اتاق نشیمن را با این ایده ها دلنشین کنید

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برای زیبا تر کردن اتاق نشیمن به جزییات توجه کنید. از رنگ در و دیوار گرفته تا سقف و وسایلی که در تزیین گوشه و کنار خانه به کار می برید.  تلاش کنید که تمام جزییات ، با وسایل بزرگ اتاق همخوانی داشه باشند.
نشیمن

برای داشتن اتاق نشیمن زیبا و دوست داشتنی طراحان دکوراسیون، هر زمان ایده هایی مناسب را طراحی و برای اجرا ارائه می‎کنند.با این ایده ها می‎توانید نشیمن جذاب و دلنشینی داشته باشید. برای دیدن این ایده ها، مجله دلتا همراه شوید.

در استفاده از وسایل و لوازم گوناگون در اتاق نشیمن سلیقه خود را به کار گیرید چرا که خانه متعلق به شما است و باید با روحیات شما سازگار باشد، بنابر این خانه را به روش دلخواه خود دکور کنید.

سادگی و صمیمیت درجای جای خانه شما باید دیده شود. از مبلمان نرم و راحت، رنگ های گوناگون، جدا از هرگونه وسایل شیک و مجلل که به فضای راحت و صمیمی خانه لطمه وارد کند استفاده کنید.

نشیمن

قرار دادن میز و صندلی یا مبلمانی که به راحتی جابه جا می‎شوند برای دورهمی های گرم و دوستانه، ایده ای مناسب است.همچنین می‎توانید از بوفه و کمدهای بدون در گوشه اتاق بهره بگیرید و وسایل پذیرای را در آن قرار دهید.

4 7 اتاق نشیمن را با این ایده ها دلنشین کنید

برای زیبا تر کردن اتاق نشیمن به جزییات توجه کنید. از رنگ در و دیوار گرفته تا سقف و وسایلی که در تزیین گوشه و کنار خانه به کار می‎برید.  تلاش کنید که تمام جزییات، با وسایل بزرگ اتاق همخوانی داشه باشند.

2 11 اتاق نشیمن را با این ایده ها دلنشین کنید

زیاد هزینه نکنید و از آنچه دارید برای تزیین اتاق نشیمن استفاده کنید.

وسایل کوچک و تزیینی  را در جای جای خانه استفاده کنید.

یکی از ایده های جالب برای زیبا تر کردن فضای اتاق نشمین، استفاده ازقرینه سازی است. یک نقطه کانونی  برای چیدمان تعیین کنید و بقیه وسایل را به صورت قرینه در دو طرف آن بچینید.

3 9 اتاق نشیمن را با این ایده ها دلنشین کنید

به روش دلخواه خود آن طور که تصور می‎کنید زیباتر است مبلمان و وسایل را در اتاق بچینید. در واقع هدف راحتی و صمیمی بودن محیط است.

در چیدمان وسایل اتاق نشمین توجه کنید که فضایی برای گفت ‌وگو ایجاد شود. یعنی همه روبه روی هم قرار بگیرند و بتوانند بهتر همدیگر را ببینند و با هم گفت‎و‎گو کنند.

6 5 اتاق نشیمن را با این ایده ها دلنشین کنید

طراحی اتاق نشیمن باید به گونه‎ای باشد که  در کنار دوستان و اعضای خانواده لحظه هایی شاد را سپری کنید.

۲ دیدگاه

  1. من

    ۱۴ مهر ۱۳۹۸ در ۱:۱۶ ب٫ظ

    داداش گلم این همه پیشنهاد بدون پول میشه؟ پس چطور می گی هزینه نکنین همه اینایی که گفتی میدونی چقدر میشه؟تو بازار نیستیاااااا

    پاسخ

  2. بهرامی

    ۱۳ مهر ۱۳۹۸ در ۱۱:۲۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…