خرید و فروش خانه و آپارتمان در هروی

محله هروی در منطقه چهار شهرداری تهران واقع شده است. این محله در نزدیکی محله‌هایی همچون سیدخندان، مجیدیه و پاسداران قرار دارد. در خصوص راه‌های دسترسی به محله هروی باید بگوییم که این محله از شمال با اتوبان بابایی، از جنوب با اتوبان زین‌الدین، از شرق با اتوبان امام علی و از غرب با اتوبان صیاد شیرازی محصور شده است.

قیمت آپارتمان در هروی

قیمت مسکن در خیابان هروی پاسداران احتیاج به سرمایه‌گذاری بالایی دارد. این محله به دلیل دسترسی مناسب به امکانات رفاهی، درمانی، تفریحی، فرهنگی و … متقاضیان زیادی برای خرید خانه دارد.

مجموعه ما به شما در خریدوفروش هر ملک در هر منطقه کمک می‌کند؛ بنابراین می‌توانید انواع آگهی‌های خرید آپارتمان در هروی یا قیمت آپارتمان هروی دلتا را بر اساس منطقه، قیمت و سال ساخت به نمایش بگذارید و برای هر تبلیغ مشخص کنید که کدام ویژگی مناسب است.

مزایای خرید خانه در هروی

دسترسی آسان به وسایل حمل‌ونقل عمومی، دسترسی به چهار اتوبان اصلی شهر تهران، خلوتی و ترافیک کم و مجاورت با محله پاسداران از جمله مزایای خرید آپارتمان در هروی به شمار می‌روند.

اگر اهل خرید هستید، بد نیست بدانید این محله دارای چندین مرکز خرید است که می‌توانید در آنجا اقدام به خرید کالا و لباس‌های شیک و مدرن کنید.

بسیاری هروی را به قطب مراکز تجاری - اداری در شمال شرق تهران می‌شناسند. خیابان ریحانی مهم‌ترین خیابان و بلوار پناهی‌نیا مهم‌ترین بلوار این محله است که در دو طرف این بلوار، مراکز خرید لوکس و مغازه‌های بسیاری وجود دارد. خیابان ساقدوش نیز جزو خیابان‌های مهم این محله به شمار می‌رود که به‌موازات بلوار پناهی‌نیا قرار گرفته است.

مهم‌ترین مراکز خرید هروی

  • پاساژ مایسا (دارای پارکینگ ۶ طبقه، رستوران‌های ایرانی و بین‌المللی، مکانی مناسب برای بازی و سرگرمی کودکان)
  • پاساژ سنتر (دارای سینما، مرکز خریدوفروش طلا و جواهر)
  • پاساژ الماس (یک مجتمع تجاری، فرهنگی و ورزشی)
  • پاساژ گلستان (مجتمعی مشتمل بر انواع لباس‌های برند)

اگر قصد خرید خانه هروی یا قصد اطلاع از قیمت اپارتمان در هروی را دارید، می‌توانید خانه‌های این محله و اطلاعات آن‌ها را در وب‌سایت ما بیابید.

خرید آپارتمان در پاسداران

خرید آپارتمان در حسین آباد

خرید آپارتمان در قبا