تهران گردی با دلتا

آخر هفته کجا برویم؟ (قسمت هشتم)

۵
3
زمان مطالعه: 4 دقیقه
پیشنهادات تور یک روزه تهران گردی این هفته رایگان نیستند. بلیط می‌خواهند.
تور یک روزه

آخر هفته کجا برویم؟ که هم خوش بگذرد و هم حسابی آدرنالین خون‌مان را بالا ببریم؟ در این قسمت از پیشنهاد تورهای یک روزه تهران گردی ، قصد داریم تفریحات تهران را به شما معرفی کنیم. تفریحاتی که همگی هیجان انگیز هستند و ترجیحا باید با همراهی دوستان‌تان بروید تا بیشتر به شما خوش بگذرد. با مجله گردشگری دلتا همراه باشید تا با هم درباره هیجان انگیزترین تفریحات تهران بیشتر بدانیم.

تفریحات تهران

شهربازی، محبوب بزرگ و کوچک

لباس‌های بیرونی‌تان را بپوشید. شهربازی های تهران منتظرتان هستند. شهربازی ها پای ثابت گردش و تفریح در شهرها هستند. الان هم که تابستان از راه رسیده و بهترین زمان برای خوش‌گذرانی است. معطل چه هستید؟ با دوست، رفیق یا خانواده‌تان هماهنگ کنید و هرچه زودتر برای یک روز مفرح و شاد، برنامه‌ریزی کنید. شهربازی پارک ارم وسیع‌ترین مجموعه شهربازی در پایتخت است. بعد از پارک ملت مشهد، دومین پارک وسیع ایران محسوب می‌شود. به جز آن شهربازی‌های دیگری هم در تهران وجود دارند. درباره آنها بخوانید و یکی را انتخاب کنید.

تفریحات تهران

سینمای هزار بعدی!

سینمای پنج بعدی یکی از تفریحات جدید شهرهااست. پایتخت نشین‌ها را هم سر ذوق آورده و خیلی‌ها برای تماشای فیلم با همه حواس پنجگانه شان، راهی نسل جدید سینماها می‌شوند. برای به دست آوردن یک تجربه جذاب، سرشار از هیجان و نشاط وصف‎نشدنی می‌توانید سری به پارک ارم، بوستان نهج‌البلاغه، پارک بسیج و خانه‌کودک پارک ساعی بزنید. پارک ملت، پارک لاله و پارک پلیس که در محدوده شرق تهران قرار دارد، همچنین، فیلم‌های هیجان‌انگیزی را در سینماهای پنج بعدی خود برای علاقه‌مندان به نمایش درمی‌آورند.

تفریحات تهران

پینت بال؛ بجنگید و بخندید

پینت بالکمدی‌ترین جنگ دنیاست. تفنگ دست می‌گیری. با دقت هدفت را نشانه می‌روی. شلیک می‌کنی و ناگهان کلی رنگ به سر و روی هدفت می‌پاشد. خنده‌دار اینکه هدف، همان دوستت است که از قبل با او برای جنگیدن قرار گذاشته‌ای. حاصل این همه پلتیک و استراتژی‌های دقیق جنگی، چیزی جز غش غش خندیدن نیست. اصلا این جنگ برای افزایش شادی و هیجان طراحی شده. می‌جنگی تا با دشمنت بخندی و لذت ببری. چه چیز بهتر از یک جنگ تمام عیار برای تور یک روزه آخر هفته سراغ دارید؟

تفریحات تهران

کافه بروید و بازی کنید

اسم ”  کافه های بازی رومیزی ” به گوش‌تان خورده است؟ خارجی‌ها به آن Board Games Cafe می‌گویند. این کافه‌ها نسل جدید تفریحات شهرها هستند. جالب است مگر نه؟ مردم به کافه می‌روند تا هم چیزی میل کنند و هم بازی! آن هم اغلب بازی با غریبه‌هایی که از پیش آنها را نمی‌شناسند! حتی فکر کردن به آن هم بعضی‌ها را هیجان زده می‌کند. بله درست حدس زدید چه افرادی را: برون‌گراهای معاشرتی و اجتماعی. تفریح جالبی است مگر نه؟

تفریحات تهران

دلفیناریوم برج میلاد

دلفیناریوم برج میلاد سرگرم کننده است. باورتان نمی‌شود؟ بروید. ببینید. سرگرم شوید و به پیشنهادات گردشگری دلتا ایمان بیاورید. برج میلاد عزم خود را جزم کرده تا به بهترین مرکز تفریحات شهری پایتخت تبدیل شود. امکانات و تفریحات مختلفی را هم ایجاد کرده است. دلفیناریوم برج میلاد یکی از مراکز تفریحی تهران است. این روزها هم بسیار طرفدار دارد. به ویژه برای خانواده‌هایی که بچه دارند، جذاب است. آنها تمایل زیادی دارند تا یک روز را در کنار شیرهای دریایی و دلفین‌های برج میلاد سپری کنند.

تفریحات تهران

بولینگ بازی کردی؟

می‌دانید بولینگچیست؟ پاسخ کوتاه این است: همان ورزشی که در کارتن تام و جری زیاد دیده‌ایم! همانی که توپی سنگین را به سمت چند مانع که شبیه بطری نوشابه‌اند، می‌غلتانند! این ورزش بولینگ نام دارد. البته آن موانعی که بر اثر برخورد توپ به زمین می‌افتند، شیشه نوشابه نیستند. نام‌شان “پین” است. بولینگ یکی از تفریحات محبوب نسل جدید است. البته بولینگ به همان راحتی که در کارتن‌ها به نظر می‌رسد نیست. آداب و رسوم خاصی دارد! باور نمی‌کنید؟ برای تور یک روزه تهران گردی انتخابش کنید تا با قوانین آن آشنا شوید.

تفریحات تهران

بپر پایین!

آدرنالین‎افزاتر از بانجی جامپینگ سراغ دارید؟ بعید می‌دانم! بانجی جامپینگ همان تفریح هیجان‎انگیزی است که با بندی که به مچ پای‌تان وصل شده، از ارتفاع، سقوط آزاد می‌کنید. مثل یویو بالا پایین می‌روید و نوعی پرواز بدون بال را در حافظه تاریخی‌تان به ثبت می‌رسانید. حتی تصورش هم برای بعضی‌ها ترسناک است. جاهای زیادی در تهران وجود دارد که می‌توانید بروید و سقوط از ارتفاع را تجربه کنید. پیشنهاد هیجان انگیزی برای تور یک روزه تهران گردی به نظر می‌رسد. اینطور نیست؟

تفریحات تهران

به وقت سورتمه سواری

سورتمه دربند، نخستین سورتمه‌ای بود که در پایتخت با نام سورتمه تهران به راه افتاد و امروزه به نام مجتمع تفریحی سورتمه دربند شناخته می‌شود. مردم محله به آن سورتمه گلابدره نیز می‌گویند. این سورتمه در دامنه کوه‌‌های شمیران واقع شده است. می‌توانید در مسیر کوهستانی دربند قدم بزنید و خوشگلی‌های آن حالتان را خوب کند. سورتمه سواری را هم امتحان کنید. دیگر از یک تور یک روزه تهران گردی چه انتظاری دارید؟

تفریحات تهران

۵ دیدگاه

  1. رفیعی

    ۳ شهریور ۱۳۹۸ در ۳:۱۴ ب٫ظ

    ممنون بسیار جالب بود

    پاسخ

  2. آدینه

    ۱ شهریور ۱۳۹۸ در ۳:۰۶ ب٫ظ

    کاش وقت داشتیم و میرفتیم

    پاسخ

  3. روزبهاني

    ۱ شهریور ۱۳۹۸ در ۸:۴۰ ق٫ظ

    تهران هم جازبه های زیادی دارد برای گردش آخر هفته

    پاسخ

  4. طاها

    ۱ شهریور ۱۳۹۸ در ۳:۱۳ ق٫ظ

    شمال

    پاسخ

  5. گنجی

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ در ۸:۰۰ ب٫ظ

    واقعا این پستتون عالیه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…