رنگ سفید در دکوراسیون داخلی

۱۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
استفاده از رنگ سفید علاوه بر زیبایی احساس امنیت و آرامش در فضا ایجاد می‌کند. برای تعادل بخشیدن به محیط و ایجاد جذابیت، از کنتراست و رنگ هایی مانند مشکی در یک یا دو وسیله تزیینی استفاده کنید.
رنگ سفید در دکوراسیون

تأثیر رنگ‌ها در زندگی و در حالت روانی انسان‌ها فراتر از چیزی است که ما بخواهیم آن را به یک رنگ خاص محدود کنیم، اما حقیقتاً اعجاز رنگ سفید در دکوراسیون خانه به حدی زیاد است که قابل چشم‌پوشی نیست. این رنگ هم از لحاظ ذاتی و هم از لحاظ تأثیر روانشناختی آن یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توان در ساختمان‌های مسکونی کار برد. در این نوشتار از مجله دلتا با تاثیر رنگ سفید در دکوراسیون خانه آشنا خواهیم شد.

 رنگ سفید در دکوراسیون

رنگ سفید قدرتمندترین رنگ برای استفاده در طراحی دکوراسیون داخلی به شمار می‌آید. رنگ سفید بستری است برای خود نمایی بقیه رنگ‌ها، به دیگر رنگ‌ها اجازه میٰ‌دهد خود را به نمایش بگذارند و به چشم بیایند و همه این‌ها در کنار هم فضایی خلاقانه را برای شما فراهم می‌آورند که از بودن در آن لذت می‌برید.

آشپزخانه

آشپزخانه به عنوان قلب یک خانه معرفی می‌شود و در آن هم مسئله زیبایی، هم مسئله نظافت و هم مسئله ظرافت اهمیت دارد. بنابراین می‌توان استفاده از رنگ سفید در این قسمت را به هر کدام از این موارد ربط داد. شما می‌توانید از رنگ سفید به صورت خالص یا ترکیبی برای رنگ سرامیک‌ها و کاشی‌ها استفاده کنید. استفاده از رنگ سفید خالص در کابینت مدرن شما را ناامید نمی‌کند یا می‌توانید در کابینت ممبران از ترکیب رنگ سفید و منبت کاری استفاده کنید. در نهایت می‌توانید رنگ سقف آشپزخانه را به رنگ سفید تغییر دهید و برای کابینت‌ها به صورت ترکیب رنگ فلزی یا نقره‌ای و رنگ سفید استفاده کنید. وجود رنگ سفید به شما کمک می‌کند که به راحتی کثیفی‌ها و لکه‌های چربی را تشخیص دهید و در نظافت آشپزخانه دچار مشکل نشوید.

 رنگ سفید در دکوراسیون

نشیمن

استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن در وهله اول به مسئله زیبایی مرتبط است. شما می‌توانید این زیبایی را به شکل‌های مختلفی در اتاق نشیمن خود به وجود بیاورید. حالت ایده آل این است که شما رنگ دیوارها را کاملاً سفید یا کرم رنگ انتخاب کنید و در کنار آن از سرویس مبل مدرن یا سرویس مبل راحتی استفاده کنید. از طرف دیگر می‌توانید برای پرده‌ها از رنگ سفید استفاده کنید و رنگ زمین و همچنین دیوارها را به رنگ‌های ترکیبی مانند کرم و زرد تغییر دهید.

اتاق‌خواب

اتاق‌خواب یک فضای خصوصی برای خانواده‌هاست که معمولاً افراد غریب و ناآشنا تردد چندانی به آنجا ندارند. این فضا برای استراحت‌های نیمروزی و رفع تنش روحی و روانی هم انتخاب می‌شود.برای دیوار اتاق خواب توصیه می‌شود که از همان رنگ سفید معمولی رنگ گچ استفاده شود و در کنار آن ممکن است ترکیبی از رنگ آبی آسمانی و لاجوردی هم استفاده شود. رنگ سفید می‌تواند گزینه‌ای برای کمد دیواری یا برای آینه و دراور بوده یا حتی به صورت یک پرده نازک توری رنگ برای اطراف اتاق خواب باشد.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال ایده های جذاب برای دکوراسیون داخلی خانه خود هستید، به مطلب انتخاب بهترین رنگ پرده برای خانه سر بزنید.

۱۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲ فروردین ۱۴۰۰ در ۷:۱۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۵ اسفند ۱۳۹۹ در ۳:۴۳ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۵ اسفند ۱۳۹۹ در ۳:۴۳ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۵ اسفند ۱۳۹۹ در ۳:۴۳ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۵ اسفند ۱۳۹۹ در ۳:۴۲ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۵ اسفند ۱۳۹۹ در ۳:۴۲ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۶ مهر ۱۳۹۸ در ۹:۱۱ ق٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • مریم عنبری

      ۲۸ مهر ۱۳۹۸ در ۹:۳۲ ق٫ظ

      ممنون از همراهی شما

      پاسخ

    • مریم عنبری

      ۲۸ مهر ۱۳۹۸ در ۹:۳۳ ق٫ظ

      مرسی که با ما همراهی میکنین

      پاسخ

    • ناشناس

      ۲ فروردین ۱۴۰۰ در ۷:۱۲ ب٫ظ

  8. فرهاد کرمی

    ۲۳ مهر ۱۳۹۸ در ۱۰:۳۱ ب٫ظ

  9. روزبهانی

    ۲۳ مهر ۱۳۹۸ در ۷:۴۶ ب٫ظ

    رنگ سفید بسیار خوب است برای دکوراسیون وجلوه زیبایی دارد

    پاسخ

    • مریم عنبری

      ۲۴ مهر ۱۳۹۸ در ۱۱:۰۳ ق٫ظ

      بله. سفید و مشکی هیچ وقت از مد نمیافتن

      پاسخ

    • رضاحقیقی

      ۲ فروردین ۱۴۰۰ در ۷:۱۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…