سایت خرید و فروش ملک و آپارتمان در کریمخان تهران

کریمخان جزو محلات مرکزی تهران محسوب می‌شود که به دلیل امکانات و دسترسی مناسب، متقاضیان بسیاری قصد خرید آپارتمان در کریمخان را دارند. شما با گذر از این محله مغازه‌های طلافروشی، کتاب فروشی و مراکز فرهنگی بسیاری را خواهید دید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید خانه‌های قدیمی آجری با بالکن‌هایی نیم دایره‌ای که حاصل معماری دوره پهلوی دوم و اواخر پهلوی اول است، هنوز در این محله به وفور دیده می‌شود.

دسترسی و ویژگی های محله کریمخان

دسترسی راحت به حمل‌ونقل عمومی یکی از ویژگی‌های بسیار مهم این محله است که تردد را به تمام نقاط شهر تهران سهل کرده است. به دلیل وجود چندین مرکز مذهبی شامل مسجد و کلیسا، این محله را می توان نماد همزیستی مسلمانان، مسیحیان و کلیمیان دانست. کلیسای معروف سرکیس مقدس نماد مسیحیت در محله کریمخان است.

پل کریمخان را می‌توان به عنوان یکی دیگر از نمادهای معروف این محله برشمرد که نام آن قطعا برای هر پایتخت‌ ‌نشینی آشناست. این پل برای کنترل ترافیک بازی‌های آسیایی در سال ۱۳۵۲ ساخته شد. پل کریمخان در آن زمان به‌طور موقت احداث شده بود، اما عملیات مقاوم‌سازی آن در سال ۱۳۹۶ کلید خورد و هم‌اکنون از آن استفاده می‌شود.

قیمت مسکن در محله کریمخان

اغلب خانه‌های این محله، متعلق به دهه 50 تا 70 هستند از همین رو می‌توان گفت که بافت مسکونی این محله قدیمی است هر چند که در طی یک دهه اخیر ساخت ‌وسازهایی در آن انجام گرفته است اما این حجم از ساخت ‌وساز به اندازه‌ای نبوده است که این محله را از بافت قدیمی خود خارج کند.

قیمت مسکن در این محله نسبت به محلات شمالی و غربی تهران بسیار پایین‌تر است؛ در واقع می‌توان گفت که قیمت ملک در کریمخان سطح متوسطی دارد.

قیمت خانه در این محله بسته به نوساز یا قدیمی ساز بودن آن متفاوت است. البته اگر به دنبال خرید واحدهای نوساز در این محله هستید، باید برای هر متر مربع مبلغ متوسط رو به بالایی را هزینه کنید.

خرید آپارتمان در نجات اللهی

خرید آپارتمان در ایرانشهر

خرید آپارتمان در بهجت آباد