پرپشت کردن مژه تنها با چند روغن طبیعی

0
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معمولا خانم‌ها علاقه زیادی به مژه‌های بلند دارند و برای این منظو اقدام به اکستیشن مژه می‌کنند اما این کار به مژه‌ها آسیب رسانده و هزینه‌های بالایی دارد.
پرپشت کردن مژه

پرپشت کردن مژه تنها با چند روغن طبیعی به شما کمک می‌کند همیشه مژه‌هایی زیبا، پرپشت و سالم داشته باشید. این راهکار ساده و کم‌هزینه بوده؛ اما در عوض نتیجه بسیار خوبی به همراه دارد. همراه دلتامگ باشید تا با هم ببینیم کدام روغن‌ها برای مژه مفید هستند.

پرپشت کردن مژه

در ادامه نام چند روغن را برایتان آورده‌ایم تا هر کدام را دوست داشتید تهیه کرده و از آن برای مژه‌هایتان استفاده کنید.

استفاده از روغن آرگان برای پرپشت‌شدن مژه

اولین روغن مفید برای پرپشت کردن مژه که به نام مادر روغن‌های طبیعی معروف است، روغن آرگان نام دارد. مدت‌های زیادی است که این روغن در صنعت زیبایی رواج بسیار زیادی داشته و افراد از آن استفاده می‌کنند.

این روغن تحت پرس سرد دانه‌های آرگان به دست می‌آید، یکی از معدود روغن‌هایی است که سرشار از اسیدهای چرب، آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین‌ها و سایر ریزمغذی‌هایی است که رشد مژه‌ها را افزایش می‌دهد.

همچنین خواص مرطوب‌کنندگی آن مژه‌ها را آبرسانی کرده و ظاهری نرم‌تر و درخشان‌تر به آن‌ها می‌دهد.

طریقه مصرف روغن آرگان برای مژه

تنها کافی است یک‌تکه پنبه را در داخل روغن آرگان زده و به‌آرامی قبل از خواب به مژه‌هایتان بمالید و نتیجه‌ای فوق‌العاده و درعین‌حال طبیعی بگیرید.

استفاده از روغن آرگان برای پرپشت‌شدن مژه

تأثیر روغن بادام در پر شدن مژه

این روغن یک روغن عالی برای پوست و موهای شما بوده که در پرپشت کردن مژه‌ها بسیار مؤثر است. روغن بادام که از هسته خشک شده بادام گرفته می‌شود یک منبع عالی از پروتئین، مواد معدنی، ویتامین‌ها و سایر ریزمغذی‌هایی است که به شما در بلندشدن مژه‌ها کمک می‌کند.

مطلب پیشنهادی:  بهترین راه های افزایش تمرکز

طریقه مصرف روغن بادام

برای استفاده از این روغن تنها کافی است چند قطره از این روغن را کف دستتان بریزید و به‌آرامی روی مژه‌هایتان بمالید تا مژه‌های سالم و زیبایی داشته باشید.

مصرف روغن‌کرچک برای پرپشت کردن مژه

روغن‌کرچک  از زمان‌های قدیم برای خواص مرطوب‌کنندگی خود شناخته شده است و از دانه‌های Ricinus communis  تحت پرس سرد به دست می‌آید. این روغن سرشار از اسیدهای چرب، ویتامین‌ها و پروتئین‌هاست و برای مژه‌های کم‌پشت بسیار مناسب است.

طریقه مصرف روغن‌کرچک

چند قطره روغن‌کرچک را در کف دست خود ریخته و حالا روی مژه‌های خود بمالید تا پرپشت‌تر شده و سرعت رشدشان بیشتر شود.

مصرف روغن نارگیل و تأثیر آن در پر شدن مژه

مصرف روغن نارگیل و تأثیر آن در پر شدن مژه

روغن نارگیل که از گوشت نارگیل تحت پرس سرد به دست می‌آید، از دوران باستان برای مراقبت از مژه‌ها و موها استفاده می‌شده است. این روغن که دارای اسیدهای چرب فراوان، و خواص آبرسانی و تقویت‌کنندگی است، به‌راحتی وارد فولیکول‌های مژه شده و رشد آنها را افزایش می‌دهد. روغن نارگیل باعث جذاب‌تر دیده‌شدن مژه‌ها می‌شود.

طریقه مصرف روغن نارگیل

برای استفاده از این روغن تکه‌ای پنبه را وارد بطری روغن نارگیل کرده و هر شب قبل از خواب به مژه‌هایتان بمالید تا در مدت کوتاهی نتایجی قابل‌توجه بگیرید

تعداد کلمات مطلب: 457

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

با قویترین ماسک روشن کننده پوست آشنا شوید

قویترین ماسک روشن کننده پوست از آن دسته ماسک‌هایی است که افراد خیلی در مورد آن از ما سؤال …