جدیدترین روش طرز تهیه قارچ سوخاری بدون نیاز به پودر سوخاری+ ویدئو

0
3
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با این روش تهیه قارچ سوخاری، می‌توانید در خانه بهترین قارچ سوخاری رستورانی را تهیه کنید.
طرز تهیه قارچ سوخاری

قارچ سوخاری جزو آن دسته از فستفودهایی است که از کوچک تا بزرگ به آن علاقه دارند؛ اما نیازی نیست که برای خرید آن هزینه پرداخت کنید؛ چرا که خودتان در خانه می‌توانید با چند قلم مواد که در دسترس همه است راحت‌ترین و خوشمزه‌ترین قارچ سوخاری را تهیه کنید و از آن لذت ببرید. در این مطلب از دلتامگ با ما همراه باشید تا طرز تهیه قارچ سوخاری بدون پودر سوخاری را به شما آموزش دهیم.

طرز تهیه قارچ سوخاری رستورانی

برای تهیه قارچ سوخاری رسپی‌های مختلفی وجود دارد؛ برای مثال می‌توان قارچ سوخاری بدون تخم مرغ یا بدون آرد سوخاری درست کرد؛ به همین دلیل برای داشتن یک قارچ سوخاری رستورانی نیازی نیست که حتما در خانه همه مواد را در دسترس داشت؛ با ما همراه باشید تا طرز تهیه بهترین قارچ سوخاری را به شما آموزش دهیم.

مواد لازم برای تهیه قارچ سوخاری بدون پودر سوخاری

  • تخم مرغ 2 عدد
  • ادویه‌ها نمک، فلفل سیاه، فلفل قرمز، پودر پاپریکا، پودر آویشن، پودر سیر
  • آرد گندم نصف لیوان
  • قارچ 250 گرم
  • روغن مایع سرخ‌کردنی به مقدار لازم

مراحل تهیه قارچ سوخاری

مرحله اول

برای این مدل طرز تهیه قارچ سوخاری ابتدا دو عدد تخم مرغ را در ظرف مناسبی ریخته و ادویه‌هایی که در بالا به آن اشاره شده را به تخم مرغ اضافه کنید و به خوبی هم بزنید؛ سپس قارچ‌ها را به مخلوط اضافه کنید و اجازه دهید قارچ 5 دقیقه در مواد تخم مرغی بماند تا ادویه‌ها به خورد آن برود.

مطلب پیشنهادی:  طرز تهیه ساندویچ بمب خانگی

مرحله دوم

در ظرف دیگر مقداری آرد بریزید و قارچ‌ها را از مخلوط تخم مرغ در آورده و به آرد اضافه کنید وقتی که قارچ‌ها خوب آماده شد، آن‌ها را از درون آرد درآورده و به ظرف آب یخ اضافه کنید و مجدد از درون آب به ظرف آرد منتقل کنید؛ سه مرتبه این روند را ادامه دهید. اینکار باعث می‌شود قارچ‌های ما پولکی و ترد شود.

مرحله سوم

ظرف کوچکی را روی گاز قرار داده و. درون آن را تا نیمه با روغن پر کنید؛ مهم‌ترین نکته‌ای که باید در این مرحله به آن توجه داشت این است که برای جلوگیری از خمیری شدن قارچ‌ها، هنگام سرخ کردن درون، هر بار تعداد کمی قارچ درون تابه بریزید. در نهایت قارچ‌های سوخاری شما آماده است و می‌توانید از آن لذت ببرید.

پیشنهاد مطالعه: راحت‌ترین روش تهیه شیرینی بادامی در 6 مرحله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در آشپزی

همچنین بخوانید

این زرشک پلو خوشمزه با رب انار فوق‌العاده است

زرشک پلو با رب انار یکی از پلو‌های سنتی ایرانی است که شما‌ می‌توانید آن را به روش‌های مختل…