به منظور نظارت دقیق بر خرید و فروش مسکن مهر صورت می گیرد

بورس مسکن مهر راه اندازی می شود

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در مراسم رونمایی و تحویل قرارداد های سند تک برگی واحدهای مسکن مهر، مدیرعامل شرکت عمران پردیس از راه‌اندازی بورس مسکن مهر خبر داد.
بورس مسکن مهر

در مراسم واگذاری سند عرصه و اعیان مسکن مهر ؛ مدیر عامل شرکت عمران پردیس از راه‌اندازی بورس مسکن مهر در آینده نزیک خبر داد.

به گزارش مجله دلتا مهدی هدایت، با اشاره به رونمایی از سند تک‌برگی عرصه و اعیان مسکن مهر گفت: تاکنون  ۱۰ هزار و ۶۹۷ قطعه عرصه واحد مسکونی مهر، به ارزش ۳۵۰ میلیارد تومان به متقاضیان فروخته شده است. منابع حاصل از فروش عرصه در جهت تکمیل واحدها و تاسیسات زیربنایی به کار گرفته شده و ارزش افزوده خوبی را برای واحدهای مسکن مهر در پی داشته است.

وی در این نشست ضمن اعلام آغاز عملیات اجرایی ساخت متروی پردیس گفت: یکی از اولویت‌های شرکت عمران پردیس، متروی این شهر است که با ورود قرارگاه خاتم این عملیات از اواخر آبان‌ ماه وارد مرحله اجرایی خواهد شد.

در این نشست وی از نرخ سود بالای بانک‌های عامل در بازپرداخت وام سخن گفت و اظهار کرد : به‌منظور اتمام پروژه های مسکن مهر در زمان مناسب اقدام به دریافت وام از بانک های عامل کرده ایم و ظرفیت تبصره ۸ قانون بودجه امسال به ما اجازه داد تا هزار میلیارد تومان وام با نرخ سود قابل توجه ۱۸ درصد دریافت کنیم.

راه اندازی بورس مسکن مهر

مدیر عامل شرکت عمران پردیس در ادامه با اشاره به جلوگیری از سوء استفاده دلالان و ارائه قیمت‌های مختلف اظهار داشت: به منظور نظارت بیشتر بر خرید و فروش مسکن مهر با کمک اتحادیه املاک پردیس، قصد راه‌اندازی بورس مسکن را داریم. با این کار دیگر شاهد فروش واحدهای مسکن مهر زیر قیمت بازار نخواهیم بود. وی افزود: برای جلوگیری از فعالیت دلالان سرپایی، هفته آینده ۱۰ نفر از همکاران حفاظت اراضی شرکت عمران، در مقابل در ورودی کارگزاری مسکن مهر مستقر خواهند شد.

مهدی هدایت در نشست رونمایی از اسناد تک‌برگی اعیان و عرصه واحدهای مسکن مهر شهر پردیس همچنین گفت: تمام اراضی پردیس را از طریق فراخوان و تهاتر با سازندگان، بابت تکمیل مسکن مهر واگذار می‌کنیم و بعد از اتمام پروژه مسکن مهر، یک مترمربع زمین هم برای فروش نخواهیم داشت.

یک نظر

  1. صلابت

    ۲۳ مهر ۱۳۹۸ در ۸:۱۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…