اتحادیه املاک و طرح مسکن بانک ملی

۰
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
اتحادیه املاک و طرح مسکن بانک ملی

رئیس و نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران می گویند: طرح ویژه مسکن بانک ملی ایران می تواند افزون بر شکستن انحصار دربخش تسهیلات مسکن، به ایجاد رونق مناسب در بازارمسکن کمک کند.

مصطفی قلی خسروی رئیس این اتحادیه، گفت: سود تسهیلات مسکن بانک ملی ایران ۱۷.۵ درصد و کم تراز نرخ مصوب شورای پول و اعتبار است که به جذابیت این طرح می افزاید.

وی اظهارکرد: سرعت و راحت بودن درپرداخت تسهیلات مسکن اهمیت دارد وخوشبختانه بانک ملی ایران دراین باره تمهیداتی مناسب اندیشیده است.

نایب رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران نیز با تاکید براین که طرح ویژه مسکن بانک ملی ایران می تواند قدرت خرید مردم را افزایش دهد، گفت: البته با اجرای چنین طرحی بلافاصله نباید ایجاد تحولی بزرگ در بازار مسکن را انتظارداشت.

حسام عقبایی با بیان این که درطرح ویژه مسکن بانک ملی ایران هر کس می تواند با توجه به میزان درآمدش ،مدت زمان تسهیلات دریافتی تسهیلات را مشخص کند،تصریح کرد: این طرح می تواند درسایر بانک ها نیزاجرا شود تا مردم بتوانند دربازار رقابتی، از این تسهیلات استفاده کنند.

در طرح ویژه مسکن بانک ملی ایران ، متقاضیان می توانند با هر ۱۸۲ میلیون ریال سپرده گذاری به ازای هرماه ماندگاری، یک برگ اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن دریافت کنند که هر برگ اوراق قابل تبدیل شدن به پنج میلیون ریال تسهیلات با نرخ سود ۱۷.۵ درصد است

سقف تسهیلات انفرادی درتهران برای هرنفر ۶۰۰ میلیون ریال به همراه ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات جعاله است و زوج هامی توانند تا سقف یک میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال ازاین تسهیلات استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…