خرید و فروش خانه و آپارتمان در ونک

محله ونک در منطقه سه و در شمال غرب تهران واقع شده است. این محله به خیابان‌های مهم آفریقا، صانعی و سئول دسترسی دارد. از طرفی از سمت شمال به نیایش، از جنوب به همت، از سمت شرق به خیابان آفریقا و جهان کودک و از غرب به بزرگراه کردستان محدود می‌شود. با اینکه محله ونک، قدمت طولانی داشته و بافت سنتی خود را حفظ کرده، اما ساخت و ساز خانه و برج‌های لوکس و مدرن هم در این محله به وفور دیده می‌شود. از امتیازات برجسته این محله، دسترسی به مناطق مختلف است.

اگر خودروی شخصی دارید، از بزرگراه‌های اصلی تهران مانند همت، چمران، هاشمی رفسنجانی و کردستان، دسترسی به ونک برای شما آسان است. اگر هم خواهان رفت و آمد با وسایل نقلیه عمومی هستید، تاکسی و بی آر تی‌های راه‌آهن_تجریش برای شما فراهم است. محله ونک فعلا ایستگاه مترو نداشته و در حال ساخت است. اما از طریق ایستگاه حقانی یا میدان جهاد می‌توانید به میدان ونک دسترسی پیدا کنید.

خرید خانه در ونک

محله ونک مانند اکثر محلات شمالی تهران، مرفه نشین بوده و قیمت ملک به دلیل ساخت خانه‌های نوساز و لوکس در این محله کمی بالا است. البته ده ونک که در این محله وجود دارد، به دلیل اینکه تا حدودی هنوز بافت قدیمی خود را حفظ کرده است، رنج قیمتی پایین‌تری دارد.

قیمت آپارتمان در ونک

مجموعه ما به شما در خریدوفروش هر ملک در هر منطقه کمک می‌کند؛ بنابراین می‌توانید انواع آگهی‌های خرید آپارتمان 50 متری در ونک یا قیمت خانه در ونک را بر اساس قیمت و سال ساخت به نمایش بگذارید و برای هر تبلیغ مشخص کنید که کدام ویژگی مناسب است.

امکانات محله ونک

محله ونک مانند دیگر محله‌های تهران، امکانات رفاهی بسیاری دارد. از جمله مراکز درمانی این محله می‌توان به بیمارستان بقیه‌الله‌الاعظم، بیمارستان هاشمی‌نژاد، بیمارستان محب مهر، بیمارستان تخصصی چشم، بیمارستان پارسیان و بیمارستان عرفان اشاره کرد. از مراکز خرید ونک می‌توان به مرکز خرید ونک، آسمان، آیینه و مرکز تجاری خورشید اشاره کرد. از جمله رستوران‌های لاکچری ونک، رستوران تاج محل، رستوران آیینه ونک، رستوران سنتی ترمه و رستوران ایتالیایی ریودو است.

برای تفریح و گردش می‌توانید به بوستان باغ ایرانی در خیابان شهید پیروزان، بوستان خوارزمی در شیخ بهایی شمالی و باشگاه پینت بال در میدان ونک، خیابان خدامی سر بزنید. پل طبیعت و پارک آب و آتش هم به این محله نزدیک است. اگر اهل کافه‌گردی هستید، کافه لمیز، کافه ویونا و سام کافه از جمله معروف‌ترین کافه‌های محله ونک هستند.

اگر قصد خرید آپارتمان در ونک یا قصد اطلاع از قیمت آپارتمان در ونک را دارید، می‌توانید خانه‌های این محله و اطلاعات آن‌ها را در وب‌سایت ما بیابید.

خرید آپارتمان در شیخ بهایی

خرید آپارتمان در ملاصدرا

خرید آپارتمان در گاندی شمالی