جزیره کیش ؛ در تفریحات آبی شیرجه بزنید

۶
2
زمان مطالعه: 4 دقیقه
ممکن است از آن افرادی باشید که با دریا چندان میانه خوبی ندارید و یا مثل برادر من فوبیایِ کوسه داشته باشید. اما اصلاً فکر نکنید نمی‌توانید به تفریح آبی بپردازید. در جزیره کیش برای شما هم فکر شده.
جزیره کیش

پاییز که می‌رسد بیشتر مسافران به شهرهای مرکزی و جنوبی کشور سفر می‌کنند. در واقع پاییز فصل طلایی سفر به کویر است اما فکرش را بکنید جزیره های خلیج فارس در این فصل چه هوای خوبی خواهند داشت. مثلاً جزیره کیش در این فصل بیشترین آمار مسافر و گردشگر را به خود اختصاص می‌دهد. تفریحات آبی هم در این جزیره رایج ترین تفریحات کیش هستند. آب و هوا مناسب است و آفتابش نمی‌سوزاند.‍‍ تفریحات آبی در اصل هیجان انگیزترین تجربه‌ و شاید کمی گران کیش هستند. اما قطعاً سالی یک بار ارزش پرداخت مبلغی بیشتر برای لذت از سفر به جزیره کیش را دارد. پس با مجله دلتا همراه شوید تا ببینیم در این جزیره چه چیز انتظارمان را می‌کشد.

اسکی روی آب

غواصی

غواصی کردن جزء لاینفک تفریحات جزیره کیش است. بسیار دوست داشتنی، پرطرفدار و خاطره انگیز، در اعماق آب ها.  یک تفریح کلاسیک و منحصر به فرد که تجربه بی نظیر رفتن به عمق جزیره مرجانی کیش را در اختیارتان قرار می‌دهد. شگفتی ای را که همیشه در آکواریم ها دیده‌اید حالا نه فقط می‌توانید در آب های شفاف خلیج فارس از نزدیک ببینید بلکه به معنای واقعی کلمه می‌توانید آن را لمس کنید. پس تا دیر نشده شیرجه بزنید.

فلای بورد

ورزشی به شما معرفی می‌کنم که تفریحی هیجان انگیز در کل دنیا به حساب می‌آید. هرچند عمر زیادی ندارد و مدت زمان کمی از تولدش می‌گذرد اما بسیار پر طرفدار و پر شور است. فلای بورد یک وسیله‌ است اما جالب، که با متصل شدن به موتورهای جت اسکی با کمک پمپاژ و فشار آب می‌تواند کاری کند که شما در هوا معلق شوید.

فلای بورد

بسیاری از جوانانی که به جزیره کیش سفر کرده و طالب هیجان بوده‌اند حداقل یک بار فلای بورد را تجربه کرده اند. خوب شما هم اگر مسافر کیش هستید این لذت را از دست ندهید. فقط کافی است بلد باشید تعادل خود را حفظ کنید که آن هم بعد از کمی آزمون و خطا دستتان خواهد آمد. نگران نباشید و این بار حتماً تلاش خود را بکنید.

شاتل و بنانا

مطمئناً بارها و بارها قایق های بادی بسیار با مزه‌ ای را دیده‌اید که به قایق موتوری به وسیله کابل وصل شده و شما به صورت تک نفره و چند نفره بر آن سوار می‌شوید. حالا آماده باشید که به سرعت سوار بر موز بزرگی روی آبها کشیده شوید. شاتل و بنانا تفریحات آبی هیجان انگیزی در جزیره کیش هستند که اگر همراه خانواده و یا جمعی از دوستانتان به آن بپردازید حسابی خنده دار و لذت بخش خواهد بود. به علاوه خود را آماده کنید که حسابی جیغ بزنید.

شاتل و بنانا

اسکی روی آب

یکی دیگر از ورزشهای پرسرعت جزیره کیش که بسیار هم رایج است همین اسکی روی آب است. ورزشی کهن، که حرفه ای های در آن هم کم نیستند. داشتن قدرت بدنی بالا برای نگه داشتن تسمه ای که به قایق موتوری تند رو وصل است حرف اول را می‌زند. سپس یک جفت اسکی به پا کنید و آماده حرکت قایق شوید. حالا سرشار از آدرنالین شوید. ممکن است در این ورزش هم کمی آزمون و خطا داشته باشید اما بعد از آن خاطره خوبی را از این ورزش آبی به یادگار خواهید برد.

جت اسکی

در بین تفریحات آبی جزیره کیش جت اسکی را می‌توان پرطرفدار ترین آنها شمرد. هیجان در آن زیاد است و بسته به مهارت شما بسیار لذت بخش. در این تفریح آبی باید موتورهای جت اسکی را سوار شوید و آنها را روی آب با هر سرعتی که دلتان می‌خواهد برانید. شاید هم با یک سرعت بالا و هیجان انگیز. خوب است گوشزد کنم این ورزش نیازمند حواس جمع است و بهتر است جوری به آن بپردازید که برایتان خطرناک نباشد.

جت اسکی

کشتی های کروز را فراموش نکنید

یکی از تفریحات لوکس و گران قیمت در جزیره کیش که امکانات خوبی در برابر هزینه اش در اختیار شما قرار می‌دهد و این مبلغ را توجیه می‌کند کشتی‌های کروز هستند. در آن‌ها رستوران، سینما، سالن همایش، کتابخانه، اتاق بازی کودکان و امکان تماشای موسیقی زنده روی کشتی وجود دارد که فقط بخشی از ادوات ساختن خاطره فراموش نشدنی برای شماست. می‌توانید سوار بر کشتی‌های کروز تجربه‌ شگفت انگیزی از آب های دیدنی خلیج فارس داشته باشید.

پاراسل

یکی دیگر از برترین تفریحات آبی در جزیره کیش پاراسل سواری است. یکی از پرطرفدارترین ورزش‌های آبی که ترکیبی از اسکی روی آب و چتربازی است. فکرش را بکنید که باید با سیمی که به یک قایق موتوری بسته شده روی آب با سرعت زیاد کشیده شوید. سپس با چتر ارتفاع بگیرید و معلق در هوا به دیدن زیبایی های جزیره بپردازید. کلی هم هیجان انگیز خواهد بود.

پاراسل

تم پارک آبی

ممکن است از آن افرادی باشید که با دریا چندان میانه خوبی ندارید و یا مثل برادر من فوبیایِ کوسه داشته باشید. اما اصلاً فکر نکنید که دیگر نمی‌توانید به هیچ تفریح آبی بپردازید. در جزیره کیش برای شما هم فکر شده. اینجا یکی از مجهزترین و بزرگترین تم پارک آبی وجود دارد. یک پارک آبی روباز که با پیشرفته ترین وسایل بازی روز دنیا و خلاقیت بی‌نظیر در ساخت آن، منتظر شماست تا شاید حتی بیشترین وقت سفر به جزیره کیش خود را در همین‌جا بگذرانید. در تم پارک آبی اوشن  ۱۳ راید، ۴ استخر بزرگ برای شنا، یک اسپا، دو رستوران، چهار بخش فروش نوشیدنی و… وجود دارد. حتماً تجربه‌ی منحصربه فردی خواهید داشت.

پارک آبی

۶ دیدگاه

  1. اقازاده

    ۷ آبان ۱۳۹۸ در ۱۲:۰۰ ب٫ظ

    خیلی تاپ شده نسبت به سال های پیش

    پاسخ

    • گلزار

      ۸ آبان ۱۳۹۸ در ۹:۲۲ ق٫ظ

      بلی بلی 🙂

      پاسخ

  2. روزبهانی

    ۶ آبان ۱۳۹۸ در ۴:۰۱ ب٫ظ

    کیش واقعا دیدنی وزیباست مخصوصا در این فصل

    پاسخ

    • گلزار

      ۷ آبان ۱۳۹۸ در ۱۰:۵۰ ق٫ظ

      بلی بسیار 🙂

      پاسخ

  3. ملکی

    ۶ آبان ۱۳۹۸ در ۱۲:۴۶ ب٫ظ

    خیلی هم عالی

    پاسخ

    • گلزار

      ۷ آبان ۱۳۹۸ در ۱۰:۵۰ ق٫ظ

      خیلی هم سپاس 🙂

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…