چگونه می‌شود در یک سیب زمینی زندگی کرد؟

۱
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
توسعه دهندگان خانه های جالب در ایالت آیداهو که به ایالت سیب زمینی معروف است، یک سیب زمینی بزرگ را به عنوان هتل کوچک قابل اجاره معرفی کرده‌اند.
خانه های جالب

انجمن ملی سیب زمینی در ایالت آیداهو برای گسترش مصرف سیب زمینی که سرشار از فیبر و پتاسیم است، از یک سازه سیب زمینی استفاده کرده‌اند. ایده ساخت این سازه، که از آن به‌عنوان یک هتل استفاده می‌‌شود متعلق به کریستی وولف، توسعه دهنده خانه های جالب است.

به گزارش مجله دلتا این سازه سیب‌زمینی از آهن، گچ و بتون ساخته شده و با طول ۲۸ و عرض ۱۲ فوت، گنجایش زندگی برای دو نفر را دارد. تختخواب بزرگ، حمام، آشپزخانه کوچک، شومینه و تهویه هوا جزو دکوراسیون داخلی این خانه سیب زمینی هستند.

خانه جالب

قیمت کل برای یک شب اقامت در این سیب زمینی که در گروه خانه های جالب طبقه بندی می‌شود، ۲۴۷ دلار است که شامل ۲۰۰ دلار هزینه اقامت برای یک روز، ۳۱ دلار هزینه خدمات، ۱۶ دلار مالیات و هزینه‌های جانبی می‌شود.

گفتنی است، آیداهو به به خاطر تولید زیاد سیب زمینی به «ایالت سیب زمینی» معروف است. بیش از ۳۰ نوع مختلف سیب زمینی در این ایالت کاشته می‌شود که رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف دارند. آب و هوا، خاک حاصلخیز آتشفشانی و آبدهی خاص، سیب‌زمینی‌های آیداهو را از سایر محصولات مشابه متمایز می‌کند.

یک نظر

  1. نامجو

    ۱۴ آبان ۱۳۹۸ در ۳:۳۲ ب٫ظ

    زیباست

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…