشو برای اتاق خواب نوجوان، مستر و حتی فضای نشیمن خانه‌های کوچک انتخاب خوبی است و به استفاده بهینه از فضای خانه کمک می‌کند. با این مدل تخت خواب می‌توانیم فضای ذخیره‌سازی را تا حد خوبی افزایش دهیم. می‌توانید کتاب و لوازم مورد نیاز خود را روی قفسه‌ها قرار داده و مطمئن شوید که با تا شدن، هیچ اتفاقی برای لوازم شما نمی‌افتد.

زیباترین مدل‌های تخت تاشو

تلفیق تخت خواب با میز ناهارخوری

این مدل تخت خواب تاشو، ایده بسیار جالبی برای خانه‌های بسیار کوچک و سوییت است. به این وسیله می‌توانیم از یک فضا برای دو کاربری متفاوت استفاده کنیم. تخت خواب تاشو به راحتی و با یک اشاره به میز ناهارخوری تبدیل می‌شود و به وسیله آن می‌توانیم استفاده بهینه و مطلوبی از فضا داشته باشیم.

 

زیباترین مدل‌های تخت تاشو

سخن پایانی

تخت خواب مهم‌ترین عنصر اتاق خواب است و در مدل‌های متنوعی طراحی می‌شود. اما تخت تاشو ایده‌ای بسیار جذاب برای فضاهای کوچک است و به وسیله آن می‌توانیم استفاده کاملاً بهینه از فضا داشته باشیم. تنوع مدل‌های این مدل تخت خواب توجه طراحان و خریداران را به خود جلب کرده است.

تعداد کلمات مطلب: 513

اپلیکیشن مجله دلتا

2 دیدگاه

  1. ناشناس

    5 دی 1402 در 9:31 ب.ظ

    خیلی ایده‌های کاربردی و خوبی بود

    پاسخ

    • فائزه سینایی

      6 دی 1402 در 2:27 ب.ظ

      ممنونم از نگاه خوبتون 🙂

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بهترین و شیک ترین چیدمان مبلمان برای پذیرایی مستطیلی

چیدمان مبلمان برای پذیرایی مستطیلی به ابعاد و اندازه فضا، نوع و تعداد مبلمان، سبک دکوراسیو…