فرصت استثنایی خرید خانه و اجاره آپارتمان در مهرویلا کرج را از دست ندهید

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر به دنبال خرید خانه در کرج هستید و با محله‌های آن آشنایی ندارید، در این مطلب با ما همراه باشید تا مهرویلا کرج را به شما معرفی کنیم.
خرید آپارتمان در مهرویلا کرج

مهرویلا در یکی از بهترین مناطق شهر کرج با امکانات رفاهی خوب و دسترسی آسان به نقاط مختلف این شهر قرار گرفته است. اگر به دنبال یک زندگی خوب در محیطی دلنشین هستید، اجاره آپارتمان در مهرویلا کرج می‌تواند انتخاب ایده‌آلی برای شما باشد.

خرید آپارتمان در کرج

مهرویلا کرج ناحیه چند است؟

محله مهرویلا یکی از ناحیه‌های معروف شهر کرج در استان البرز محسوب می‌شود. این محله در منطقه 9 شهرداری کرج واقع شده و به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود که توسط بلوار دانش آموز از یکدیگر جدا شده‌اند.

خیابان درختی و خیابان انوشیروان غربی در مهرویلا جنوبی و خیابان ارغوان و کوکب، لاله و یاسمین در مهرویلا شمالی مناطق خوبی برای خرید آپارتمان در مهرویلا کرج است.

خرید آپارتمان در مهرویلا کرج

زندگی در مهرویلا کرج چگونه است؟

مهرویلا کرج محله‌ای با امکانات و خدمات متنوع است که زندگی ساکنان را راحت‌تر می‌کند. این منطقه دارای مراکز خرید، رستوران‌های معروف، پارک‌ها و مجتمع‌های تجاری و اداری است. به همین دلیل، خرید آپارتمان در مهرویلا کرج می‌تواند گزینه‌ای جذاب برای سکونت و سرمایه‌گذاری باشد.

مرکز خرید درختی، مجتمع تجاری اداری افق، مجتمع تجاری و اداری فرشتگان، مجتمع دریای نور، بازار موبایل درختی، پاساژ دنیا مال از جمله مهمترین مراکز خرید محله مهرویلا به شمار می‌روند.

ساختمان شورای اسلامی شهر کرج نیز در مهرویلا قرار دارد.

رستوران یوسف، انوشیروان، رستوران بابک و لوکال برای غذاخوری و پارک کوثر، پارک کوکب برای تفریح و ورزش صبحگاهی امکانات خوبی برای ساکنین فراهم کرده‌اند.

دسترسی به مهرویلا کرج

دسترسی به مهرویلا آسان است و از طریق آزاد‌‌‎راه قزوین کرج به شهرهای مختلف متصل می‌شود. بولوارها و خیابان‌های مختلفی نیز این محله را به مرکز شهر وصل می‌کنند.

میدان مادر و معلم از میادین مهم این منطقه هستند. ناوگان حمل و نقل شهری نیز در این محله فراهم است و ایستگاه‌های متعددی ارتباط آن با مرکز شهر را تسهیل می‌کند. نزدیکترین مترو به مهرویلا کرج، ایستگاه مترو گلشهر است.

اجاره آپارتمان در مهرویلا کرج‎‌‏

قیمت اجاره خانه در محله مهرویلا کرج و هزینه رهن آپارتمان‌های با کیفیت، متوسط رو به بالا است. برای پیدا کردن بهترین قیمت در این منطقه، می‌توانید آگهی‌های این منطقه را از سایت‌های معتبر مشاهده کنید.

مطلب پیشنهادی:  خرید آپارتمان در یاخچی آباد با بودجه محدود

فقط این نکته را بدانید که قیمت اجاره آپارتمان در مهرویلا کرج در بخش شمالی نسبت به جنوبی آن بالاتر است، اما این قیمت ممکن است براساس متراژ، نوع ساخت، موقعیت و امکانات تغییر پیدا کند.

توصیه می‌کنیم برای اجاره آپارتمان در مهرویلا کرج به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید. در این سایت بهترین و به روزترین آگهی‌های خرید خانه و اجاره آپارتمان در مهرویلا کرج درج شده است.

چند نمونه قیمت از آگهی‌های ثبت شده در سایت ملکی دلتا به شرح زیر آمده است:

نمونه قیمت‌ اجاره آپارتمان در مهرویلا کرج

متراژ سن بنا قیمت اجاره خانه (تومان) قیمت رهن خانه (تومان)
85 متر 12 سال ساخت 0 350,000,000
99 متر نوساز 6,000,000 700,000,000
101 متر 17 سال ساخت 3,000,000 400,000,000

 خرید آپارتمان در مهرویلا کرج

قیمت‌های متوسط رو به بالا، مهرویلا کرج را به یک مقصد عالی برای زندگی و خرید مسکن تبدیل کرده است. با خرید آپارتمان در مهرویلا کرج با محله‌های مختلفی همچون گلشهر، گلشهر ویلا، فاز چهار مهرشهر همسایه خواهید شد. این محله با توجه به موقعیت جغرافیایی و امکاناتی که دارد، جزو مناطق مورد توجه برای خرید و فروش ملک در کرج است، به ویژه در بخش شمالی که قیمت‌ها نسبت به بخش جنوبی کمی بالاتر است.

چند نمونه قیمت از آگهی‌های ثبت شده در سایت ملکی دلتا به شرح زیر آمده است:

نمونه قیمت‌ خرید آپارتمان در مهرویلا کرج

متراژ سن بنا قیمت هر مترمربع (تومان) قیمت خرید خانه (تومان)
186 متر 2 سال ساخت 55,000,000 10,230,000,000
130 متر نوساز 56,000,000 7,400,000,000
91 متر 19 سال ساخت 32,000,000 2,912,000,000

 

تعداد کلمات مطلب: 606

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های کرج

همچنین بخوانید

محله تختی تهران کجاست؟

یکی از ویژگی‌های مهم محله تختی این است که در محدوده طرح‌ ترافیک زوج و فرد قرار ندارد. علاو…