نشیمن کنار پنجره در اتاق خواب  

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نشیمن کنار پنجره‎ای راهکاری هوشمندانه برای تبدیل فضاهای بی استفاده و بی روح خانه به فضاهای زیبا و کاربردی است که این ویژگی در اتاق های و آپارتمان های کوچک امروزی بسیار کمک کننده است.
نشیمن های کنار پنجره

نشیمن کنار پنجره ایده‎ای بسیار جالب و در عین حال کاربردی است که در خانه های ایرانی کمتر به آن توجه شده و به نوعی می‎توان گفت که اصلا” دیده نمی‎شود.

نشمین های کنار پنجره، همچنین می‎تواند در بهره گیری بهتر از فضای زیر پنجره که اغلب بدون استفاده می‎ماند موثر باشد .

این نشیمن ها همچنین با اشغال جای کم و بدون مبلمان که سطح زیادی را پوشش می‎دهند، فضای کافی برای نشستن و همین طور ایجاد بخشی برای ذخیره سازی وسایل و لوازم ضروری را فراهم می‎کنند.

نشیمن های کنار پنجره

در ادامه برای دیدن دکوراسیون اتاق خواب هایی با نشیمن های کنار پنجره با مجله دلتا همراه باشید.

نشیمن های کنار پنجره

ایجاد فضای نشیمن شخصی در کنار پنجره و برقراری ارتباط بین فضای داخل اتاق و محیط بیرون، می‎تواند ایده‎ای جذاب و کاربردی باشد. در واقع نشیمن های کنار پنجره گوشه ای دنج و دوست داشتنی برای استراحت، مطالعه و مشاهده چشم انداز بیرونی را فراهم می‎کنند.

این سبک از مبلمان کنار پنجره برای هر نوع دکوراسیون و با هر سلیقه‎ای قابل استفاده است . این شیوه در سبک های گوناگون دکوراسیون داخلی از جمله کلاسیک، مدرن و مینیمالیستی نیز به خوبی نقش خود را ایفا می‎کند.

8 9 نشیمن کنار پنجره در اتاق خواب  

افزون بر این، با اضافه کردن عناصری مانند کوسن ها، بالشتک های نشیمن و یا استفاده از رنگ پرده اتاق خواب، هماهنگی رنگ ها و ایجاد ترکیب بندی متعادل در دکوراسیون اتاق خواب  به نحو مطلوب افزایش می‎یابد.

می‎توان گفت نشیمن کنار پنجره راهکاری هوشمندانه برای تبدیل فضاهای بی استفاده و بی روح خانه به فضاهای زیبا و کاربردی است که این ویژگی در اتاق های و آپارتمان های کوچک امروزی بسیار کمک کننده است.

7 8 نشیمن کنار پنجره در اتاق خواب  

افزودن مبلمان کنار پنجره خلوتگاهی مناسب همراه با چشم انداز زیبایی از بیرون به دکوراسیون اتاق خواب هدیه می‎کند.

برای استفاده بهتر از فضا، از باکس های ذخیره سازی استفاده کنید تا علاوه بر نشیمن، مکانی برای ذخیره کردن اقلام مورد نیازتان فراهم شود.

10 1 نشیمن کنار پنجره در اتاق خواب  

منبع : تابناک با تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…