پرداخت تسهیلات مسکن روستایی آغاز شد

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مجید جودی، معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: برای پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در هفته جاری مانعی وجود ندارد و مصوبه دولت همچنان برقرار است.
تسهیلات مسکن روستایی

به گزارش دلتا مگ به نقل از تجارت‌نیوز، معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن پیرامون پرداخت تسهیلات مسکن روستایی برای ساخت۱۳۰ هزار خانه در قالب طرح نهضت ملی از بهره‌برداری ۸۰ هزار واحد طی هفته دولت خبر داد.

لازم است جهت خرید آپارتمان حتما از آخرین اخبار مربوط به پرداخت تسهیلات مسکن مطلع شوید. برای دریافت گزارشات بیشتر پیرامون پرداخت تسهیلات مسکن روستایی تا پایان این خبر با دلتا مگ همراه باشید.

تسهیلات مسکن روستایی

ارائه تسهیلات مسکن روستایی با سود 5 درصد

مجید جودی با یادآوری تصویب تسهیلات 200 میلیون تومانی با سود 5 درصد از ابلاغ پرداخت تسهیلات 200 هزار واحدی مسکن روستایی در سال 1401 توسط بانک مرکزی ابراز امیدواری کرد.

این مقام آگاه با اشاره به انجام شدن مقدمات و توزیع واحدها در استان‌های مختلف از اجرایی شدن پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در هفته جاری خبر داد.

جودی در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستاهای کشور توضیح داد: «در هفته دولت و در روزهای آتی ۸۰ هزار واحد مسکونی روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن که از اواخر سال گذشته و طی سال جاری در مرحله ساخت قرار گرفت به بهره‌برداری خواهد رسید.»

مطلب پیشنهادی:  دلیل رشد بازار اجاره چه بود؟

تسهیلات مسکن روستایی

نوسازی 50 درصد از خانه‌های روستایی

معاون بنیاد مسکن بیان کرد:« برای حدود ۱۳۰ هزار واحد مسکن روستایی، طرح نهضت ملی مسکن آغاز شده است که ۸۰ هزار واحد آن در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.»

وی گفت: «در حال‌حاضر ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی در کشور وجود دارد. لازم به ذکر است که ۵۰ درصد آن‌ها از سال ۸۴ به بعد مقاوم‌سازی شده‌اند و ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار واحد باقیمانده است.»

چنانچه سالانه نوسازی ۲۰۰ هزار واحد روستایی انجام شود، این رقم در ۱۰ تا ۱۱ سال آینده به ۱۰۰ درصد مقاومت ساختمانی خواهد رسید.

مطالعه بیشتر: برای داشتن اطلاعات بیشتر مطلب پرداخت وام 200 میلیون تومانی مسکن روستایی را مطالعه کنید.

تعداد کلمات مطلب: 303

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

بهترین مناطق شمال برای خرید ویلا + قیمت

اگر به دنبال بهترین مناطق شمال برای رفاه و آسایش بیشتر و یا حتی سرمایه‌گذاری مناسب هستید خ…