دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی هنرمندانه ؛ این خانه دیدنی است!

۱۳
5
زمان مطالعه: 4 دقیقه
با استفاده از منابع طبیعی مانند چوب می‌توان در طراحی داخلی آثار متفاوتی به وجود آورد.
دکوراسیون داخلی هنرمندانه در پورتلند

این خانه با متراژ ۲۲۲ متر مربع با سه اتاق خواب و دو سرویس بهداشتی در پورتلند به صورت هنرمندانه‌ای طراحی و دکور شده است. دکوراسیون داخلی هنرمندانه در پورتلند عنوان مقاله‌ای است که در گزارش امروز مجله دلتا به آن خواهیم پرداخت.

در نگاه اول استفاده از عناصر طبیعی مانند چوب در درون این خانه چشم بیننده را به سمت خود می‌کشد. اگر شما نیز دوست دارید خانه‌ای با تزیینات و وسایل هنری داشته باشید، از ایده‌هایی که در تصاویر این گزارش آمده است بهره بگیرید.

دیوار ها

چند سالی است که استفاده از مصالحی مانند سیمان و آجر علاوه بر ساخت نمای ساختمان در ساخت و تزیین خانه‌های مدرن نیز باب شده است و همان‌طور که در تصویر می‌بینید، دیوارهای سیمانی به کار رفته در طراحی داخلی این خانه نیز زیبایی خوبی را به آن بخشیده است. همچنین طراح با استفاده از کفپوش چوبی با رنگ گردویی تیره تضادی زیبا با دیوار ها و سایر وسیله‌های موجود در خانه ایجاد کرده است.

دکوراسیون داخلی هنرمندانه در پورتلند

روشنایی و نورپردازی خانه

در گوشه‌ای از این خانه‌ نورگیری وجود دارد که از نور آفتاب تغذیه می‌کند. نوری که از سقف به خانه می‌تابد، افزون بر روشن کردن محیط، حریم خصوصی خانه را نیز حفظ می‌کند.

نورپردازی خانه

فضای غذا خوری

میزناهارخوری این خانه کار دست بوده و از چوب ساخته شده است. همان‌طور که در تصویر می‌بینید، نیمکتی ساده و جالب از چوبی خوش رنگ ساخته شده و در کنارمیزی که از چوب و شیشه درست شده قرار گرفته است. برای ایجاد تنوع در دکوراسیون این بخش از خانه نیز روبه‌روی نیمکت یاد شده صندلی‌های فلزی و روی میز هم لوازم دکوری چوبی گذاشته شده است.

میز ناهارخوری

اتاق نشیمن

سالن پذیرایی یکی از بخش‌های مهم خانه است که با آراستگی خود می‌تواند زیبایی آن را دو چندان کند. فضای نشیمن این خانه با بهره‌گیری از زیبایی پنجره‌ها چشم گیر شده و قاب‌های چوبی پنجره‌های آن حس خوبی به فضا بخشیده است.

دکوراسیون اتاق نشیمن

کاغذ دیواری

روی دیوارهای اتاق نشیمن، انواع کاغذدیواری‌های متنوع نصب شده است. در این کاغذ دیواری‌های هنری و خلاقانه، رنگ و طرح‌های هنری به درستی به کار گرفته شده‌اند.

کاغذ دیواری‌های این اتاق با رنگ کوسن‌ها و مبل‌های موجود در هماهنگی کامل است و با این ویژگی منحصر به فرد توانسته زیبایی بصری خاصی را به وجود بیاورد.

کاغذ دیواری

سرویس بهداشتی

متاسفانه سرویس بهداشتی جزو آن دسته از فضاهایی است که اغلب بی اهمیت تلقی می‌شود و عده‌ی زیادی در دکوراسیون آن دقت کافی به خرج نمی‌دهند.

اما همان‌طور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید در سرویس بهداشتی این خانه از چوب استفاده شده و با دقت فراوانی نسبت به دکوراسیون آن اقدام شده است.

 وان این حمام نیز با الهام از سنت‌های ژاپنی طراحی شده و سینک دستشویی نیز شبیه طرح‌های طبیعی و سفالی ساخته شده است.

همچنین دستشویی دیگر این خانه نیز با طرح‌ها و دکورهای چوبی پوشانده شده و کفپوش آن نیز چوبی و تیره رنگ بوده و دیوارها هم به شکل سنگ ریزه‌های مشکی کار شده است.

دکوراسیون سرویس بهداشتی

اتاق خواب

طراحی این اتاق خواب بسیار متفاوت و جالب است. تختخواب شبیه گاری بوده و برای پوشش پنجره‌ها از چوب استفاده شده است. روی این پنجره ها کرکره‌هایی تعبیه شده که علاوه بر زیبایی بصری میزان ورود نور را نیز تنظیم می‌کند. دیوارها و کف اتاق نیز با طرح‌هایی شبیه فلز طراحی شده وتمام وسایل چیده شده در این فضا خاص و متفاوت هستند.

دکوراسیون اتاق خواب

راهروها

در راهروهای این خانه‌ی هنری نیز از طرح قدیمی چوب و سیمان استفاده شده و از آجر برای زیباسازی بیشتر فضا بهره گرفته شده است. نیمکت‌های ردیفی که گوشه‌ی این راهرو قرار دارد معمولاً در خانه‌ها استفاده نمی‌شوند و بیشتر به‌عنوان مبلمان شهری در پارک‌ها می‌توان نمونه‌های آن را دید.

دکوراسیون راهرو خانه

آشپزخانه

آشپزخانه این خانه‌ی هنری نیز مانند سایر فضاهای دیگر به صورت کاملاً متفاوت طراحی و ساخته شده است. رنگ قرمز به کار رفته در دیوارهای آشپزخانه از ایده‌های خوب این خانه است.

دکوراسیون آشپزخانه

اطراف سینک ظرفشویی با ورقه‌های مسی پوشانده شده و روی آن نیز یک لایه ورقه‌ی چوبی کار گذاشته شده است. زیبایی این ترکیب، با دَرِ حصیری و سبد مانند جلوی آن کامل شده است.

دکوراسیون آشپزخانه

استفاده از فضاهای پِرت

یکی از مهمترین محاسن این خانه استفاده بهینه از فضا است. در زیر پنجره‌های اتاق نشیمن کابینت‌های دیواری کار شده که بر زیبایی فضا افزوده است. روی این کابینت‌ها برای نشستن هم می‌توان استفاده کرد.

دکوراسیون داخلی خانه

۱۳ دیدگاه

  1. میرعبدالباقی

    ۲ مرداد ۱۳۹۸ در ۱۱:۵۸ ق٫ظ

    زیبا و شیک

    پاسخ

  2. عادل توکلی

    ۳۱ تیر ۱۳۹۸ در ۴:۳۰ ب٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

  3. کاشی پور

    ۳۱ تیر ۱۳۹۸ در ۳:۱۹ ب٫ظ

    بسیار خلاقانه وشیک

    پاسخ

  4. سیامک مودت

    ۳۱ تیر ۱۳۹۸ در ۱:۳۶ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

  5. مهدی مختاری

    ۳۱ تیر ۱۳۹۸ در ۱:۲۸ ب٫ظ

    تشکر زیبا بود

    پاسخ

  6. شعبانی

    ۳۱ تیر ۱۳۹۸ در ۱:۲۷ ب٫ظ

    عالی و زیبا

    پاسخ

  7. بیگدلی

    ۳۱ تیر ۱۳۹۸ در ۱:۲۶ ب٫ظ

    خیلی جذاب بود

    پاسخ

  8. روزبهاني

    ۳۱ تیر ۱۳۹۸ در ۱:۱۳ ب٫ظ

    خیلی جالبه

    پاسخ

  9. فروزش

    ۳۱ تیر ۱۳۹۸ در ۱۲:۳۹ ب٫ظ

    عالی بود مثلا

    پاسخ

  10. هوشمند

    ۳۱ تیر ۱۳۹۸ در ۱۲:۱۳ ب٫ظ

    واقعا زیبا و دیدنی بود ممنون

    پاسخ

  11. مهدی فراهانی

    ۳۱ تیر ۱۳۹۸ در ۱۲:۰۸ ب٫ظ

    عالی بود.

    پاسخ

  12. سعدی

    ۳۱ تیر ۱۳۹۸ در ۱۱:۵۶ ق٫ظ

    خوبه، کاملا موافقم

    پاسخ

    • ثامن

      ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ در ۹:۳۵ ق٫ظ

      خیلی خوب بود

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…