خرید و فروش زمین در رشت

رشت به عنوان مرکز استان گیلان، در نزدیکی دریای خزر قرار دارد. خرید زمین در رشت به شما امکان سرمایه‌گذاری در شهری را می‌دهد که هر روز با اقبال بیشتری مواجه می‌شود و باید در نظر داشت این ظرفیت محدود است. عده‌ای برای ویلاسازی و به قصد ساخت و ساز مجتمع‌های تجاری و مسکونی و بعضی‌ها به منظور حفظ سرمایه و کسب سود در بلندمدت اقدام به خرید می‌کنند. متناسب با هدف‌تان و البته توان مالی‌تان می‌توانید اقدام به خرید زمین در رشت و اطراف این شهر نمایید.

درباره رشت

شهر رشت دارای پنج منطقه شهرداری است که هر کدام از آنها به سه ناحیه تقسیم می‌شوند. شهرستان رشت هم شامل شهرهای رشت، خمام، خشکبیجار، کوچصفهان، لشت نشا و سنگر است. این شهر از سمت شرق به کوچصفهان می‌رسد. اگر از رشت به سمت غرب برویم، بعد از خروج از شهر، شاهد مناطق روستایی هستیم و درنهایت به شهر صومعه‌سرا می‌رسیم. شمال شهر رشت به خمام راه دارد و بعد از آن به منطقه ساحلی حسن رود خواهیم رسید. جنوب رشت هم به امامزاده هاشم، رستم آباد و رودبار می‌رسد. لذا اگر بودجه محدودی دارید، خرید زمین ارزان در حومه رشت گزینه مناسبی است.

قیمت خرید زمین در رشت

با توجه به هدف شما و موقعیت انتخابی‌تان قیمت زمین در رشت می‌تواند از متری 2 میلیون تومان تا بیش از 100 میلیون متغیر باشد. در بافت شهری به دلیل کمبود زمین و قیمت بالای ویلا و آپارتمان، قیمت خرید زمین در رشت بسیار بالاست. در این محدوده‌ها معمولا قیمت خانه کلنگی به دلیل تقاضای زیاد بالا می‌باشد. از طرفی برای خرید زمین روستایی در رشت لازم نیست هزینه زیادی بپردازید.

به عنوان نکته پایانی باید خاطر نشان کرد که قبل از خرید زمین با مشاوران معتمد و حرفه‌ای گفتگو نمایید و آخرین استعلامات مربوط به زمین را از ادارات مربوطه دریافت نمایید. برای مشاهده آگهی‌های متنوع خرید زمین در رشت از سایت ملکی دلتا دیدن نمایید.

خرید زمین در تنکابن

خرید زمین در نوشهر

خرید زمین در چالوس