سایت خرید و فروش ملک و آپارتمان در جنت آباد جنوبی تهران

محله جنت آباد جنوبی در شمال غرب تهران و در منطقه پنج شهرداری واقع شده است. این محله از محله‌های قدیمی تهران است که بعد از راه‌اندازی اتوبان همت-آبشناسان، به سه بخش جنت ‌آباد شمالی، جنوبی و مرکزی تقسیم شد. دسترسی خوب و آب و هوای مناسب، افراد زیادی را به خرید آپارتمان در محله جنت آباد جنوبی ترغیب می‌کند. البته که قیمت خرید ملک در این محله کمی بالا است. در نتیجه بیشتر افراد روی به اجاره آپارتمان در جنت آباد جنوبی آورده‌اند. این محله از شرق با باغ فیض، از غرب با شهران، از شمال با جنت آباد مرکزی و از جنوب با بزرگراه آیت‌الله کاشانی همسایه است. بافت محله جنت آباد جنوبی نوساز است، اما هنوز هم ساختمان‌های قدیمی و کلنگی در آن دیده می‌شود. از بهترین محله‌های آن می‌توان به میدان چهارباغ، بلوار لاله، لاله غربی و لاله شرقی اشاره کرد.

دسترسی به جنت آباد جنوبی

در این محله هنوز ایستگاه مترو دایر نشده است و برای دسترسی به این محله باید از مترو صادقیه و خطوط اتوبوسرانی و تاکسیرانی استفاده کنید. اگر خودروی شخصی دارید، اتوبان شهید همت از شمال، اتوبان شهید ستاری از شرق و اتوبان شهید باکری از غرب راه دسترسی شما به این محله است.

امکانات جنت آباد جنوبی

 از مراکز خرید اصلی و معروف در این منطقه می‌توان به مجتمع تجاری سمرقند واقع در تقاطع بلوار لاله و مرکز خرید مریم اشاره کرد. این محله در محدوده‌ طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم دیگر این محله می‌توان به سینما سمرقند، بازار میوه و تره بار جنت آباد، بوستان تندرستی، کافه رستوران ورتا، بوستان ساحل، بوستان پروانه، بوستان محصل و رستوران دریایی نگین اشاره کرد. جنت آباد جنوبی به دلیل داشتن خیابان‌ها و کوچه‌های عریض و منظمش بسیار معروف است. در این منطقه میزان فضای سبز نسبت به دیگر مناطق محله جنت آباد کمتر است.

خرید آپارتمان در جنت آباد مرکزی

خرید آپارتمان در باغ فیض

خرید آپارتمان در شهر زیبا