کابینت سفید طلایی، انتخابی همه‌پسند و زیبا

2
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کابینت آشپزخانه سفید طلایی انتخابی است که هم برای مدرن‌پسندها مناسب است و هم برای کلاسیک‌پسندها.
کابینت سفید طلایی، انتخابی پرطرفدار و زیبا

کابینت سفید طلایی پرطرفدار و همه‌پسند است. چرا که به راحتی با رنگ‌های مختلف ست می‌شود. اما اگر بخواهید جلوه‌ای لوکس و زیبا به آشپزخانه خودتان ببخشید، پیشنهاد می‌کنیم که رنگ طلایی را در نظر داشته باشید. کابنیت آشپزخانه سفید طلایی بهترین انتخاب برای آشپزخانه‌های سبک کلاسیک یا نئوکلاسیک است. در ادامه ایده‌هایی برای دیزاین آشپزخانه با کابینت سفید و طلایی ارائه داده‌ایم.

ایده‌‌هایی برای دیزاین آشپزخانه با کابینت سفید طلایی

استفاده از رنگ طلایی در دکوراسیون باید محدود و اصولی باشد. اگر نه فضای شما از مد افتاده و نازیبا به نظر می‌رسد. در ادامه به شما می‌گوییم که چطور می‌توانید آشپزخانه سفید طلایی خودتان را دکوراسیون کنید.

به اصل سادگی پایبند باشید

تزئینات بیش از حد و استفاده از رنگ‌های مختلف در آشپزخانه این روزها رایج نیست. اگر می‌خواهید آشپزخانه لوکس و امروزی با کابینت سفید طلایی داشته باشید، سعی کنید آن را ساده نگه دارید. کابینت آشپزخانه سفید با دسته‌ها و یراق طلایی انتخابی مدرن و لوکس است. در کنار آن می توانید از اکسسوری‌های دکوراتیو و لوازم روشنایی ظریف به رنگ طلایی استفاده کنید.

رعایت تعادل در تزئینات، اصل مهمی است که هنگام دیزاین منزل باید به آن توجه کنید.

به اصل سادگی در طراحی پایبند باشید

سنگ مرمر انتخابی جذاب برای تمام زمان‌ها است

زیبایی کابینت سفید طلایی با سنگ مرمر دو چندان می‌شود. سنگ مرمر هیچ گاه از مد نمی‌افتد و همیشه زیبا به نظر می‌رسد. صفحاتی با طرح سنگ مرمر در بازار وجود دارد که برای طراحی آشپزخانه مقرون به صرفه، انتخاب خوبی هستند. می‌توانید از این صفحات برای فضای بین کابینت‌ها هم استفاده کنید.

سینک و شیرآلات به رنگ طلایی انتخابی لوکس و زیبا است

انواع سینک ظرفشویی به رنگ طلایی در بازار موجود است. سینک و شیرآلات طلایی، ظرافت و زیبایی خاصی به آشپزخانه شما می‌بخشد و در کنار کابینت سفید و طلایی بسیار زیبا دیده می‌شود. اما دقت کنید که استفاده از رنگ طلایی در فضا بیش از حد نباشد. شاید بهتر باشد از سینک سنگی سفید با رگه‌های طلایی استفاده کنید.

چوب، گرمابخش آشپزخانه سفید طلایی است

چوب انتخابی همیشگی برای دکوراسیون داخلی است. انواع رنگ‌های چوب در کنار کابینت سفید طلایی زیبا به نظر می‌رسند. اما پیشنهاد ما رنگ‌های روشن مثل چوب راش است. البته رنگ‌های گرم چوب مثل چوب بلوط یا گردو هم در کنار کابینت سفید زیبا به نظر می‌رسند. می‌توانید صفحه رویی کابینت را با چوب کار کنید. یا یک میز ناهارخوری کوچک چوبی در گوشه‌ای از آشپزخانه خود قرار دهید.

مطلب پیشنهادی:  جدیدترین طراحی کابینت برای آشپزخانه ال

از رنگ‌های شاد و جسورانه استفاده کنید

کمی جسارت داشته باشید و ذهن خودتان را از کلیشه‌ها خالی کنید. رنگ‌های شادی مثل آبی درباری، سبز و صورتی در کنار کابینت سفید طلایی بسیار زیبا دیده می‌شوند. می‌توانید این رنگ‌ها را به صورت محدود در جزئیات به کار ببرید که فضا بیش از حد شلوغ نشود.

برای مثال می‌توانید وسایل آشپزخانه را به رنگ‌های شاد انتخاب کنید. یا یک میز ناهارخوری کوچک با رویه‌هایی به رنگ‌های شاد در آشپزخانه خود قرار دهید. با این کارها آشپزخانه شما امروزی‌تر به نظر می‌رسد.

از رنگ‌های شاد و جسورانه استفاده کنید

بک اسپلش با کاشی طلایی، جلوه‌ای بی‌نظیر دارد

بک اسپلش به پوشش دیوار بین کابینت‌ها، پشت سینک و اجاق گاز گفته می‌شود. این قسمت‌ها مدام در معرض آلودگی و چربی هستند و باید با متریال مناسب اجرا شوند. بک اسپلش طلایی در کنار کابینت سفید و طلایی، جلوه‌ای لوکس و فاخر پیدا می‌کند و برای آشپزخانه‌های سبک کلاسیک یا نئوکلاسیک انتخاب خوبی است.

سخن پایانی

آشپزخانه جایی است که نبض زندگی در آن جریان دارد. بر این اساس باید برای زیبایی آن ارزش قائل شویم. کابینت سفید طلایی انتخابی همه پسند و جذاب برای آشپزخانه‌های ایرانی است. با کمی خلاقیت و داشتن دانش در زمینه دکوراسیون و طراحی داخلی، می‌توانید آشپزخانه‌ای متناسب با نیازهای روزمره خودتان طراحی کنید که زیبا و دلنشین به نظر می‌رسد.

 

تعداد کلمات مطلب: 615

اپلیکیشن مجله دلتا

2 دیدگاه

  1. مریم اسماعیل پور

    6 مهر 1402 در 0:55 ق.ظ

    بله کابینت سفید طلایی بسیار زیباست

    پاسخ

  2. مریم اسماعیل پور

    6 مهر 1402 در 0:57 ق.ظ

    به نظر من میز نهار خوری گرد زیباتر است

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

تزئین خانه با گل‌ های آپارتمانی ، طبیعت را به خانه بیاورید

گل‌های آپارتمانی نه تنها به خانه شما طراوت و زیبایی می‌بخشند، بلکه فواید بسیاری برای سلامت…