آخرین تحولات قیمت املاک در تهران

۳
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
به گفته مشاوران املاکمناطق مختلف تهران، فروشندگان خانه و آپارتمان با توجه به اوضاع کنونی بازار مسکن، سعی می‌کنند با تعدیل قیمت قبلی پیشنهادی خود، نرخ مناسب‌تری را به خریدار پیشنهاد دهند.
تحولات قیمت

آخرین تحولات قیمت املاک در تهران نشان دهنده آن است که برخی از مالکان به تعدیل قیمت های قبلی پیشنهادی خود در بازار مسکن اقدام کرده اند.

به گفته مشاوران املاک در ۲۲ منطقه  شهر تهران، بازار خرید و فروش خانه از سویی در یک روند آرام و با ثبات بیشتر در مقایسه با ابتدای امسال قرار گرفته است و از سوی دیگر بخش زیادی از فروشندگان حاضر در بازار به تعدیل قیمت‌های پیشنهادی خود اقدام کرده‌اند.

به گزارش مجله پیام دلتا، مشاوران املاک با اشاره به تحولات قیمت املاک می‎گویند: طی هفته‌های اخیر تعداد معاملات ثبت شده در بنگاه‌های املاک به شدت کاهش پیدا کرده است.

در این میان اگرچه هم‎زمانی با برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم یکی از دلایل کاهش مراجعه متقاضیان به بنگاه‌های املاک عنوان می‌شود اما در عین حال بنا به اظهارات واسطه‌های ملکی متقاضیان مصرفی موجود در بازار با آرامش بیشتری نسبت به ماه‌های گذشته به جست‌وجوی ملک خود  اقدام می‌کنند.

 از دیدگاه آنها بازگشت آرامش به سطح بازار معاملات املاک از بابت افزایش سطح قیمت‌ها، سبب شده است تا متقاضیان با تامل و تفکر بیشتری به جست و جو برای یافتن ملک بپردازند.

 در این میان ،نکته‌ مهم از نظر مشاوران املاک درخصوص معاملات  انجام  شده آن است که برخلاف سال گذشته و ماه‌های ابتدایی امسال که فروشندگان به اصطلاح دست بالا را در معامله داشتند و به افزایش مداوم قیمت‌ها اقدام می‌کردند اما هم اکنون، فرصتی مناسب ایجاد شده تا متقاضیان برای خرید واحد مسکونی مورد نظر خود بیشتر چانه زنی کنند.

مشاوران املاک می‎افزایند: فروشندگان خانه و آپارتمان نیز با توجه به اوضاع کنونی بازار مسکن، سعی می‌کنند با تعدیل قیمت قبلی پیشنهادی خود، نرخ مناسب‌تری را به خریدار پیشنهاد دهند. مشاوران املاک در عین حال از کاهش قابل توجه آگهی ‌های فروش واحد های مسکونی در بازار خبر می‌دهند.

منبع : دنیای اقتصاد

۳ دیدگاه

  1. علی فرجی

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ در ۲:۱۳ ب٫ظ

    مالکینی که فروشنده واقعی هستند قیمت منطقی ارایه و طبعا راحتتر از بقیه آپارتمانهن بفروش میرود.
    در حال حاضر قیمت ها کاذب است

    پاسخ

  2. مهدی فراهانی

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ در ۱۲:۱۶ ب٫ظ

    کاملا صحیح است

    پاسخ

  3. علي حنيفه پور

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ در ۱۰:۴۷ ق٫ظ

    بله کاملا درسته و مالکینی که واقعا فروشنده هستن، قیمتهارو تعدیل کردن

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…