خرید آپارتمان در یوسف آباد

۴
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یوسف آباد با بافت غالب نوساز یکی از محله‌‌های قدیم تهران است که دسترسی مناسب آن به امکانات متنوع، متقاضیان بسیاری را جذب این منطقه کرده است.
خرید آپارتمان در یوسف آباد

یوسف آباد یکی از محله‌های نام‌آشنا و البته قدیمی تهران است که از غرب به بزرگراه کردستان و محله امیرآباد، از شرق به خیابان ولی عصر و محله عباس‌آباد، از شمال به بزرگراه شهید همت و محله ونک و از جنوب به خیابان دکتر فاطمی و دوراهی یوسف آباد محدود می‌شود. بافت نوساز در کنار ساختمان‌‌های بازسازی شده و تازه‌ساز این محله و همچنین وجود خانه‌ های ویلایی متراژ بالا باعث شده تا خرید آپارتمان در یوسف آباد در سال‌های گذشته افزایش یابد. مجله دلتا اینبار در محله‌گردی خود به یوسف آباد رفته است. با ما همراه باشید.

یوسف آباد در گذشته

نصرالله حدادی درباره‌ یوسف‌ آباد در «طهران قدیم» می‌نویسد: میرزایوسف مستوفی‌الممالک از مردان دوره ناصرالدین‌شاه، اراضی بالادست محله سنگلج را تا فاصله بالای آب کرج در تیول خود داشت. یوسف‌آباد که در بالادست میدان حسن آباد و اراضی سنگلج شکل گرفت و در انتها به محله بهجت‌آباد ختم می‌شد نیز جزو مایملک میرزا یوسف مستوفی الممالک بود.

دسترسی به یوسف آباد

محله یوسف‌ آباد با دسترسی به دو بزرگراه کردستان و همت و خیابان‌ های اصلی و مهم تهران از جمله خیابان‌‌های سید جمال الدین اسدآبادی (خیابان یوسف آباد)، مستوفی (خیابان عبدالمجید اکبری)، شهید جهان آرا، مهرام، بیستون و چهلستون، فتحی شقاقی، کاج شمالی و ابن سینا، محله بسیار مناسبی برای اقامت به حساب می‌آید.

سامانه اتوبوسرانی تندرو در خیابان ولیعصر، ایستگاه‌های متروی مفتح، جهاد و میرزای شیرزای و پایانه تاکسیرانی یوسف‌آباد نیز حمل و نقل عمومی به این محله را پوشش می‌دهند، اما در نظر داشته باشید که قرارگرفتن یوسف آباد در محدوده‌ی طرح ترافیک زوج و فرد مشکلات خود را دارد.

یوسف آباد

مراکز تفریحی

از مراکز تفریحی این محله می‌توان به سینما و تئاتر گلریز و پارک‌ های شفق و قزل قلعه اشاره کرد. مجموعه‌های تفریحی و ورزشی نادر (بالاتر از میدان کلانتری)، کارن (نزدیک شهر کتاب در میدان فرهنگ)، شهید جهان آرا نیز در این محله قرار دارند.

مراکز خرید

مجتمع تجاری رز در خیابان اسدآبادی، مرکز خرید هنر در خیابان فتحی شقاقی و پاساژ فرهنگ در میدان فرهنگ نیز از مراکز مهم خرید یوسف‌آباد هستند که معمولا مراجعان فرا محله‌ای دارند.

وجود تعداد زیادی رستوران‌، مراکز خرید، شهر کتاب، کافه‌، قنادی و بستنی فروشی‌ و … باعث محبوبیت این محله شده است. از کتابخانه‌ های این منطقه هم می‌توان به کتابخانه شهید دستغیب در خیابان ۲۱ یوسف‌آباد، کتابخانه جهان‌آرا در خیابان جهان‌آرا و کتابخانه شفق در خیابان ۲۱ یوسف‌آباد اشاره کرد.

خرید آپارتمان در یوسف آباد

هر چند قیمت ملک در یوسف‌ آباد مانند دیگر محله‌های تهران به متراژ، سن و موقعیت، نوع کاربری ملک و همچنین کیفیت نهاده‌های ساختمانی مرتبط است، اما این محله یکی از محله‌‌های نسبتا گران قیمت تهران به شمار رفته و خرید آپارتمان در آن مستلزم بودجه بالایی است. نرخ هر متر مربع آپارتمان در یوسف آباد ۱۸ میلیون تومان آغاز و به  ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌رسد. برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط خرید آپارتمان در یوسف‌ آباد به املاک دلتا مراجعه کنید.

پیشنهاد مطالعه : برای اطلاع از قیمت خرید آپارتمان در دیگر محله‌های تهران “خرید آپارتمان در امیرآباد” را مطالعه کنید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ در ۱۲:۵۴ ب٫ظ

  2. میلاد

    ۲۵ آبان ۱۳۹۸ در ۱۲:۱۷ ب٫ظ

    عالی سپاس

    پاسخ

  3. بزرگی

    ۲۰ آبان ۱۳۹۸ در ۱۰:۲۹ ق٫ظ

    منطقه خوبیه

    پاسخ

  4. روزبهاني

    ۲۰ آبان ۱۳۹۸ در ۱۰:۲۷ ق٫ظ

    یوسف آباد محله ای با اصالت

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…