خرید آپارتمان در مجیدیه

۵
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
محله‌ مجیدیه از محله‌های خوش‌قیمت و خوش‌مسیر شرق تهران برای سکونت است.
خرید آپارتمان در مجیدیه

محله مجیدیه از محله‌های شرق تهران است که با دسترسی مناسب خود به بزرگراه‌های اصلی پایتخت و وجود آپارتمان‌هایی با متراژ متنوع، متقاضیان مسکن بسیاری را به خود جذب کرده است. این محله که از شرق به خیابان کرمان، از غرب به بزرگراه صیاد شیرازی، از شمال با بزرگراه زین‌الدین و جنوب مسیل باختر منتهی می‌شود، از طریق بزرگراه رسالت، به دو بخش مجیدیه شمالی و جنوبی تقسیم شده است. مجیدیه شمالی و مجیدیه جنوبی به ترتیب در مناطق ۴ و ۸ شهرداری تهران قرار دارند. اگر قصد خرید آپارتمان در مجیدیه را دارید با مجله دلتا همراه باشید.

مجیدیه در گذشته

از آنجا که این محله در گذشته زمین‌هایی مناسب کشاورزی نداشته است، ساکنان زیادی هم نداشته است. با رشد شهرنشینی ، هموطنان ارمنی از ابتدای دهه ۳۰ شروع به ساخت و ساز در این محله کردند؛ از این رو، نسبت به دیگر محله‌ های قدیمی تهران، مجیدیه از قدمت کمتری برخوردار است.

آپارتمان مجیدیه خرید آپارتمان در مجیدیه

دسترسی به مجیدیه

دسترسی مجیدیه به بزرگراه‌های صیاد شیرازی، زین‌الدین، همت و رسالت موجب شده تا این محله از محله‌‌های خوش مسیر تهران به حساب بیاید. از مزایای خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در مجیدیه دسترسی آسان به وسایل حمل و نقل عمومی است. ایستگاه‌های مترو خواجه عبدالله انصاری و صیاد شیرازی شما را به مجیدیه خواهند رساند. ضمن اینکه ایستگاه گلبرگ هم برای ساکنان بخش شرقی محله مجیدیه مناسب است. اتوبوس های تندرو پایانه بیهقی _دانشگاه علم و صنعت حمل و نقل در این محله را پوشش داده و در دو ایستگاه میدان رسالت و چهارراه پاسداران به این محله خط تاکسی وجود دارد.

آپارتمان مجیدیه

اولین‌های مجیدیه

تعداد چشمگیر قنادی و مغازه‌های فروش مواد پروتئینی از چیزهایی است که در محله مجیدیه شما را متعجب خواهد کرد. پیشینیه این مغازه‌ها به سال‌های ابتدایی اقامت ارمنی‌ها در محله مجیدیه برمی‌گردد. گفته شده است که تولید کالباس و سوسیس با ورود هموطنان ارمنی به ایران آغاز شده و رونق گرفته است .

مراکز خرید و تفریحی

مرکز خرید دنیای نور در مجاورت بزرگراه رسالت یکی از مراکز خرید شاخص در محله مجیدیه است. از مراکز تفریحی نیز می‌توان به بوستان خانعلی واقع در خیابان هدایتی، بوستان دهقان نبش خیابان دهقان، بوستان شهید جهان‌پناه واقع در خیابان منصوری و بوستان مجیدیه واقع در خیابان منصوری اشاره کرد.

خرید آپارتمان در مجیدیه

دسترسی مناسب مجیدیه به خیابان‌ها و بزرگراه‌های تهران، آن را به یکی از محله‌های پرتراکم تهران تبدیل کرده است. اگرچه سونامی ساخت و ساز و تخریب خانه‌های قدیمی و ویلایی در مجیدیه بافت غالب منطقه را نوساز و بزرگ‌متراژ کرده است، اما هنوز هم در این محله می‌توان آپارتمان‌هایی با متراژ کوچک  پیدا کرد؛ از این لحاظ مجیدیه می‌تواند برای دانشجویان و زوج‌ های بدون فرزند انتخاب خوبی باشد.

به دلیل وجود تراکم در بافت مسکونی و وجود آپارتمان‌ هایی با متراژ های متنوع، خرید و فروش آپارتمان در مجیدیه با قیمت‌هایی معقولی انجام می‌شود. واحدهایی که در دفتر مشاوران املاک آگهی شده‌اند نشان می‌دهند که در این محله، قیمت آپارتمان از هر متر مربع، ۱۱ میلیون تومان به هر متر مربع ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌رسد. برای اطلاع از قیمت خرید آپارتمان در محله مجیدیه و سایر مناطق تهران به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای اطلاع از قیمت خرید آپارتمان در دیگر محله‌های تهران “خرید آپارتمان در رسالت” را مطالعه کنید.

۵ دیدگاه

  1. مسعود

    ۱۵ آذر ۱۳۹۸ در ۵:۲۴ ب٫ظ

    با تشکر

    پاسخ

  2. مسعود

    ۱۴ آذر ۱۳۹۸ در ۱۰:۱۵ ب٫ظ

    ممنون

    پاسخ

  3. ناشناس

    ۱۳ آذر ۱۳۹۸ در ۱۲:۲۶ ب٫ظ

    جالب بود

    پاسخ

  4. یوسفی

    ۲۶ آبان ۱۳۹۸ در ۵:۰۴ ب٫ظ

    محله دنج و خوبیه

    پاسخ

  5. جعفری

    ۲۶ آبان ۱۳۹۸ در ۹:۱۹ ق٫ظ

    سپاس از مطالب مفید سایت

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…