تزیین دیوار پذیرایی با ایده‌های ساده و جذاب

۸
4
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دیوارهای ساده و یکنواخت کسل کننده هستند. تزیین دیوار پذیرایی، راه حل مناسبی برای جلوگیری از این اتفاق است تا دکوراسیون داخلی به محیطی دوستانه و گرم تبدیل شود.
دکوراسیون دیوار خانه

دیوار خانه فضای بسیار ایده آلی برای جذاب‌تر کردن دکوراسیون خانه است. دکوراسیون دیوار خانه به طرق مختلفی ممکن است. از یک رنگ ساده گرفته تا آویختن تابلو و حتی اشیاء غیرمعمول به روی دیوار. دیوار خانه شما می‌تواند به شکل‌های متنوعی خودنمایی کند و یک منظره زیبا در خانه شما ایجاد کند. در این مطلب از مجله دلتا می‌توانید با چند نمونه از ایده‌های تزیین دیوار خانه آشنا شوید.

از یک تابلوی بزرگ برای دکوراسیون دیوار استفاده کنید

قفسه دیواری

این روش یکی از ساده‌ترین روش‌هایی است که می‌توانید برای دکوراسیون دیوار خانه خود به کار بگیرید. استفاده از تنها یک تابلوی بزرگ به روی دیوار موجب می‌شود تمام توجه به تصویر موجود در تابلو جلب شود. بنابراین بهتر است یک تصویر خلاقانه و بسیار زیبا برای نمایش داشته باشید. همچنین در چنین مواقعی مهم نیست چقدر از اطراف تابلوی روی دیوار خالی باقی می‌ماند، بهتر است دیگر چیزی در اطراف آن نصب نکنید تا این تابلوی بزرگ بتواند به زیبایی بدرخشد.

یک گالری عکس به روی دیوار ایجاد کنید

تزیین دیوار

همانند روش قبلی، این بار نیز می‌توانید از تعدادی قاب عکس یا نقاشی به روی دیوار استفاده کنید. با این تفاوت که دیگر نیاز نیست خیلی نگران فاصله‌ها باشید. اگر دوست دارید تصاویر زیادی در اتاق شما وجود داشته باشند آن‌ها را با دقت و ظرافت به روی دیوار نصب کنید به طوری که کل دیوار را بپوشانند. برخی از افراد دوست دارند این کار را با قاب عکس‌هایی از تصاویر و عکس‌های خودشان و خانواده‌شان انجام دهند تا همیشه خاطرات روزهای خوششان جلوی چشمشان باشد.

از قفسه به روی دیوار استفاده کنید

تزیین خانه

قفسه یا طاقچه می‌تواند یک ایده خلاقانه برای دکوراسیون دیوار باشد. اگر فضا برای قرار دادن یک کتابخانه در اتاق ندارید و دوست دارید کتاب‌هایتان را به نمایش بگذارید می‌توانید از این قفسه دیواری بعنوان کتابخانه استفاده کنید. همچنین یک طاقچه چوبی زیبا می‌تواند محل مناسبی برای قرار دادن گلدان یا اشیاء تزیینی خانه باشد.

دکوراسیون دیوار پارچه‌ای را امتحان کنید

دکوراسیون دیوار خانه

یک روش غیرمنتظره دیگر برای تزیین دیوار خانه استفاده از پارچه است. این روش نیز اغلب برای اتاق خواب استفاده می‌شود. دیوار بالای تخت را می‌توانید با یک پارچه طرح دار زیبا دکور کنید.

پیشنهاد مطالعه: مطالب بیشتر در مورد دکوراسیون خانه را در مطلب اشتباهات رایج در چیدمان پذیرایی را بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ تیر ۱۴۰۰ در ۵:۲۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۱ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۰۵ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۶ بهمن ۱۳۹۹ در ۸:۵۷ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۶ بهمن ۱۳۹۹ در ۸:۵۷ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۰ آذر ۱۳۹۹ در ۱۰:۵۲ ق٫ظ

  6. میلاد

    ۲۵ آبان ۱۳۹۸ در ۱۲:۲۸ ب٫ظ

    بسیار زیبا

    پاسخ

    • مریم عنبری

      ۲۵ آبان ۱۳۹۸ در ۴:۳۷ ب٫ظ

      🙂

      پاسخ

  7. ناشناس

    ۲۰ آبان ۱۳۹۸ در ۹:۰۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…