تهران گردی با دلتا

تور یک روزه؛ آخر هفته کجا برویم؟(قسمت چهارم)

۱۳
7
زمان مطالعه: 4 دقیقه
بشتابید بشتابید! تور یک روزه تهران گردی کاملا رایگان برای شما تدارک دیده‌ایم.
تور یک روزه

باز هم آخر هفته شد و ما در مجله گردشگری دلتا با پیشنهادات هیجان انگیز تور یک روزه تهران گردی آمده‌ایم تا به شما پیشنهاد کنیم آخر هفته کجا بروید؟ نکته جالب اینکه در پیشنهادات این هفته، حتی می‌توانید بدون صرف یک ریال هزینه، برای خودتان تور یک روزه تدارک ببینید و در پایتخت یک تهران گردی دلنشین را تجربه کنید. پس با ما همراه باشید.

اگر در پی  پیشنهادات بیشتری هستید می‌توانید قسمت اول، دوم و سوم تور یک روزه دلتا را نیز مرور کنید. خوش بگذرد و الهی آخر هفته خوبی داشته باشید.

تهران گردی

این پله‌های عاشقانه خیابان ولیعصر

خیابان ولیعصر، همان خیابان خوب چنارها یکی از بهترین جاهایی است که می‌توانید در آن عکاسی کنید و از خودتان سلفی‌های بی‌نظیر بگیرید. اگر درپی عکس‌های خاص هستید، ما به شما عکاسی در خیابان ولیعصر را پیشنهاد می‌کنیم. با پیاده روی در این خیابان بهترین خاطره‌ها را برای خودتان بسازید. به ویژه پله‌های معروف خیابان ولیعصر که در نیمه شمالی آن قرار دارند، آن قدر تماشایی هستند که روح‌تان از شادی به رقص در می‌آید. حیف است دیدن این پله‌ها را در عصر یکی از روزهای گرم تابستانی از دست بدهید. در خیابان ولیعصر حتی بدون صرف یک ریال هزینه می‌توانید تور یک روزه تهران گردی داشته باشید.

photo 2017 12 18 23 37 03 تور یک روزه؛ آخر هفته کجا برویم؟(قسمت چهارم)

ژوراسیک پارک تهران

تهران دایناسور دارد. آن هم نه یکی و نه دو تا! خیلی زیاد. باور نمی‌کنید؟ به ژوراسیک پارک بروید. ژوراسیک پارک یکی از پارک‌های جدید تهران است که صرفا برای به نمایش گذاشتن دایناسور ها و حیوانات عجیب الخلقه و عظیم الجثه هزاران سال قبل ساخته شده است. جایی که می‌تواند یک مقصد عالی برای وقت گذرانی در یک عصر دل انگیز تابستانی باشد. به ویژه اگر شما مادر و پدرهایی هستید که فرزند دارند. چه چیزی هیجان انگیزتر از سفر به دوران ژوراسیک، یعنی آن زمانی که دایناسورها روی زمین زندگی می‌کردند، برای فرزندان‎تان می‌توانید تدارک ببینید؟ این پارک می‌تواند تور یک روزه تهران گردی شما را بسازد! برای تهیه بلیط، از سایت‌های تخفیف گروهی استفاده کنید که ارزان‌تر تمام شود.

دایناسور

کوچه قرینه، جایی که به چشم‌های خود شک می‌کنید

یکی از جذاب‌ترین جاهای دیدنی تهران کوچه لولاگر است. جایی که به چشم‌های خود شک می‌کنید! هر چیزی که در این سوی کوچه قرار دارد، در آن سوی کوچه هم عینا تکرار شده! انگار معمار زیر دستش کاربن گذاشته و هر چیزی که این سوی کوچه ساخته، آن سو هم کپی کرده است. برای همین به کوچه لولاگر کوچه قرینه هم می‌گویند. جایی که خارجی‌ها بیشتر از ایرانی‌ها می‌شناسندش و برای بازدید از آن لحظه شماری می‌کنند. کوچه قرینه در خیابان نوفل لوشاتو قرار دارد. این خیابان هم یکی از خیابان‌های فرعی خیابان حافظ است. در واقع کوچه قرینه جایی حوالی پل حافظ قرار دارد. کافه نادری نوستالژیک‌ترین کافه تهران، فاصله بسیار کمی تا کوچه قرینه دارد. آن محدوده می‌تواند بهترین جا برای برگزاری تور یک روزه تهران گردی شما باشد. بازدید از آن هم رایگان است.

جاهای دیدنی تهران

خیابان سی تیر، خیابان همیشه بیدار

یکی از هیجان انگیزترین جاهای دیدنی تهران ، خیابان سی تیر است. جایی که تا طلوع فجر صادق و ناپدید شدن ستاره‌ها از آسمان شب می‌توانید در آن خوش بگذرانید و غذاهای خوشمزه بخورید. خیابان سی تیر یکی از محبوب‌ترین راسته‌های گردشگری تهران است. این خیابان با دکه‌های دوست داشتنی غذا به تهرانی‌ها خدمات گردشگری شهری می‌دهد. می‌توانید از هنر نوازندگی هنرمندان خیابانی هم لذت ببرید و کلی تصنیف ایرانی گوش کنید. اگر غذا سفارش ندهید، بازدید از این خیابان جذاب کاملا رایگان است. بهترین زمان برای رفتن به خیابان همیشه بیدار، شب‌های آخر هفته است.

DGW4h1CVwAIjeAP تور یک روزه؛ آخر هفته کجا برویم؟(قسمت چهارم)

موزه ملک، اولین موزه وقفی ایران

موزه ملک یکی از موزه‌های خوب تهران است که احتمالاً تاکنون چیزی درباره آن نخوانده و نشنیده‌اید. موزه ملک وقفی است. برای همین بلطیش خیلی ارزان است. فقط با ۵۰۰ تومان می‌توانید از این موزه دیدن کنید. برای بازدید از موزه حدود یک ساعت زمان نیاز دارید. این موزه در تقاطع خیابان امام خمینی و خیابان ملل متحد قرار دارد. میدان تاریخی توپخانه همان حوالی است. می‌توانید برای بازدید از آن نیز زمان اختصاص دهید. همچنین خیابان ناصر خسرو، کوچه مروی و خیابان لاله زار از دیدنی‌های نزدیک به موزه ملک به شمار می‌روند. اگر زمان بیشتری در اختیار دارید، بازدید از کاخ موزه گلستان ، عروس کاخ‌های تهران، بهترین کاری است که می‌توانید در برنامه بگنجانید.

موزه ملک

۱۳ دیدگاه

  1. آقازاده

    ۵ مرداد ۱۳۹۸ در ۹:۲۹ ق٫ظ

    هربار ک میبینمش عکساش بازم دل ادم میخاد

    پاسخ

  2. رفیعی

    ۵ مرداد ۱۳۹۸ در ۹:۱۵ ق٫ظ

    ممنون بسیار زیباست مرسی که جاهای عالی معرفی میکنین

    پاسخ

  3. آقازاده

    ۴ مرداد ۱۳۹۸ در ۳:۵۵ ب٫ظ

    چ زیباست موزه
    پیشنهادمیکنم برین دوستان

    پاسخ

  4. برزين

    ۴ مرداد ۱۳۹۸ در ۲:۰۷ ب٫ظ

    باید دیدنی باشه

    پاسخ

  5. بزرگی

    ۴ مرداد ۱۳۹۸ در ۱:۰۷ ب٫ظ

    مشاورین دلتا حتی جمعه و ایام تعطیل هم سرکارن!

    پاسخ

  6. يزداني

    ۳ مرداد ۱۳۹۸ در ۹:۴۵ ب٫ظ

    بسیار زیبا
    پیشنهاد جالب و خوبی بود??

    پاسخ

  7. رفيعي

    ۳ مرداد ۱۳۹۸ در ۹:۴۴ ب٫ظ

    بسیار زیبا و دیدنی

    پاسخ

  8. مسرور

    ۳ مرداد ۱۳۹۸ در ۹:۴۳ ب٫ظ

    به به چه جاهای قشنگی
    با روح و روان آدم بازی میکنن…
    حیف که من وقت نمیکنم اینجاهارو حتی ببینم
    حییییف?

    پاسخ

  9. بیگدلی

    ۳ مرداد ۱۳۹۸ در ۹:۰۵ ب٫ظ

    بزن بریم…

    پاسخ

  10. سرکان

    ۳ مرداد ۱۳۹۸ در ۷:۴۶ ب٫ظ

    بسیار جالب بود بخصوص کوچه لولاگر که تا به حال اسمشو نشنیده بودم

    پاسخ

  11. فرهاد کرمی

    ۳ مرداد ۱۳۹۸ در ۷:۳۴ ب٫ظ

  12. مهدی مختاری

    ۳ مرداد ۱۳۹۸ در ۶:۳۸ ب٫ظ

    مشکل اینجاست که ما جمعه ها هم سر کاریم
    اگه شما میتونی هماهنگ کنی خدا خیرت بده ما رو هم ببر

    پاسخ

  13. عادل توکلی

    ۳ مرداد ۱۳۹۸ در ۶:۱۶ ب٫ظ

    اصلا جالب نبود

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…