سایت خرید و فروش ملک و آپارتمان در هاشمی تهران

یکی از محله‌های پر رفت‌و‌آمد و قدیمی در تهران محله هاشمی است که در منطقه ده شهرداری تهران واقع شده است. خیابان هاشمی نام یکی از خیابان‌های این محله است، اما به دلیل شهرت این خیابان، محله هاشمی را با این نام می‌شناسند. می‌توان گفت علت تراکم بالای جمعیت در این محله به دلیل وجود خانه هایی با متراژ پایین است؛ به گونه‌ای که متراژ خانه‌ها گاها در این محله به 30 متر نیز می‌رسد.

قیمت آپارتمان در خیابان هاشمی

قیمت خانه در این محله مانند سایر محله‌ها با توجه به عوامل مختلفی از جمله متراژ، قدمت بنا و موقعیت جغرافیایی متغیر است. اما می‌توان گفت که این محله به دلیل وجود خانه با متراژ‌های پایین و همچنین طولانی بودن خیابان هاشمی، تنوع ملکی بسیاری دارد؛ به گونه‌ای که با حداقل بودجه می‌توانید در این محله ساکن شوید. اما از سوی دیگر خانه‌ها با متراژ بالا از قیمت بالایی در این منطقه برخوردار هستند.

دسترسی به محله هاشمی

رفت و آمد به این محله با وجود تعداد بالای ایستگاه‌های مترو و اتوبوس‌ بسیار راحت است. بزرگراه یادگار امام و بزرگراه نواب بهترین مسیرهای دسترسی به خیابان هاشمی به شمار می‌روند. از طریق بزرگراه یادگار امام نیز می‌توان به خیابان‌های طرشت، ستارخان، مرزداران و سعادت‌آباد دسترسی پیدا کرد و از بزرگراه نواب نیز به محله‌هایی مانند جوادیه، محله خزانه، محله فلاح و محلاتی چون محله ونک و محله گیشا دسترسی داشت.

امکانات محله هاشمی

پارک‌های فراوانی در این محله وجود دارند، از جمله بوستان زنبق، بوستان ناظمی، بوستان هفت چنار و بوستان شهدا که برآب و هوای این محله تاثیر دارند. از سوی دیگر بیشتر خیابان‌های این محله از امکانات رفاهی خوبی برخوردارند.  مراکز خرید متنوع و همچنین مراکز درمانی مانند بیمارستان آزادی در این محله قرار دارند.