5 لوستر مدرن که پذیرایی شما را زیبا می‌کند!

0
15
زمان مطالعه: 3 دقیقه
همه ما در زندگی به دنبال به‌روز بودن و تغییر دکوراسیون هستیم. آیا حاضرید با خرید یک لوستر مدرن برای پذیرایی جلا و روشنایی خیره کننده‌ای را به خانه خود ببخشید؟
لوستر مدرن

لوستر یکی از مهم‌ترین وسایل در دکوراسیون داخلی است که می‌تواند به زیبایی هر چه بیشتر فضای خانه کمک کند. اگر سبک دکوراسیون خانه شما مدرن است، انتخاب انواع لوستر مدرن می‌تواند خانه شما را لوکس‌تر نشان دهد. از مهم‌ترین مزیت لوستر، علاوه بر زیبایی، سازگاری آن با محیط‌های مختلف است. چنانچه قصد خرید لوستر برای اتاق خواب یا پذیرایی را دارید، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

راهنمای خرید لوستر مدرن پذیرایی

نورپردازی مناسب فضا برای داشتن یک خانه شیک و لوکس اهمیت بسیاری دارد؛ به ویژه برای چیدمان اتاق پذیرایی ایرانی این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. اگر از طرح‌های کلاسیک و تجملاتی لوسترها خسته شده‌اید، می‌توانید از لوسترهای مدرن جدید برای پذیرایی، اتاق خواب یا حتی راه پله استفاده کنید که از وزن کمتری برخوردار هستند و قیمت مناسبی دارند.

نکات کاربردی برای خرید لوستر پذیرایی

قبل از اینکه تصمیم بگیرید لوستر بخرید، ابتدا با انواع لوستر مدرن و اینکه هر مدل برای چه قسمت‌هایی مناسب است آشنا می‌شویم.

نکات کاربردی خرید لوستر مدرن

 جنس لوستر

مهم‌ترین نکته‌ای که قبل از خرید لوستر باید به آن توجه داشت، جنس لوستر است. قیمت لوستر براساس جنس فلز بکار رفته متغیر است. لوسترهای مدرن بر خلاف محصولات موجود در بازار که از آهن هستند، از استیل مرغوب ساخته می‌شوند.

اشکال و مدل‌های لوستر پذیرایی

انتخاب شکل و مدل لوستر مدرن برای پذیرایی بستگی به سلیقه شما دارد؛ اما شما باتوجه به سبک دکوراسیون خود باید تصمیم بگیرید که از مدل رینگی یا آویزی استفاده کنید.

ابعاد لوستر

ابعاد و وزن لوستر یکی‌ از مهم‌ترین نکاتی است که باید هنگام خرید لوستر در نظر داشته باشید. لوسترهای بزرگ و چندشاخه برای فضاهای کوچک مناسب نیستند. همچنین لوستر کوچک در فضای بزرگ کارایی خوبی ندارد. موارد دیگری مثل میزان نورگیری منزل و وجود روش‌های دیگر نورپردازی مثل نور مخفی سقف کاذب، در انتخاب ابعاد لوستر نقش دارد.

با چند مدل لوستر شیک و مدرن آشنا شوید

تنوع طرح لوسترهای مدرن بسیار بالا است. هر روز شاهد مدل‌های جدیدی هستیم که چشم را خیره می‌کنند. در ادامه چند مدل محبوب لوستر مدرن را معرفی می‌کنیم.

مطلب پیشنهادی:  5 ترفند ارزان برای داشتن دکوراسیون لاکچری

 لوستر استیل طلایی مدل پروانه

یکی از لوسترهای مدرن آویز و زیبا که می‌تواند پذیرایی شما را منحصر به فرد کند، لوسترهای مدل BUTTERFLY یا پروانه‌ای است که در این مدل دو عدد لامپ در بخش مرکزی آویز قرار می‌گیرد، جنس لوستر استیل است و در رنگ بندی‌های طلایی و مشکی در بازار موجود است.

 لوستر مدرن استیل طلایی مدل پروانه

لوستر پذیرایی مدل روویگو  MD134

Rovigo یا لوسترهای آویز، از جمله لوسترهای مدرن مخصوص پذیرایی است که در ساخت آن از حباب‌های جنس پیرکس استفاده می‌شود و با توجه به شباهتی که به ساختار مولکول‌ها در علم شیمی دارد، لوستر مولکولی نیز نامیده می‌شود.

لوستر پذیرایی مدرن مدل رینگی AI2H9-05

لوسترهای رینگی به ‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که به یک حلقه شباهت دارند، طراحی این مدل لوستر مدرن، ایتالیایی است  و در آن از ترکیب رنگ‌های خاکستری، طلایی و شامپاینی استفاده شده است، حباب‌ها در این لوستر از جنس پیرکس دست ساز است و با اطمینان می‌شود گفت که از لحاظ مصرف انرژی، کاملا کم مصرف است.

لوستر پذیرایی Cremona مدل  MD133

این مدل از لوستر برای سقف های بلند بسیار پرکاربرد است و در ساخت آن از حباب‌های مخروطی رنگ شامپاینی استفاده شده است.

لوستر پذیرایی Cremona مدل  MD133

لوستر پذیرایی Monza مدل  MD-132

ساختار این لوسترها به گونه‌ای است که از 12 شاخه طراحی شده و به صدف شباهت دارد و در رنگ‌های طلایی و سیلور نیز در بازار موجود است. طراحی منحصر به فرد این محصول باعث می‌شود که زیبایی محیط پذیرایی شما دوچندان شود.

سخن پایانی

لوازم تزئینی و روشنایی باید با توجه به سبک دکوراسیون منزل انتخاب شوند. انتخاب لوستر مدرن هم برای فضاهای مختلف خانه باید بر همین اساس انجام شود. در کنار آن می‌توانید با چراغ‌های دیواری یا نور مخفی سقف، روشنایی منزل را کامل‌تر کنید.

تعداد کلمات مطلب: 622

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

جدیدترین مدل میز تلوزیون

جدیدترین مدل میز تلویزیون مدرن می‌تواند یکی از جذاب‌ترین و کاربردی‌ترین اجزای دکوراسیون دا…