۶ مدل مبل ال جدید که دکوراسیون خانه را مجلل می‌کند!

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
فراموش نکنید که انتخاب مبلمان شیک تاثیر بی‌اندازه‌ای در زیبایی خانه شما دارد؛ برای آشنایی با جدیدترین مدل مبلمان با ما همراه باشید.
انواع مبل ال جدید

با در نظر گرفتن این موضوع که متراژ بسیاری از خانه‌ها کوچک است، انتخاب مبلمان که فضای زیادی را اشغال نکند بسیار مشکل است. به همین دلیل است که مبلمان ال در لیست پرطرفدارترین مبلمان منزل قرار می‌گیرند. با این وجود بسیاری از افراد بر این باورند که قیمت مبل راحتی شیک بالا است و از خرید آن منصرف می‌شوند. بنابراین تصمیم گرفتیم در این مطلب از دلتامگ انواع مبل ال جدید ارزان قیمت را به شما معرفی کنیم.

معرفی انواع مبل ال جدید با قیمت مناسب

انوع مبل ال جدید

مبل ال جزو آن دسته از مبل راحتی شیک به شمار می‌آید که به علت تنوع بالایی که دارند هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهند. انواع مبل ال جدید 2022 عبارتند از:

مبل ال مدل بری آفر

بری آفر از انواع مبل ال جدید است که در دو نوع دسته‌دار و بدون دسته در بازار موجود است. از مزایای اینگونه مبلمان این است که می‌توانید به راحتی گوشه و فضاهای خانه را با آن تکمیل کنید. از دیگر مزایای این مبلمان این است که از نظر اقتصادی بسیار به صرفه است؛ هنگم خرید توجه داشته که در قسمت نشیمن و تکیه‌گاه این مبل از فوم سرد استفاده می‌شود و برای پایه‌های آن چوب راش  به کار برده می‌شود.

مبل ال چستر جدید

مبل ال چستر مدل هلکو، جدیدترین مدل مبل  چستر است که هر دو سبک مدرن و کلاسیک را پوشش می‌دهد؛  اگر به دنبال فضایی باشکوه و در عین حال راحت در اتاق نشیمن خود هستید، با توجه به اینکه قیمت مبل راحتی جدید بسیار مناسب است و علاوه بر آن  ظاهری لمسه‌کوبی دارد و از فوم سرد در ساخت آن استفاده شده می‌تواند برای شما بهترین انتخاب باشد.

انواع مبل ال جدید

مبل رویال مدل شنل از انواع مبل ال جدید

این مبل در نگاه اول به‌عنوان یک مبل مینیمال محسوب می‌شود. از طرفی لمسه‌کاری شدن دسته‌های آن باعث شده است بتوانیم از آن در دکوراسیونی با سبک کلاسیک، سلطنتی، مدرن و معاصر استفاده کنیم. اگر به دنبال خرید مبلی هستید که بتواند اتاق نشیمن شما را به نقطه کانونی تبدیل کند، این مدل مبل را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مطلب پیشنهادی:  4 قانون طلایی برای داشتن زیباترین چیدمان آشپزخانه

مبلمان ال مدل روستیک

مبلمان‌های روستیک از انواع مبل جدید موجود در بازار است و با توجه به اینکه از ترکیب دو مدل روستیک و بری آفر تولید می‌شوند، در میان افراد از محبوبیت بالایی برخوردار است . از آن مهم‌تر قیمت مناسبی نیز دارد. از این مدل مبلمان می‌توان در خانه‌هایی با هر متراژ استفاده کرد.

انواع مبل ال جدید

مبل روستیک برای اتاق نشیمن کوچک

این مدل مبل ال جدید و شیک، برای اتاق‌های نشیمن کوچک انتخاب بسیار مناسبی است؛ قیمت این مبل بسیار مناسب است و طرحی مینیمال دارد، اما در رنگ‌هایی برجسته هم عرضه می‌شود تا نیازهای مختلف مصرف‌کنندگان شامل را برطرف سازد.

مبل روستیک برای اتاق نشیمن بزرگ

این مدل مبل ال ارزان، مناسب برای فضاهای بزرگ است؛ چرا که ظرفیتی در حدود ۶ تا ۷ نفر را دارد. وجود فوم سرد تزریقی در قسمت نشیمن و پشتی‌هایی از جنس ویسکوز و همچنین استفاده از چوب راش که در برابر حشرات و قارچ‌ها مقاوم است، از ویژگی‌های ممتاز این مبل است که در عین حال که از نظر اقتصادی به صرفه است بسیار بادوام نیز می‌باشد و برای خانه‌هایی با جمعیت زیاد توصیه می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: برای خانه‌های کوچک چه مبلی مناسب است؟

تعداد کلمات مطلب: 538

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

ایده های کاربردی برای سینی دکوراتیو آشپزخانه شیک و امروزی

سینی‌های دکوراتیو آشپزخانه، عنصری جذاب و کاربردی هستند که می‌توانند به طور چشمگیری به زیبا…