دکتر لند ، بیمارستان پزشکان کوچک

۱۰
7
زمان مطالعه: 4 دقیقه
دیدن فرزند کوچولوی‌تان در لباس پزشکی که دارد با جدیت عروسک روی تخت را معاینه می‌کند، قند توی دل‌تان آب خواهد کرد. شک نکنید.
دکتر لند

همیشه همه ما دنبال این بوده‌ایم که در کنار تفریح فرزندان‌مان به آن‌ها آموزش هم بدهیم. خوب طبیعی است که مدام در اینترنت و سایت های مختلف و … دنبال چنین مکان‌هایی می‌گردیم. یکی از بهترین جاهای دیدنی تهران که می‌توانید با کودک‌‌تان به آنجا بروید، خوش بگذرانید و کلی چیزهای خوب هم به او یاد بدهید، مجموعه دکتر لند است. در کنار هیومن پارک مجموعه دارآباد واقع شده و یک بیمارستان کامل و تمام عیار است. صفحه گردشگری مان امروز شما را به دیدن این مجموعه بی نظیر می‌برد.

اصلا اگر فرزند بالای سه سال دارید بردن فرزندتان به دکتر لند از واجبات است. مجموعه دارآباد تفریحات مناسب دیگری مانند هیومن پارک را هم دارد اما سر زدن به این بیمارستان در ابعاد کوچک و هم قد و قواره بچه‌ها را اول توصیه می‌کنیم. دکترلند برای بچه‌ها هیجان انگیز است. دکتر می‌شوند، پرستار می‌شوند، جراح می‌شوند و حسابی بازی می‌کنند! با مجله دلتا همراه باشید.

پیشنهاد مطالعه: می توانید در مطلب ” آنچه درمورد دارآباد نمی دانید ” راجع به همه تفریحات این مجموعه مطالعه کنید.

دکتر لند کجاست؟

دکتر لند کجاست؟

در اینترنت که سرچ می‌کنید بیشتر نوشته شده است: دکتر لند چیست؟ برای آنکه بدانید دکتر لند چیست باید سری به دارآباد بزنید و سراغ دکتر لند را بگیرید. دکتر لند آدرس سر راستی هم دارد. کنار هیومن پارک است. همان پارکی که هنگام بازدید از آن وارد بدن انسان می‌شوید و امعا و احشای درونی را بازدید می‌کنید. راستی بد هم نیست برای بازدید از این دو مجموعه همزمان بروید تا فرزندان‌‌تان هم بیشتر با بدن انسان، بیماری و پروسه درمان آشنا شوند و هم درک خوبی نسبت به آناتومی بدن انسان پیدا کنند.

آدرس دکتر لند: برای بازدید باید به نیاوران بروید. ابتدای خیابان دارآباد و بعد از آجودانیه و انتهای خیابان موزه. مجموعه دکتر لند.

ساعت کاری مجموعه دکتر لند

دکتر لند چیست؟

همه جور امکانات پزشکی در یک مجموعه فراهم شده تا بچه‌ها با مشاغل حوزه بهداشت و درمان آشنا شوند. دستگاه‌های سونوگرافی، آمپول و انبر و قیچی، سی تی اسکن، سرم و نوار قلب، گوشی پزشکی و خلاصه همه جور تجهیزاتی که در یک بیمارستان وجود دارد را در دکتر لند خواهید دید. کودک شما می‌تواند لباس پزشک و پرستار به تن کند، دکتر کوچولو شود و بالای سر بیماران برود. او باید معاینه‌‌شان کند و بیماری آن‌ها را تشخیص بدهد.

اگر رفتار خشونت آمیزی از کودک‌ تان در برخورد با بیماران عروسکی دیدید، اصلا سعی نکنید انکار کنید. بهتر است با یک روانشناس کودک مشورت کنید تا به شما بگوید چه کاری مناسب است که انجام دهید. اگر فرزندتان علاقه‌ای به بازی در مجموعه ندارد، سعی نکنید مجبورش کنید عمل جراحی انجام دهد یا به عروسکی سرم وصل کند، من مطمئنم او یک هنرمند می‌شود.

گاهی هم لازم است دکتر کوچولوی شما، بیمار روی تخت را به صورت اورژانسی احیای قلبی کند. عروسک هایی که روی تخت هستند نقش بیمار را برای خانم دکتر وآقا دکتر کوچک بازی خواهند کرد. به علاوه اگر مثلا فرزند شما آمپول اشتباهی به او تزریق کند، هیچ اتفاقی نمی‌افتد . نگران هیچ چیز نباشید. بچه ها در این بیمارستان می توانند آپاندیس، عمل لایزیک روی چشم، پیوند کلیه و… را  برای بیماران عروسکی انجام دهند و با موفقیت از اتاق عمل بیرون بیایند.

آدرس مجموعه دکتر لند

بازدید از دکترلند

  • امکانات دکتر لند

    جای پارک به اندازه کافی
    کافی شاپ
    عکاسی برای آقا و خانم دکترها
    نمازخانه
    پله برقی
    آسانسور
    بلیت الکترونیک
    راهنما
    رستوران
    بوفه
    نکته: بچه‌ های مهد و مدرسه را برای اردو به این مجموعه می‌آورند. بیشتر ملاحظه بچه‌ها را بکنید.

قیمت بلیط dr.Land

  • ساعت کار دکتر لند

    هر هفت روز هفته از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب می‌توانید از مجموعه دکترلند بازدید کنید.

  • قیمت بلیط دکتر لند

    برای اینکه بلیط را با قیمت ارزان‌ تری بخرید، می‌توانید سری به سایت‌ های تخفیف گروهی بزنید. اما معمولاً قیمت بلیط ۳۰۰۰۰ تومن است.

حرف آخر

شاید با خودتان بگویید چرا باید به این مکان برویم؟ چرا بلیط دکتر لند بخریم و به این مکان سر بزنیم؟ بهترین دلیلی که می‌تواند شما را متقاعد کند موضوع استعداد یابی و تشخیص علاقه‌مندی‌ های شغلی برای کودک‌‌تان است. در این مجموعه ضمن اینکه کودک‌‌تان در یک محیط کاملا جدی و هیجان انگیز بازی می‌کند، می‌توانید تشخیص دهید آیا به مشاغل حوزه درمانی علاقه دارد و یا خیر؟

در این صورت شما هم در آینده اصرار نمی‌کنید حتما برای اینکه برای خودش کسی شود، در دبیرستان وارد رشته علوم تجربی شده و دکتر شود. از سویی دیگر هم اگر ببینید کودک‌‌تان به این شغل اظهار علاقه‌‌مندی می‌کند، با پرورش این علاقه و استعداد می‌توانید کمک کنید در مسیر درستی قرار بگیرد که آن را دوست دارد.

مجموعه دارآباد

۱۰ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۴:۵۶ ق٫ظ

  2. ملکی

    ۲۲ دی ۱۳۹۸ در ۱:۲۹ ب٫ظ

    واقعا خوب بود

    پاسخ

    • گلزار

      ۲۳ دی ۱۳۹۸ در ۳:۴۱ ب٫ظ

      سپاسگزارم 🙂

      پاسخ

      • آملیا

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ در ۳:۵۳ ب٫ظ

        عالیه پیشنهاد می کنم حتما برید

        پاسخ

  3. ناشناس

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ در ۴:۱۵ ب٫ظ

    جالب

    پاسخ

  4. رفیعی

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ در ۳:۰۶ ب٫ظ

    چقدر جالب ممنون بسیار عالی

    پاسخ

  5. بهلولی

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ در ۱:۲۵ ب٫ظ

    خیلی جالبه

    پاسخ

  6. هوشمند

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ در ۱:۰۹ ق٫ظ

    جالب و جایه خوبیه

    پاسخ

    • ناشناس

      ۲۶ آذر ۱۳۹۹ در ۱۱:۳۸ ق٫ظ

      بد نبود

      پاسخ

  7. روزبهاني

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ در ۵:۳۴ ب٫ظ

    جالب بود

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…