جهانگردی ، اروپا

بلژیک ؛ جاذبه دیدنی تومارولند

۱
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
گردشگران از نقاط مختلف جهان، حتی اگر طرفداران پر و با قرص موسیقی هم نباشند، به بلژیک می‌آیند برای سفری خاطره انگیز، پر از فیلم و عکس که برایشان فراموش نشدنی‌است.
بلژیک

جشنواره تومارولند (Tomorrowland) یکی از بزرگ‌ ترین جشنواره‌های موسیقی الکترونیک و یکی از برجسته‌ ترین و مشهورترین آن‌هاست. درواقع زیباترین جشنواره موسیقی جهان از دید بزرگان موسیقی نام گرفته است، با فهرستی عالی از موسیقی‌دان‌ ها و دی‌جی‌ های پر قدرت از سراسر دنیا. این جشنواره باشکوه هرچه تمام‌تر در کشور بلژیک برگزار می‌شود و به یک جاذبه گردشگری فوق‌العاده در این کشور تبدیل ‌شده است. امروز با مقاله اختصاصی تومارولند در صفحه گردشگری مجله دلتا همراه باشید.

فستیوال موسقی

کی و کجا؟

شاید باورتان نشود اکثر جهانگردها و گردشگران از سراسر دنیا هر سال درتعطیلات آخرین هفته از ماه ژوییه به شهر بوم در کشور بلژیک می‌آیند تا سفرهای خود را کامل کرده باشند. به تاریخ شمسی تومارولند هرسال تابستان از ۲۸ تیر تا ۷ مرداد برگزار می‌شود. اما در کشورهای دیگر فقط چیزی شبیه به این فستیوال را شاهدیم که در تابستان و زمستان و فصول دیگر برپا می‌شود اما همیشه در این رقابت سرسختانه مغلوب می‌شوند.

جشنواره دی جی

جاذبه گردشگری یا جشنواره موسیقی

این جشنواره به قدری بی نظیر بر پا می شود که گردشگران از نقاط مختلف جهان، حتی اگر طرفداران پر و پا قرص موسیقی هم نباشند، پس از موسیقی‌دان ها، از بیشترین شرکت کنندگان این مراسم به شمار می‎روند.آنها به بلژیک می‌آیند تا شاهد نمایشی بی‌نظیر با یک فهرست عالی از برنامه‌هایی باشند که نسبت به سایر رویدادهای موسیقی و رقصِ الکترونیک منحصربه‌فردتر است. سفری خاطره انگیز پر از فیلم و عکس که برایشان فراموش نشدنی‌است.

فستیوال

دیجی‌ ها، تهیه‌کنندگان، هنرمندان مشهور جهان و موسیقی‌دانان و آهنگ سازان با اجراهای خود روی ١۵ سن شگفت انگیز با دکوراسیون هایی از آتش‌فشان های فعال تا پروانه های انفجاری و رقص نورهای خیره کننده شهر بوم بلژیک را با طعم موسیقی الکترونیک تحت سیطره خود درمی‌آورند.

رقص نور در جشنواره

طراحی مکان برگزاری این جشنواره به گونه ای است که احساس می‌کنید به یک دنیای دیگر وارد شده‌اید. فکرش را بکنید ۷۵ هکتار زمین با یک دکور رنگارنگ عظیم شامل ۱۵ سن که با جنگل های سرسبز محاصره شده مکان برگزاری این جشنواره است. فکرش را بکنید یک هفته آوای موسیقی بامناظری از جنگل و برکه که نورهای رنگارنگ روی آن می‌رقصند.

بنابراین پر بیراه نیست که بگوییم اینجا یک نقطه گردشگری و یک جاذبه دیدنی در بلژیک است که غیر ممکن است یک گردشگر حرفه ای باشید و تا به حال پای‎تان به آنجا نرسیده باشد.

فستیوال تومارولند

تاریخچه

برای نخستین بار برگزارکنندگان این جشنواره آن را در تاریخ ۱۴ اوت ۲۰۰۵ برپا کردند. تعداد سن های نمایش این فستیوال کمتر و تعداد نوازندگان نیز محدود بود. ۵ دی جی و چند نوازنده دیگر برنامه اجرا کردند. و سال بعد در تاریخ ۳۰ ژوئیه این جشنواره برپا شد؛ اما سال های بعد به تاریخ امروز و شکوه کنونی خود رسید.

موسیقی

حرف آخر

اگر گردشگر حرفه ای و یا از دیوانه وار عاشق موسیقی ها هستید بهتر است از حالا برنامه سفرهای سال بعد خود را طوری طراح کنید که در آخرین تعطیلات آخر هفته ماه ژوئیه در بلژیک باشید. فقط فراموشتان نشود که بلیت ها به سرعت برق و باد فروش می‌روند.

نوازندگان

یک نظر

  1. بزرگی

    ۲۶ مهر ۱۳۹۸ در ۱۲:۲۹ ب٫ظ

    بسیار زیباست

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…