سایت خرید و فروش ملک و آپارتمان در فرشته تهران

خیابان فرشته یکی از خیابان‌های مشهور شمال شهر تهران است که در منطقه یک و در محله الهیه قرار دارد. خیابان فرشته یا خیابان فیاضی یکی از خیابان‌های شمالی تهران است که در منطقه یک شهرداری تهران قرار دارد. خیابان فرشته از خیابان ولیعصر، بالاتر از چهارراه پارک ‌وی، در غرب آغاز شده و به محدوده پل رومی از سمت شرق ختم می‌شود. این خیابان دارای لوکس‌ترین و گران ترین آپارتمان‌ها و پنت‌هاوس‌های ایران می‌باشد و به همین دلیل به قلب پنت هاوس‌های تهران شهرت یافته است. وجود بزرگراه‌های چمران و مدرس و خیابان‌های مهمی مانند خیابان ولی عصر و الهیه در نزدیکی خیابان فرشته، دسترسی این خیابان را به سایر نقاط شهر تهران آسان کرده است. اگرچه خیابان فرشته به لحاظ جغرافیایی از مرکز تهران فاصله زیادی دارد اما وجود تاکسی‌ها و ایستگاه‌های بی آرتی مانند پایانه افشار و همچنین مترو تجریش و قیطریه و صدر در نزدیکی محدوده‌ فرشته، کار رفت و آمد با وسایل نقلیه‌ عمومی را تا حدود زیادی تسهیل کرده است.

خرید خانه در فرشته

همان‌طور که گفته شد محله فرشته، محله‌ای گران‌ قیمت است بنابراین برای خرید خانه در فرشته باید مبلغ زیادی در نظر بگیرید. از طرفی برای افرادی که در تهیه بودجه خرید خانه مشکلی ندارند، این محله با آپارتمان‌های لوکس و مجهز و برج باغ های لاکچری انتخاب مناسبی است. با خرید آپارتمان در محله فرشته از حیث امکانات و دسترسی ها خاطرتان آسوده خواهد بود. با وجود مراکز خرید و تفریح، رستوران‌ها و سایر امکانات این محله برای بسیاری از افراد جذاب است و ترجیح می‌دهند خرید خانه در فرشته اولویت‌ اولشان باشد.

قیمت خانه در فرشته تهران

واقع شدن تعدادی از ساختمان‌های دولتی و سفارت‌ها در این محله، بر تردد افراد غیر بومی در این منطقه افزوده است. دسترسی‌های اصلی این محله از طریق خیابان آقا بزرگی، خیابان ولی عصر و اتوبان مدرس است. محله فرشته به عنوان محله‌ای لوکس و گران‌قیمت شناخته می‌شود و اگر حجم پولی که می‌پردازید برای شما اهمیتی ندارد، این محله برای زندگی و گشت ‌وگذار شما مناسب است. مرکزخرید فرشته و سام سنتر از مراکز اصلی خرید این منطقه هستند. بجز این مراکز، دسترسی مناسب این منطقه به خیابان ولی عصر و تجریش خرید را برای ساکنان این محله آسان نموده است. موزه موسیقی ایران و موزه پروفسور حسابی از مراکز دیدنی این محله هستند. رستوران‌های گران‌قیمت با غذاهای فرنگی متعددی در فرشته وجود دارند و برای افرادی که به رستوران‌گردی علاقه دارند، محل مناسبی است.

پاساژهای فرشته

وجود مراکز مجلل و شیک مانند سام سنتر، کویین سنتر، کافه‌ها و رستوران‌های لوکس و فودکورت‌های مشهور و متنوع در این خیابان باعث شده است که محله فرشته به عنوان یکی از مراکز اصلی تفریحات لوکس و لاکچری در تهران مطرح باشد. موقعیت جغرافیایی خیابان فرشته به شکلی است که از نظر فضای سبز و آب و هوا دل‌انگیز محسوب می شود و در میان متقاضیان خرید ملک، طرفداران بسیاری دارد.