چیدمانی زیبا، برای خانه های شما

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
چیدمان خانه یکی از مواردیست که نشانگر سلیقه و اطلاعات شما در زمینه دکوراسیون داخلی است.
چیدمانی زیبا

چیدمانی زیبا در گرو داشتن چه اطلاعاتیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که داشتن اطلاعات مفید در زمینه دکوراسیون و نحوه چیدمان خانه یکی از موارد بسیار مهم است، زیرا با آگاهی در مورد بایدها و نبایدهای چیدمان داخلی علاوه بر بوجود آمدن زیبایی بصری، استفاده از فضاهای مفید و کاربردی نیز آسان تر خواهد شد. بر همین اساس به بررسی چند مورد از نکات مهم در این زمینه می پردازیم.

چیدمانی زیبا با نصب تابلو ها

نصب تابلو به روی دیوارهای خانه می تواند زیبایی و جذابیت خاصی رابه آن ببخشد اما باید توجه داشت که این تابلوها نباید از حالت نصب استاندارد خود خارج شده و در ارتفاع بالاتر از چشم ناظر نصب شود.

چیدمانی زیبا

چیدن مبل ها پشت به دیوار

در چیدمان سنتی مبلمان، قرار دادن آنها پشت به دیوار یک اصل محسوب می شد. اما در چیدمان های مدرن می توانید با قرار دادن مبل های خود در زوایای مختلف خانه علاوه بر زیبایی به تفکیک فضاهای داخل سالن نیز کمک کنید و صاحب چیدمانی زیبا شوید.

چیدمان مبل

رنگ سفید

استفاده از رنگ سفید در فضای داخلی و حتی مبلمان خانه یکی از موارد بسیار شیک و جذابی است که طرفداران زیادی پیدا کرده است، اما بهتر است که در کنار استفاده از این همه رنگ سفید از رنگ های دیگری در تلفیق با آنها نیز استفاده کنیم.

چیدمان

چیدن کوسن و بالشت ها

چیدن بالشت ها و کوسن های رنگارنگ می تواند خانه شما را از لحاظ تنوع رنگی بسیار غنی و شاداب نشان دهد اما بهتر است از استفاده بی رویه آنها روی مبل هایتان جلوگیری کنید زیرا افزایش تعداد آنها باعث شلوغ دیده شدن سالن شما خواهد شد.

چیدمان خانه

چیدمان مدگرا

استفاده از مد در چینش منزل بسیار خوب است اما گاهی استفاده از لوازم تزئینی قدیمی می تواند به زیبا تر شدن خانه شما کمک کند و چیدمانی زیبا را برایتان به ارمغان بیاورد.

دکوراسیونهماهنگی

در چیدمان های مدرن امروزی دیگر  اصلی به نام چیدمان هماهنگ معنا ندارد به این مفهوم که در چنین چیدمانی دلیلی برای انتخاب مبلمان همرنگ یا ست با میزها، لوازم تزئینی، فرشها و… وجود ندارد.

دکوراسیون داخلی

تلویزیون نقطه مرکزی خانه

قرار دادن تلویزیون به عنوان نقطه مرکزی خانه خوب است اما اگر بتوانید بدون ایجاد این نقطه تمرکز خانه خود را بچینید حتما به چیدمانهای بسیار زیبایی دست خواهید یافت.

دکوراسیون اتاق نشیمن

روشنایی منزل

نور و روشنایی یکی دیگر از عوامل بسیار مهم در نوع چیدمان خانه و چگونگی دیده شدن آن است. اگر منزل شما دارای منابع نوری طبیعی نیست می توانید با استفاده از چراغ های تزئینی و آباژورهای شیک علاوه بر تامین نور مورد نیاز زیبایی خانه تان را دوچندان کنید.

نورپردازی در خانه

برای دیدن مطالب بیشتر در مورد معماری های خاص ، دکوراسیون داخلی و محوطه سازی از مجله دلتا دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…