دکور منزل با گل مصنوعی

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
استفاده از گل های مصنوعی در تزیین خانه روز به روز در حال افزایش است. شما هم به جمع ما بپیوندید و این مطلب را مطالعه کنید.

بسیاری از افراد به وجود گل در دکوراسیون منزل علاقه دارند، اما هر روز نمی‌توانند به دنبال گل بروند و برای آن هزینه کنند. بنابراین استفاده از گل مصنوعی برای تزیین خانه جایگزین مناسبی برای این مشکل است. در گذشته کیفیت تولید گل مصنوعی بسیار پایین بود و گل ها جلوه طبیعی نداشتند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و طراحی، گل های مصنوعی مرغوب با ظاهری طبیعی تولید می‌شوند. در این بخش از دلتامگ چند پیشنهاد را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

گل مصنوعی برای تزیین خانه

معمولا قسمت ساقه در گل های مصنوعی، به خصوص گل های بی کیفیت فرم نامناسب و غیر طبیعی دارد. برای پوشاندن شاخه ها از گلدان های غیر شفاف یا سرامیکی به جای شیشه ای استفاده کنید. اما اگر به ظروف شیشه ای علاقه ای دارید، ساقه ها را با برگ بپوشانید.

گل های رنگارنگ

گل مصنوعی به رنگ طبیعی

کلید زیبایی گل مصنوعی برای تزیین خانه در انتخاب رنگ مناسب و با کیفیت است. هنگام خرید گل از رنگ های سرمه ای، نارنجی تند و بنفش پر رنگ خودداری کنید. رنگ های روشن و ملایم که به رنگ واقعی گل نزدیک است نمایی طبیعی به گل ها می‌بخشد. ترکیب رنگ ها متعدد را کنار بگذارید و سعی کنید انتخابی تک رنگ داشته باشید. گل هایی که با اکلیل و مواد براق تزیین شده اند طبیعی به نظر نمی‌رسند، از آن ها دوری کنید.

گل و گلدان

کیفیت بالا در گلهای مصنوعی

شاید تا به حال به داشتن گل مصنوعی برای تزیین خانه فکر نکرده اید، زیرا با دیدن رنگ های غیر طبیعی علاقه ای به داشتن آن ها در شما به وجود نیامده است. اما اگر کمی حوصله به خرج دهید و به دنبال گل مناسب بگردید، خواهید دید هر چه کیفیت گل مصنوعی برای تزیین خانه بیش تر باشد، ظاهر و رنگی طبیعی تر دارد. هم چنین با پرداخت هزینه بالاتر گل های با کیفیت تری خریداری کنید تا بعد از چند وقت ناچار به تعویض آن ها و خرید گل های جدید نشوید. دسته گل های تهیه شده کلکسیون شما هستند که هر چند وقت یک بار می‌توانید با افزودن شاخه گلی جدید آن را به روز کنید و سال ها برای شما باقی بماند.

مطلب پیشنهادی:  ۷ مدل کابین دوش زیبا برای خانه‌های کوچک و بزرگ

گل مصنوعی برای دیزاین خانه

ترکیب گل مصنوعی با گل طبیعی

برای اینکه همیشه نمایی جذاب و تازه داشته باشید از ترکیب گل های مصنوعی در کنار چند شاخه گل تازه استفاده کنید. به این صورت با هزینه کم تری هر چند وقت یک بار دسته گل ها را تغییر می‌دهید. گل هایی با کیفیت مناسب خریداری و آن ها را زود به زود تمیز کنید تا جلوه طبیعی خود را از دست ندهند. گرد و خاک روی گل سبب می‌شود عمر آن کوتاه شود و جلوه نامناسبی در دکور به وجود آورد. با استفاده از بادِ خنک سشوار خاک روی گل ها را تمیز کنید. برای شست و شوی دسته گل مواد شیمیایی را به کار نبرید.

گل های مصنوعی متناسب با فصل

یکی از قدیمی ترین نکاتی که در استفاده از گل های مصنوعی همیشه تذکر داده می‌شود، تزیین کردن خانه از میان گل های فصلی است که در ناخودآگاه، حسی از طبیعت را به وجود می‌آورد. گل های بهاری را نمی‌توانید در اواسط زمستان خریداری کنید. با داشتن گل های ویژه فصل در فصول مختلف دسته گل را تعویض کنید و به این صورت یک تغییر کوچک در دکوراسیون داخلی به وجود آورید.

گل مصنوعی برای تزیین دکوراسیون پذیرایی

نکات کوچک و مهم:

  • برای اینکه گل مصنوعیِ شما کلاملا طبیعی به نظر برسد داخل گلدان ها را با آب پر کنید.
  • اگر می‌خواهید ترکیبی از چند رنگ داشته باشید، از یک یا دو رنگ هم خانواده در کنار گل های سفید استفاده کنید.
  • شاخه ها را از هم جدا کنید و با قرار دادن ساقه های مختلف لابلای آن، دسته گلی جذاب بسازید.
  • گل هایی که شبنم مصنوعی دارند خریداری نکنید. این مورد نمایی کاملا مصنوعی به وجود می‌آورد.

امیدواریم نکات گفته شده مورد توجه شما قرار گرفته باشد. در مطالب بعدی به دکور منزل با گل طبیعی خواهیم پرداخت. بخش دکوراسیون مجله دلتا را همراهی کنید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

با کابینت‌های مدرن آشپزخانه ای زیبا داشته باشید

کابینت‌های مدرن نوعی کابینت آشپزخانه هستند که با خطوط تمیز، سطوح صاف و عدم وجود جزئیات مشخ…