بازار داغ املاک کلنگی

مناطق یک و سه تهران ؛ کانون عرضه املاک کلنگی

۳
1
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
گزارش‌های میدانی نشان می‌دهد که عرضه املاک کلنگی در دو منطقه یک و سه تهران علی‌رغم کاهش چشمگیر باز هم بیشتر از مناطق دیگر پایتخت است.
خانه کلنگی
برآورد پرس و جو از مشاوران املاک پایتخت گویای آن است که طی روزهای گذشته عرضه املاک کلنگی در مناطق یک و سه علی‌رغم کاهش چشمگیر تعداد معاملات چنین املاکی در مقایسه با دوره رونق، نسبت به مناطق دیگر تهران بیشتر بوده و این مناطق باز هم سهم بیشتری را در آگهی فروش خانه کلنگی داشته‌اند.
به گزارش مجله دلتا علاوه بر نبود گردش مالی کافی در بازار واحدهای نوساز مسکونی شهر تهران، گزارش‌های میدانی نشان می‌دهد که بازار خرید و فروش املاک کلنگی و قدیمی‌ساز در مناطق مختلف شهر نیز با بی‌میلی بساز بفروش‌ ها مواجه شده‌ است؛ چنانکه حتی ساخت مشارکتی مسکن در مناطق مرکزی و نیمه جنوبی تهران نیز چندان موثر واقع نشده است. این در حالی است که مناطق یک و سه شهر تهران هم‌اکنون به کانون عرضه خانه کلنگی و آماده تخریب در پایتخت تبدیل شده‌اند.
پیش از این و در دوره رونق هم، این دو منطقه شمالی پایتخت، داوطلب عرضه خانه‌ های قدیمی‌ ساز بوده‌اند، با این تفاوت که تعداد عرضه آن‌ها به مراتب بیشتر از رقم‌های کنونی ثبت‌شده در دفتر مشاوران املاک بوده است.
هرچند شواهد از کاهش حضور سازندگان در بازار مسکن ۲۲ منطقه شهر تهران، کاهش عرضه املاک کلنگی و همچنین کاهش تمایل به مشارکت برای تخریب و نوسازی واحدهای مسکونی کلنگی دلالت دارد؛ اما این کاهش، در مقیاس کمتر در مورد بازار ساخت و ساز این دو منطقه نیز صدق می‌کند.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۹ آبان ۱۳۹۸ در ۱۰:۲۶ ب٫ظ

    اطلاعات جالبی بود

    پاسخ

  2. میلاد

    ۲۵ آبان ۱۳۹۸ در ۱۲:۲۹ ب٫ظ

    سپاس

    پاسخ

  3. صلابت

    ۱۸ آبان ۱۳۹۸ در ۱۰:۰۱ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…