نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی در شیراز گشایش یافت

۰
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
بیست‌و‌چهارمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی شامگاه چهارشنبه 11بهمن‌ماه در شیراز گشایش یافت.
نمایشگاه تخصصی مبلمان

به گزارش مجله دلتا به نقل از ایرنا، این نمایشگاه به دلیل وضعیت آب و هوا و تردد دشوار در برخی جاده ها با یک روز تاخیر در شیراز آغاز به کار کرده است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در آیین گشایش نمایشگاه تخصصی مبلمان با بیان اینکه صنعت تولید مبلمان و مصنوعات چوبی و دکوراسیون داخلی، صنعتی فعال با هزاران واحد صنعتی و کارگاهی است، بیان داشت: این صنعت در زمره صنایع بسیار مهم کوچک و متوسط به‌شمار می‌رود که بازدهی بسیار و ارزش افزوده فراوانی دارد.
سید محمود موسوی افزود: چنانچه به صنعت مبلمان توجه کافی شود، می‌توان با ایجاد فرصت های شغلی متنوع، مشکل اشتغال را در طیفی گسترده حل کند و موجب رشد اقتصادی کشور شود.
وی از حضور بیش از ۱۸۰ شرکت در قالب ۴۰۰ غرفه در مساحتی افزون بر ۱۷ هزار متر مربع فضای مسقف نمایشگاهی از سراسر نقاط کشور و نمایندگان محصولات خارجی در نمایشگاه تخصصی مبلمان خبر داد و گفت: مشارکت کنندگان در پنج سالن حافظ، سرو، بهار، نرگس و ملاصدرا آخرین دستاوردها، محصولات و خدمات خود را ارائه می‌کنند.
موسوی زمینه فعالیت مشارکت‌کنندگان نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون را تولید انواع مبلمان منزل، سرویس خواب، سرویس ناهارخوری، تخت و کمد، لوازم و تجهیزات تزئینی، دکوراسیون منزل، فرش ماشینی و تابلو فرش، لوستر، کابینت، تشک و کالای خواب و انواع کفپوش و دیوار پوش برشمرد.
وی بیان کرد: این نمایشگاه با هدف معرفی جدیدترین و باکیفیت‌ترین محصولات روز دنیا و کمک به پیشرفت تولیدات داخلی و اقتصاد کشور برگزار می‌شود.
بیست‌و‌چهارمین نمایشگاه نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی تا روز یکشنبه ۱۵ بهمن‌ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز دایر است.

برای دیدن مطالب بیشتر در مورد معماری های خاص ، دکوراسیون داخلی و محوطه سازی از مجله دلتا دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…