8 تا از گیاهان آپارتمانی صورتی برای آرامش و زیبایی دکوراسیون خانه

0
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
گیاهان آپارتمانی صورتی گیاهانی خاص و جذاب هستند که می‌توانند خانه شما را پر از آرامش و شادی کنند. در ادامه 7 مورد از این گیاهان زیبا را به شما معرفی کرده‌ایم.
گیاهان آپارتمانی صورتی

 رنگ صورتی نماد آرامش و زیبایی در هر فضایی است. حال تصور کنید که گیاهان آپارتمانی صورتی مهمان خانه شما باشند و آرامش و زیبایی را همراه طبیعت برای شما به ارمغان بیاورند. حضور این گیاهان در خانه می‌توانند خلق‌وخوی شما را بهتر کنند و با افزایش ارتباط شما با طبیعت استرستان را کاهش دهند.

 در این مطلب از مجله دلتا 8 گیاه آپارتمانی با رنگ جذاب صورتی را معرفی می‌کنیم تا در این ایجاد آرامش سهیم باشیم، با ما همراه شوید.

 معرفی 8 نمونه از گیاهان آپارتمانی صورتی

 این روزها بسیاری از ما انسان‌ها در تمام جهان به نگهداری از گل‌وگیاه در خانه علاقه داریم؛ زیرا این کار فضای خانه را تلطیف می‌کند و احساسی از آرامش و شادی را مهمان قلب‌هایمان می‌کند. در این بخش 8 تا از گیاهان آپارتمانی صورتی را به شما معرفی می‌کنیم:

 کالاتیا اورناتا از گیاهان آپارتمانی صورتی

 اگر به دنبال یکی از زیباترین گیاهان آپارتمانی صورتی هستید در درجه اول این گیاه خاص را به شما معرفی می‌کنیم. برگ‌های این گیاه به رنگ سبز تیره هستند که راه‌راه‌های زیبای صورتی رنگ روی آن‌ها به چشم می‌خورد. همچنین پشت برگ‌های آن هم رنگ قشنگ بنفش دارد و همین رنگ‌بندی باعث شده است که این گیاه دل بسیاری از علاقه‌مندان به نگهداری از گل‌های آپارتمانی را برباید. یکی از نکات جالبی که درباره این گیاه بسیار زیبا وجود دارد این است که با تاریک شدن هوا برگ‌های آن به سمت بالا جمع می‌شود، انگار که گویی گیاه در حال دعاکردن است؛ ازاین‌رو به کالاتیا گیاه دعاگو هم می‌گویند.

گیاهان آپارتمانی صورتی 2

 آگلونما صورتی

 آگلونما گیاه معروفی است و احتمال بسیار زیادی وجود دارد که شما هم، نام آن را شنیده باشید. این گیاه خیلی قشنگ است و طرف‌داران بسیار زیادی دارد. فقط به دلیل رنگ صورتی برگ‌هایش احتیاج به نور زیادی دارد تا بتواند زیبایی برگ‌هایش را حفظ کند و با نور خودش را بیاراید! گفتنی است که این گیاه بهترین تصفیه‌کننده برای هوای خانه است و اکسیژن زیادی تولید می‌کند.

گیاهان آپارتمانی صورتی 3

 سینگونیوم صورتی

 سینگونیوم صورتی هم یکی دیگر از گیاهان صورتی آپارتمانی است که برگ‌های آن فرم عجیبی دارند. این گیاه یکی از بادوام‌ترین گیاهان آپارتمانی است و به سرعت خودش را با شرایط وفق می‌دهد. درباره نحوه آبیاری این گیاه باید دقت کنید که زمان آب دهی بعدی به آن زمانی است که سطح خاک کاملاً خشک شده باشد.

مطلب پیشنهادی:  جدیدترین روش‌های تزیین دیوار اتاق خواب + ویدیو

 پرنسس صورتی یا فیلوندرون

 اگر می‌خواهید پرنسس گیاهان را به خانه خود بیاورید، فیلوندرون صورتی را بخرید. برگ‌های زیبای این گیاه به‌گونه‌ای است که انگار یک نقاش رنگ صورتی را به شکلی نامنظم روی آن‌ها پاشیده است. این گیاه را باید زیر نور غیرمستقیم آفتاب بگذارید و خاک آن را همیشه مرطوب و نه خیس نگهدارید.

 گیاه برگ بیدی صورتی

 معمولاً گیاه برگ بیدی با رنگ بنفش دیده می‌شود؛ اما رنگ صورتی آن هم وجود دارد که بسیار کمیاب است. گیاه برگ بیدی صورتی را باید زیر نور زیاد ولی غیرمستقیم خورشید نگهداری کنید تا برگ‌ها رنگ صورتی زیبای خود را حفظ کنند.

گیاهان آپارتمانی صورتی 4

 گل سنگ

 گل سنگ با این که اسم سرد و بی روحی دارد، یکی از گیاهان آپارتمانی صورتی است! این گیاه، گیاه قانعی است و با نور و رطوبت معتدل به‌راحتی می‌توان از آن مراقبت کرد. گل سنگ برگ‌های برجسته با الگوهای رنگی سبز و صورتی دارد که نمای خاصی به آپارتمان شما می‌دهد. این گیاه حتی برای استفاده در تراریوم یا باغچه مینیاتوری هم زیبا است.

 کردلین

 این گیاه زیبا دارای برگ‌های نوک‌تیز دورنگ با رنگ‌های سبز تیره و صورتی پررنگ است که نمای بسیار زیبایی در خانه ایجاد می‌کند. این گل آپارتمانی صورتی رنگ برای حفظ سلامتی خود به میزان نور غیرمستقیم متوسط تا زیاد احتیاج دارد و در مورد آبیاری هم باید دقت کنید که هر نوبت باید زمانی انجام شود که سطح خاک کاملاً خشک شده باشد.

گل مرجان صورتی

گیاه مرجان گیاهی پرگل است که رنگ گل صورتی آن هم وجود دارد و یکی از پرطرف‌دارترین گیاهان آپارتمانی صورتی محسوب می‌شود. برای معرفی گل مرجان مطلبی در مجله دلتا نوشته‌ایم.

 سخن آخر

 گیاهان آپارتمانی صورتی با رنگ زیبای خود جذابیت بسیار زیادی دارند و نه‌تنها چشم‌نوازند بلکه آرامش را هم به روح و جان اهالی خانه هدیه می‌کنند. آیا شما هم تجربه نگهداری از این گیاهان زیبا را دارید؟ به جز گیاهانی که در این مطلب معرفی کردیم، گیاه صورتی دیگری برای نگهداری در آپارتمان می‌شناسید؟

تعداد کلمات مطلب: 706

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • مدل کاناپه شیک و ساده

    مدل کاناپه شیک و ساده

    مدل های مختلفی از کاناپه های شیک و ساده در بازار وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را…
  • دکوراسیون اتاق نشیمن مدرن

    دکوراسیون اتاق نشیمن مدرن

    دکوراسیون اتاق نشیمن مدرن بر روی خطوط تمیز، اشکال هندسی و پالت رنگ‌های خنثی تمرکز دارد. ای…
  • مبلمان راحتی ایده آل

    مبلمان راحتی ایده آل

    مبلمان راحتی ایده آل مبلمانی است که هم راحت و هم شیک باشد. باید متناسب با سبک زندگی شما با…
بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

مدل کاناپه شیک و ساده

مدل های مختلفی از کاناپه های شیک و ساده در بازار وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را…