سایت خرید و فروش ملک و آپارتمان در باغ فیض تهران

محله باغ فیض محله‌ای در شمال غرب تهران و در منطقه پنج شهرداری واقع شده است. این محله از جنوب به بزرگراه شهید حکیم، از شمال به بزرگراه همت، از غرب به بزرگراه ستاری و از شرق به بزرگراه اشرفی اصفهانی دسترسی دارد. محله باغ فیض تهران به دلیل امکانات رفاهی مطلوب و مناسب و دسترسی های گسترده به سایر نقاط تهران طرفداران زیادی برای سکونت پیدا کرده است. از طرفی به دلیل وزش باد غالب از غرب به شرق، آب و هوای مطلوبی داشته و همین امر موجب افزایش خرید آپارتمان در محله باغ فیض شده است. معمولا قیمت واحدهای آپارتمانی در این محله بالا است.

از خیابان‌های مهم باغ فیض می‌توان به بزرگراه اشرفی اصفهانی، بزرگراه ستاری، بزرگراه همت، حکیم و باهنر اشاره کرد. شما به راحتی می‌توانید با ایستگاه‌های مترو که به این محله نزدیک است، مانند ایستگاه مترو مرزداران، صادقیه و ایستگاه ارم سبز به سایر نقاط تهران و حتی کرج دسترسی داشته باشید. همچنین ایستگاه خطی BRT باغ فیض واقع در بزرگراه اشرفی اصفهانی در شرق این محله قرار دارد. از سوی دیگر برای اشخاصی که دارای وسیله نقلیه می باشند؛ پمپ بنزین در شمالی ترین قسمت این محله در خیابان حاج سید احمدی ؛ درست مجاور با بزرگراه همت قرار گرفته است.

امکانات محله باغ فیض

در این محله انواع و اقسام مراکز خرید و مراکز تجاری و مدارس وجود دارند که باعث می‌شود که ساکنان محله بتوانند نیازهای خود را در این محله برطرف کنند. شما در این محله به بسیاری از امکانات دسترسی خواهید داشت. به عنوان مثال مجتمع تیراژه، مرکز خرید کوروش، مرکز خرید نور و مرکز خرید آرمان از مراکز تفریحی-تجاری این محله می‌باشند. این محله به دلیل داشتن فضای سبز بسیار زیاد نسبت به محله‌های دیگر غرب تهران محبوب‌تر است. پارک‌هایی نظیر پارک تندرستی در ضلع شمالی بزرگراه حکیم، بوستان شمشاد، پارک فرشته، بوستان نوید، پارک کشاورز و پارک کاج که یکی از بزرگ ترین و معروف ترین پارک های این محله می‌باشد؛ از مراکز تفریحی این محله محسوب می‌شوند.

خرید آپارتمان در جنت آباد جنوبی

خرید آپارتمان در پونک

خرید آپارتمان در مرزداران