سایت خرید و فروش خانه و آپارتمان در قلهک

قلهک محله‌ای در منطقه سه تهران است که در گذشته کوچه ده و کوچه سجاد نامیده می‌شد. قلهک جزو شمیرانات بوده و آب‌ و هوای بسیار مطلوبی دارد. این محله از شرق به محله دروس (خیابان فکوریان)، از غرب به رودخانه قلهک، از شمال به باغ سفارت بریتانیا و از جنوب با خیابان پورمشکانی و خیابان ظفر (دستگردی) محدود می‌شود. در این محله تنوع مذهبی جالبی دیده می‌شود. سه قشر مسلمان، یهودی و ارمنی در این محله ساکن هستند. اگر سطح مالی شما متوسط به بالا است، قلهک محله خوبی برای سکونت است. خیابان یخچال، خیابان اصلی قلهک و خیابان دولت نیز از خیابان‌های قدیمی‌ آن محسوب می‌شوند که محله قلهک و دروس را به هم متصل می‌کند.

قیمت خرید آپارتمان در قلهک تهران

محله قلهک از محله‌های شمال تهران است که در خیابان‌های آن ساختمان‌های لوکس و گران‌قیمتی دیده می‌شود. اگر قصد خريد آپارتمان در قلهک را دارید، باید پس‌انداز خوبی آماده کنید، زیرا قیمت ملک در این محله متوسط رو به ‌بالا است.

مجموعه ما به شما در خرید و فروش هر ملک در هر منطقه کمک می‌کند؛ بنابراین می‌توانید انواع آگهی‌های خرید آپارتمان در قلهک یا قیمت خانه در قلهک را براساس منطقه، قیمت و سال ساخت ببینید.

راه‌های دسترسی به محله قلهک

ایستگاه متروی قلهک و خطوط بی ‌آر تی در خیابان‌های کلاهدوز و شریعتی، از راه‌های دسترسی به قلهک به‌ وسیله وسایل نقلیه عمومی است. اگر قصد رفت ‌و آمد با خودروی شخصی را نیز دارید، وجود بزرگراه صدر و همت در نزدیکی قلهک وضعیت دسترسی خوبی را ایجاد کرده است.

امکانات محله قلهک

از جاهای دیدنی قلهک می‌توان به باغ قلهک، پارک موزه آب و گورستان متفقین که از گورستان‌های تاریخی تهران است، اشاره کرد. امکانات درمانی مهم این محله شامل ساختمان پزشکان تهران و بیمارستان بزرگمهر است. برای عوض ‌شدن حال و هوای خود می‌توانید به بوستان محصل، بوستان خلیج‌فارس و بوستان فرهنگ سری بزنید. دانشگاه مدیریت و حسابداری دانشگاه آزاد، دانشگاه آزاد علوم دارویی، مرکز زبان خارجه سفیر و مؤسسه آموزش زبان آلمانی گوته نیز از مراکز آموزشی معروف محله قلهک است.
اگر قصد خرید آپارتمان در قلهک  یا قصد اطلاع از قیمت خانه در قلهک را دارید، می‌توانید خانه‌های این محله و اطلاعات آنها را در ‌سایت دلتا بیابید.

خرید آپارتمان در شریعتی

خرید آپارتمان در دروس

خرید آپارتمان در کلاهدوز