بافت فرسوده:فرصتی برای خروج از رکود

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مجله دلتا، شهرام کوسه غراوی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «عیارآنلاین»، پیرامون در پیش گرفتن سیاست‌هایی هچون پرداخت وام خرید مسکن از سوی دولت برای رونق و خروج مسکن از رکود فعلی آن گفت: سیاست‌های ازقیل پرداخت وام مسکن هیچ فایده‌ای برای مردم و به دنبال آن خروج مسکن از رکود حاکم بر آن را ندارد.

وی ادامه داد: درحال حاضر تسهیلات خرید مسکن دارای سود و اقساط بازگشتی بالا هستند به همین دلیل عموم مردم نمی‌تواند از آن‌ها استفاده کنند.

نماینده مردم گلستان با بیان اینکه دولت باید به سمت عرضه و تولید مسکن حرکت کند گفت: در شرایط فعلی که در رکود ساخت‌وساز قرار داریم دولت باید سیاست‌های عرضه و تولید مسکن را در دستور کار قرار دهد.

وی افزود: متاسفانه در حوزه مسکن مطالعات کارشناسی صورت نمی‌گیرد. درخواست مجلس و کمیسیون عمران این است که دولت شرایط را برای خانه‌دار کردن مردم تسهیل کند.

koseh gharavi بافت فرسوده:فرصتی برای خروج از رکود

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه بافت‌های فرسوده بهترین فرصت برای تولید و عرضه مسکن هستند گفت: در جلسه‌ای که با دکتر آخوندی داشتیم، متذکر شدیم بافت‌های فرسوده کشور مستعد خانه‌سازی و تولید مسکن هستند. چراکه تمام زیرساخت‌‌های لازم همچون آب، برق، گاز، مدرسه و سایر زیرساخت‌های فیزکی و فرهنگی در آن مناطق وجود دارد.

وی ادامه داد: نوسازی بافت‌های فرسوده کشور علاوه بر تولید و عرضه مسکن، شرایط را برای جلوگیری از حوادثی همچون تخریب خانه‌ها در اثر زمین لرزه فراهم می‌کند.

کوسه غراوی در پایان تصریح کرد: دولت در چند سال گذشته در بخش مسکن کارایی لازم را نداشته است در همین راستا، بافت‌های فرسوده کشور می‌توانند فرصتی برای جبران کم‌کاری دولت در حوزه مسکن باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…