خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کانون خانه‌های ارزان قیمت در تهران مناطقی هستند که در آن‌ها واحدهای کوچک‌متراژ و میان‌متراژ عرضه می‌شوند.
خرید خانه ارزان
با گرانی حاکم بر بازار مسکن پایتخت، طبیعی است که مناطقی که امکان خرید خانه ارزان در آن‌ها وجود داشته باشد زیر ذره‌بین قرار گیرد.
به گزارش مجله دلتا این مناطق شامل محله‌هایی می‌شوند که در آن‌ها آپارتمان‌های کوچک‌ متراژ و میان‌ متراژ متراکم است و پیش از این هم متقاضیان مسکن به‌ویژه خانه اولی‌ها نیز در این مناطق به جست‌وجوی خانه می‌پرداختند. نکته قابل توجه این است که پیش‌تر این مناطق، مصرفی به شمار می‌آمدند و خانوارهای با سطح درآمد پایین‌تر یا افراد با توان مالی محدودتر در چنین مناطقی سکونت داشتند، اما هم‌اکنون طیف مختلفی از خریداران اعم از متقاضیان مصرفی و سرمایه‌ای به بازار مسکن این مناطق راه پیدا کرده‌اند.

عمده آگهی‌های مربوط به متقاضیان خرید خانه ارزان در پایتخت که طی روزهای گذشته با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان به بازار مسکن شهر تهران عرضه شده است در مناطق ۹ ،۱۰ و ۱۱ شهر تهران قرار دارد. اگرچه گزارش‌ها نشان می‌دهد در سایر مناطق جنوبی پایتخت نیز آگهی‌هایی با محدوده قیمتی پایین به بازار عرضه شده است، اما میزان عرضه آگهی با این سطح قیمت در مناطق مصرفی نزدیک به مرکز تهران بیشتر است. تعداد قابل‌توجهی از آگهی‌هایی که با محدوده قیمتی کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان و با مساحت کمتر از ۶۰ متر مربع عرضه شده‌اند؛ عموما در بازه متراژی ۳۵ تا ۶۰ متر مربع  و در نیمه جنوبی تهران قرار داشته‌اند.

در بازار مسکن مناطق مصرفی نیمه شمالی نیز مانند منطقه ۵ واحدهایی با قیمت کمتر از یک میلیارد تومان در شمار آگهی‌ های فروش ملک در روزهای گذشته منتشر شده‌اند که به طور عمده قیمت این آپارتمان‌های کوچک متراژ بین ۶۰۰ تا ۹۹۰ میلیون تومان است. در برخی از محله‌های مصرفی واقع در دو منطقه شرقی ۴ و ۸ شهر تهران نیز نمونه‌ هایی از این آگهی‌ها به چشم می‌خورد. برای اطلاع از قیمت خرید و فروش در تهران اینجا کلیک کنید.

خانه ارزان

۲ دیدگاه

  1. آژن

    ۳ آذر ۱۳۹۸ در ۹:۵۰ ق٫ظ

  2. فرهاد کرمی

    ۲ آذر ۱۳۹۸ در ۱۱:۱۷ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

تارت میوه و ژله ، دسر شیرین دوست داشتنی

تارت میوه و ژله یکی از دسر ها و شیرینی های خوشمزه است که ظاهر خوبی دارد و برای سرو در مهما…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds