سفری مجازی به رویایی‌ترین جاهای دیدنی آلمان + ویدیو

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آیا آلمان در لیست کشورهای مورد علاقه شما جا دارد؟ تا چه با جاهای دیدنی آلمان آشنایی دارید؟ سفر مجازی به آلمان را می‌پسندید؟ در این مقاله برترین جاهای دیدنی آلمان را خواهید شناخت.

آلمان یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که هم تاریخ بسیار غنی‌ای دارد و جاذبه‌های طبیعی بسیار زیادی دارد. تاریخ غنی و پرفراز و نشیب این کشور باعث شده که آلمان مملو از اماکن تاریخی و منحصربه‌فرد باشد. شمار جاهای دیدنی آلمان بسیار زیاد؛ اما برخی از شهرهای آن به دلیل جاذبه‌های قوی‌تر، محبوبیت بیشتری برای گردشگران دارند. دلتامگ در این مقاله سفری مجازی به آلمان و برترین جاهای دیدنی آن داشته است، با ما همراه باشید.

شهر روتنبرگ از جاهای دیدنی جنوب آلمان

روتنبرگ یک شهر قدیمی مربوط به قرون‌وسطی است. یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های روتنبرگ، دیوارهای قدیمی شهر است که بسیاری از گردشگران قدم‌زدن در اطراف این دیوارها را لذت‌بخش می‌دانند. از دیگر جاذبه‌های این شهر فروشگاه‌هایی است که در تمام طول سال وسایل کریسمس را می‌فروشند. یکی دیگر از زیباترین شهرهای اروپا لندن است. اگر قصد سفر به اروپا را دارید حتما به بازدید از جاهای دیدنی لندن نیز بروید.

شهر روتنبرگ آلمان

جزیره روگن از جاهای دیدنی آلمان

جزیره روگن در واقع بزرگ‌ترین جزیره در آلمان است. دیدن سواحل زیبای شنی آن، صخره‌های عظیم، اقامتگاه‌های ساحلی دلربا و زیبا در کنار ساختمان‌های مجلل و باشکوهی که سبک معماری آن‌ها بسیار خاص و منحصربه‌فرد است برای هر گردشگری جذاب و دل‌فریب است.

از دیگر جاذبه‌های این جزیره خاص و زیبا می‌توان به پارک ملی جازمند و صخره‌های گچی مرتفع پوشیده از گیاهان کمیاب را نام برد.

رودخانه راین از جاذبه‌های رمانتیک آلمان

یکی از خاص‌ترین و زیباترین جاهای دیدنی آلمان رودخانه رمانتیک راین است که در مسیر خود از چندی شهر در آلمان عبور می‌کند. تپه‌هایی با شیب تند و پوشیده از تاکستان‌های زیبا که در بالای آن‌ها می‌توان قلعه‌های تاریخی و بسیار کهن‌سال آلمانی را دید، جذابیت رودخانه راین را دوچندان کرده‌اند. قدمت شهرهایی که در امتداد رود راین واقع شده‌‌اند نیز بسیار زیاد است و همین بر زیبایی این رود افزوده است.

مطلب پیشنهادی:  3 مقصد عالی برای تعطیلات شهریور

رود راین

شهر کلن از جاهای دیدنی آلمان

در ایالت فدرال آلمان و در امتداد رودخانه راین شهری تاریخی و بسیار زیبا وجود دارد که قدمت آن به قرن‌ها قبل برمی‌گردد. این شهر بزرگ‌ترین کلیسای سبک گوتیک آلمان را در خود جا داده است. ساخت کلیسای جامع کلن از سال 1248 میلادی شروع و حدود ششصد سال طول کشیده است.

شهر درسدن از جاهای دیدنی آلمان در زمستان

درسدن یکی از شهرهای بسیار زیبای آلمان است که در جنگ جهانی دوم به‌شدت آسیب دید و ویران شد. این شهر قبل از ویرانی به جعبه جواهرات آلمان معروف بود. بعد از جنگ جهانی دوم نیز این شهر در بخش آلمان شرقی قرار گرفت. درسدن مجموعه‌ای فاخر از هنر و معماری خیره‌کننده است. یکی از مشهورترین جاذبه‌های این شهر میدان تئاتر است که به زیباترین میدان عمومی آلمان شهرت دارد. همچنین در این شهر می‌توانید به دیدن قلعه، کلیسا و موزه‌های تاریخی بسیار فاخر بپردازید.

جزیره روگن آلمان

سخن آخر

از دیگر جاهای دیدنی آلمان می‌توان به شهر لوبک یکی از زیباترین شهرها آلمان در دریای بالتیک، شهر هایدلبرگ یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین مقاصد توریستی آلمان، قلعه افسانه‌ای و تاریخی نویشوانستاین در جنوب غربی باواریا، شهر مونیخ که به‌عنوان مبدا جهان شناخته می‌شود و در نهایت شهر برلین پایتخت آلمان اشاره کرد. آلمان یکی از کشورهای زیبای اروپاست ولی سفر به آن می‌تواند هزینه‌های زیادی در بر داشته باشد. با سفرهای مجازی همراه دلتا می‌توانید بدون هزینه به زیباترین شهرها و کشورهای دنیا سفر کنید.

تعداد کلمات مطلب: 548

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

تالاب میانکاله، تماشای پرندگان مهاجر

تالاب میانکاله، یکی از شگفتی‌های شمال ایران است که در نزدیکی بهشهر واقع شده و مامنی امن بر…