اجاره خانه و آپارتمان در زعفرانیه

زعفرانیه از محله‌های لوکس‌ و قدیمی شمال شهر تهران است که در منطقه 1 شهرداری قرار دارد و از شمال به ارتفاعات توچال، از جنوب به خیابان ولیعصر و محمودیه، از شرق به خیابان تجریش و از غرب به رودخانه ولنجک متصل می‌شود. شما در این محله بافت سنتی و مدرن را با هم مشاهده می‌کنید. آب‌و‌هوای خوب این محله و امکانات رفاهی فراوان سبب شده افراد  بسیاری تمایل به اجاره خانه در زعفرانیه دارند.

دسترسی به محله زعفرانیه

زعفرانیه از دسترسی بسیار عالی برخوردار است. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این محله، خط یک مترو تجریش است که می‌توانید از آن استفاده کنید. با توجه ‌به اینکه زعفرانیه در محدوده طرح ترافیک قرار ندارد شما به‌راحتی می‌توانید از اتومبیل شخصی خود برای رفت‌و‌آمد به این محله استفاده کنید.

چنانچه قصد اجاره آپارتمان در زعفرانیه تهران را دارید، مجموعه ما در حوزه خرید و اجاره ملک در هر منطقه‌ای به شما کمک می‌کند؛ بنابراین می‌توانید انواع آگهی‌های اجاره خانه زعفرانیه یا آگاهی از اجاره آپارتمان زعفرانیه بر اساس منطقه و سال ساخت را در سایت دلتا مشاهده کنید.

قیمت اجاره آپارتمان در زعفرانیه

محله زعفرانیه به دلیل برخورداری از امکانات رفاهی فراوانی چون مرکز خرید متنوع، وجود بوستان‌های ولنجک، زعفرانیه، ارغوان، ریحان، تندرستی و مراکز علمی و آموزشی متعدد قیمت اجاره خانه در مقایسه با سایر مناطق تهران بالاتر است.اگر قصد اجاره آپارتمان در زعفرانیه یا قصد اطلاع از قیمت اجاره آپارتمان در زعفرانیه را دارید، می‌توانید خانه‌های این محله و اطلاعات آن‌ها را در وب‌سایت ما بیابید.

اجاره آپارتمان در دروس

اجاره آپارتمان در تجریش

اجاره آپارتمان در اقدسیه