دزدان دریایی همه از کارائیب نیستند

۶
2
زمان مطالعه: 6 دقیقه
اگر یک ساحل مخفی در کارائیب وجود داشته باشد، ساحل همین جزیره آنگویلا است. اینکه شما شانس داشته باشید که دزدان دریایی را از نزدیک ببینید یا نه دیگر به خودتان بستگی دارد.
کاراییب دزدان دریایی همه از کارائیب نیستند

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده که کارائیب کجاست؟ اصلاً دزدان دریایی کارائیب از کجا آمدند؟ کجا بودند؟ کدام دریا را پیمودند؟ امروز در مجله دلتا شما را میهمان جزایری بسیار زیبا خواهیم کرد و پاسخ سوالات شما را در صفحه گردشگری مان خواهیم داد. به مجمع‌ الجزایر کارائیب بسیار دیدنی سفر می‌کنیم که توسط آب های اقیانوس اطلس احاطه شده است. به جایی بی‌ نظیر و بکر که منظره‌ های فوق‌ العاده چشم نواز و دیدنی دارد. با ما سفر کنید و از این همه زیبایی لذت ببرید.

کارائیب

کارائیب کجاست؟

کارائیب کمی دورتر از شرق آسیا است، در جنوب شرقی آمریکای شمالی، در شمال غربی آمریکای جنوبی. شاید بتوان گفت که کارائیب یکی از رمانتیک ترین مکان های دنیاست که هر کسی را حیرت زده می‌کند. خیالتان هم راحت باشد، اینجا از دزدان دریایی خبری نیست!

بیشتر طبیعت گردان و گردشگران می‌دانند که جزایر متعدد و سواحل آن آلبومی از زیبایی ها را مقابل چشمان‌تان قرار می‌دهد که اصلاً قابل وصف نیست. اگر قبل از سفر به کارائیب تصمیم گرفتید یکی از زیباترین جزایر آن را انتخاب کنید، باید بدانید که برگزیدن زیباترین جزایر کارائیب مثل آن است که بخواهید از بین یک کهکشان ستاره فقط یکی را انتخاب کنید.

بنابراین در این مطلب کاری فوق العاده می‌کنیم، یعنی شما را با بهترین جزایر و شگفت‌ انگیزترین جزیره کارائیب آشنا می‌کنیم. قدم زدن در سواحل این جزایر دیدنی و لذت بردن از جاذبه‌ های بی نظیر آن برای هر گردشگری، فراموش‌ نشدنی خواهد بود.

ساحل جزایر کارائیب

 جزیره آروبا

اقیانوس و صحرا در جزیره آروبا کنار هم قرار گرفته‌اند و با گذر از بیابان می‌توانید به این خط ساحلی بسیار دنج و زیبا برسید. باد گرم و خشکی خواهد وزید و امواج با صخره‌ ها برخورد خواهد کرد. آروبا یک جزیره‌ کوچک در جنوب کارائیب است اما به پادشاه هلند تعلق دارد. مشخصه‌ بارز آروبا درختان دیوی دیوی است که  به سمت بادهای تجاری (بادهای مناطق گرمسیری استوایی) اشاره دارند.

تعداد بسیار زیادی اقامتگاه های تفریحی، هتل و ساحلی بسیار دیدنی، آروبا را به مقصدی جذاب برای گردشگران تبدیل کرده است. سواحل جزیره آروبا، تمیز‌ترین و پهناورترین سواحل کارائیب است. علاوه بر فضای آرام و تفریحات آبی، می‌توانید از اسب سواری، دوچرخه سواری در کوهستان و گلف و کلی غذاهای دریایی لذت ببرید.

آروبا

 

جزیره سابا

اینجا یک بهشت زیبای گرمسیری است. پر از چشم‌ اندازهای باشکوه و گنج‌ های دیدنی. آب زلال و بسیار شفاف سواحل آن با انعکاس تصاویر بی نظیر اطراف، طیف گسترده‌ای از رنگ‌ های طبیعت را به نمایش گذاشته است. بی شک این جزایر زیبا با آن طبیعت بکر و دست نخورده، ساحل آرام و رویایی و نسیم خوش، در کنار اقامتگاه‌ های مجلل و غذاهای بی‌ نظیر،خاطراتی فراموش نشدنی در ذهن هر گردشگر حک خواهد کرد.

جزیره سنت لوسیا

یکی از زیباترین جزیره های منطقه کارائیب با جنگل های موسمی و سواحل بسیار زیبا، جزیره سنت لوسیا است. رنگ شن‌ های ساحلِ جزیره سنت لوسیا تقریباً سیاه به نظر می‌رسند، با این وجود گل‌های گرمسیری زیبا و عطر عالی انبه که در هوا می پیچد گردشگران را مجذوب خود می‌کند. می‌توانید در سفر خود از پیتونز و قله‌های آتشفشانی که بر فراز اقیانوس اطلس وجود دارند دیدن کنید. دیدن طلوع خورشید از این منظر بسیار زیبا و دیدنی است.

طلوع جزایر کارائیب

 جزیره برمودا

اینجا به آن مثلث برمودایی که می‌شناسید هیچ ربطی ندارد. حتی به دزدان دریایی هم مربوط نیست. اتفاقاً بسیار امن و فرح بخش است. می‌توانید از غارهای شگفت انگیز و آب‌ های شفاف و گرم، از سواحل شنی زیبا و مسیرهای پیاده‌ روی دلچسب با چشم اندازهای بکر در این جزیره لذت ببرید. در جزیره برمودا می‌توانید انواع فعالیت‌ های تفریحی را تجربه کنید مانند غواصی با لوله تنفسی، گشت و گذار در میان صخره‌های مرجانی، قایق سواری و پیاده‌روی در جنگل انبوه…

جزایر مرجانی

 جزیره گوادلوپ

معمولاً بیشتر طبیعت گردان حرفه ای به جزیره گودالوپ کارائیب سفر کرده‌اند. اگر شما گردشگر یا طبیعت گرد حرفه ای هم نباشید مطمئن هستم که اگر به این جزیره بیایید عاشق طبیعت و سفر به مناطق کمتر شناخته شده خواهید شد. طبیعت بکر و دست نخورده این جزیره که پای هیچ یک از دزدان دریایی هم به آنجا نرسیده، تفریحات متنوع، و صرف خوش‌ طعم‌ ترین غذا های دریایی و نوشیدنی‌ های بومی، نمی‌گذارد که شما هرگز این سفر را از یادتان ببرید.

طبیعت گردی

آنجا تورهایی هستند که به همراه راهنما شما را به مناطق کوهستانی مرتفع، سواحل متروکه و آبشارهایی در دل جنگل‌های گرمسیری خواهند برد همچنین می‌توانید از لذت و هیجان شنا کردن با کوسه ها هم بهره مند شوید. اپراتورهای غواص به شما یک دست لباس غواصی می‌دهند و در قفسی مخصوص می‌گذارند، سپس شما را به دل دریا می‌اندازند. حالا به راحتی احساس می‌کنید در کنار کوسه ها شنا می‌کنید.

جزیره گرنادا

جزیره رویایی گرنادا بهشتی برای شما خواهد بود که دنبال آرامش در مکانی بکر می‌گردید. سواحل آرام و دلنواز با چشم‌‌انداز های زیبایش، محلی فوق‌العاده برای گردشگران به حساب می‌آید. می‌توانید در ساحل در زیر درختان نخل گرمسیری قدم بزنید و با صدای موج های دریا روح خود را بنوازید.

گرانادا

جزیره گرنادا یک مرکز طبیعت گردی در باغ گرمسیری است. عطر ادویه‌ جات گوناگون در تپه‌های سرسبز و حاصلخیز گرنادا مانند انواع دارچین، جوز، علف لیمو، زردچوبه و میخک که به وفور رشد می‌کنند، همیشه در فضا پیچیده است. جاذبه‌ های طبیعی این شهر، دهانه‌ های آتش‌فشانی و سواحل زیبا، آثار تاریخی متعدد مشرف به بندر، صخره های دریایی بکر، تجربه غواصی های گوناگون این جزیره را به یکی از زیباترین جزایر منطقه‌ کارائیب تبدیل کرده است.

جزیره مونتسرات

نام این جزیره جادویی و شگفت‌ انگیز را کمتر کسی شنیده است. مونتسرات در شمال غربی شهر بارسلونا قرار دارد و با سوار شدن به قطار کمتر از یک ساعت می‌توانید به آنجا برسید، این قطار از شیب‌ های بسیار تند عبور کرده و گردشگران را به دیدین مناظر فوق العاده مهمان می‌کند. اینجا تله کابین بسیار مهیجی دارد که امکان دیدن چشم‌ اندازهای کوهستانی در بین مه و ابر را برایتان فراهم می‎کند. همچنین می‌توانید از موزه مونتسرات نیز که در دل کوه‌ های این جزیره قرار دارد دیدن کنید.

جزیره مونسرات

 جزیره ماریتنیک

جزیره مارتینیک نیز مانند دیگر جزایر کارائیب ساحلی بس دیدنی دارد که این جزیره را به یکی از جذاب‌ ترین جزایر منطقه کارائیب تبدیل کرده است. ساحل سنت پیر، لو دیامانت و سنت لوس از معروف‌ ترین این سواحل دیدنی است که درخشش آفتابش روی آب‌ های نقره‌ای دریای کارائیب بسیار جذاب است. غرق شدن در زیبایی‌ های ماریتنیک بیشتر از آنچه فکر می‌کنید ممکن است. تماشای لاکپشت‌ هایی که به ساحل می‌آیند، و مسافرانی که در حال تفریحات آبی هستند می‌توانند سوژه مناسبی برای قاب دوربین شما باشند.

جزیره ماریتنیک

جزیره کیمن

بخشی از مستعمرات فرا دریایی بریتانیا جزیره کیمن است. در ۲۴۰ کیلو متری جنوب کوبا و ۲۶۸ کیلو متری شمال غرب جامائیکا واقع شده ‌است. در این جزیره فقط ۱۵۰ نفر زندگی می‌کنند و تعدادی مغازه غواصی دارد. گردشگران معمولاً با تور به این جزیره سفر می‌کنند و از سواحل شنی و آب‌ شفاف، بهره می‌برند.

جزیره کیمن

 جزیره آنگویلا

اگر یک ساحل مخفی در کارائیب وجود داشته باشد، ساحل همین جزیره آنگویلا است. اینکه شما بتوانید دزدان دریایی را در این جزیره از نزدیک ببینید یا نه، دیگر به شانس خودتان بستگی دارد، اما خوب است بدانید، برای رسیدن به ساحل باید با طناب از یک صخره پایین بروید و به یک خلیج لاجوردی رنگ با صخره‌های طلایی برسید. این یک ماجراجویی بی نظیر است که ده ها گردشگر برای لذت بردن از سفرشان از یک صخره آویزان شوند.

جزیره آنگویلا

۶ دیدگاه

  1. حمید

    ۲ آذر ۱۳۹۸ در ۱۲:۱۵ ب٫ظ

    مونتسرات نزدیک بارسلوناست و توی کارائیب؟

    پاسخ

    • گلزار

      ۱۵ آذر ۱۳۹۸ در ۱۱:۰۰ ق٫ظ

      مونتسرات در بارسلونا و دریای کارائیب، چرا؟ :O

      پاسخ

  2. اقازاده

    ۱۲ آبان ۱۳۹۸ در ۶:۵۸ ب٫ظ

    عالی وبینظیر

    پاسخ

    • گلزار

      ۱۳ آبان ۱۳۹۸ در ۶:۱۵ ب٫ظ

      بلی همینطوره
      🙂 سپاسگزارم

      پاسخ

  3. مودت

    ۱۲ آبان ۱۳۹۸ در ۱۲:۵۰ ب٫ظ

    مگه میشه این همه قشنگی

    پاسخ

    • گلزار

      ۱۲ آبان ۱۳۹۸ در ۲:۴۰ ب٫ظ

      بلی مگه میشه 🙂 🙂 🙂
      امیدوارم بتونید تشریف ببرید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…